سایت های فریلنسری نویسندگی

معرفی 8 تا از بهترین سایت های فریلنسری نویسندگی | نویسنده فریلنسر

زمان مطالعه 6 دقیقه

به دنبال شغل نویسندگی آزاد به صورت آنلاین هستید؟ در این مقاله برخی از بهترین سایت های فریلنسری نویسندگی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید برای یافتن کار از آنها استفاده کنید.

خرید با پی پال

سایت های فریلنسری نویسندگی

برای امرار معاش به نوشتن علاقه دارید؟ با محبوبیت فزاینده ی کارهای جانبی و کار از راه دور، نویسندگی آزاد یکی از مشاغل فوق العاده‌ای است که باید تجربه کنید.

خرید با ویزا و مستر

در این مقاله بهترین بنگاه های شغلی رایگان را برای شما به اشتراک می‌گذاریم تا مشاغل نویسندگی آزاد را به صورت آنلاین بدست آورید.

نقد درآمد ارزی

  1. سایت Upwork

سایت های فریلنسری نویسندگی

سایت های فریلنسری نویسندگی

Upwork که قبلا به عنوان Elance-oDesk شناخته می‌شد، یک بازار جهانی برای مشاغل آزاد است. در Upwork، می‌توانید بسیاری از مشاغل و افراد را بیابید که به دنبال یک نویسنده برای انجام پروژه ها هستند.

برای هر زیر تخصصی، یک شغل یونیک وجود دارد: وبلاگ نویسی، ترجمه، ویرایش و موارد دیگر. متأسفانه، دستمزد اکثر مشاغل Upwork بسیار کم است. از این رو، ممکن است از شهرت بد آن شنیده باشید.

با این حال، این مکان مناسبی برای مبتدیان است تا وارد عرصه‌ی نوآوری شوند، بیاموزند که با مشتریان ارتباط برقرار کنند و بر سندروم فریبنده اولیه غلبه کنند.

  1. سایت ProBlogger

سایت های فریلنسری نویسندگی

سایت های فریلنسری نویسندگی

ProBlogger که توسط وبلاگ نویس قدیمی Darren Rowse تأسیس شده است، به دنبال کمک به ارتقای سطح حرفه شما به عنوان یک نویسنده مستقل است. مشتریان احتمالی که آگهی های شغلی را در ProBlogger ارسال می‌کنند شامل آژانس های محتوا، صاحبان مشاغل و ناشران وب می‌شوند.

اکثر مشاغل در دسته مقاله نویسی و کپی رایتینگ سئو قرار می‌گیرند. به طور کلی، دستمزد ارائه شده توسط آگهی های شغلی از متوسط ​​تا بالا متغیر است. این معمولاً به میزان تثبیت مشتری بستگی دارد.

به طور کلی، ProBlogger مکانی مناسب برای شماست تا مشتریان بیشتری (و بهتر) به دست آورید و همچنین نمونه کار خود را بسازید. با اضافه شدن چندین شغل جدید به صورت روزانه، هم مبتدیان و هم نویسندگان باتجربه می‌توانند شغلی را پیدا کنند که مناسب تخصص و جایگاه آنها باشد.

  1. سایت BloggingPro

سایت های فریلنسری نویسندگی

سایت های فریلنسری نویسندگی

BloggingPro بسیار شبیه به ProBlogger و منبع عالی دیگری برای مشاغل نویسندگی آزاد به صورت آنلاین است. می‌توانید انتظار داشته باشید که همان مشتریان را در این سایت شغلی پیدا کنید. به احتمال زیاد پست های شغلی را از سایت های محبوبی مانند BuzzFeed و Bustle مشاهده خواهید کرد. همچنین پست های بیشتری از مشاغلی وجود دارد که به دنبال نويسندگان تمام وقت هستند.

بسته به اندازه شرکت، دستمزد متوسط ​​تا زیاد است. با اضافه شدن مشاغل جدید، فرصت هایی برای مبتدیان و نویسندگان با تجربه وجود دارد.

  1. سایت Freelance Writing Gigs

سایت های فریلنسری نویسندگی

سایت های فریلنسری نویسندگی

از دوشنبه تا جمعه، Freelance Writing Gigs لیستی از مشاغل پردرآمد را پست می‌کند و پیوندها را بر اساس: نوشتن محتوا، کپی رایتینگ، تصحیح و غیره سازماندهی می‌کند. آنها معمولاً از سایت های کاریابی عمومی مانند Indeed تهیه می‌شوند، بنابراین نیازی نیست خودتان آنها را فیلتر کنید.

دستمزد مشاغل از متوسط ​​تا بالا متغیر است. این سایت همچنین پست های آموزشی را ارسال می‌کند تا به شما کمک کند در نوشتن آزاد نتایج بهتری داشته باشید، مانند نکاتی در مورد نحوه برخورد با مشتریان.

اگر می‌خواهید در وقت خود صرفه جویی کنید، انجام یک بررسی سریع در Freelance Writing Gigs به شما امکان می‌دهد مروری بر آخرین آگهی های شغلی داشته باشید. این یک سایت مفید هم برای مبتدیان و هم برای نویسندگان با تجربه است.

  1. سایت Work For Impact

سایت های فریلنسری نویسندگی

سایت های فریلنسری نویسندگی

Work For Impact یک شرکت معتبر و یک سایت شغلی برای ارتباط افراد با سازمان های هدفمند است. از آنجایی که قرار است زمان زیادی را صرف کار کنید، چرا به دنبال مشاغل نویسندگی آزاد در این سایت نیستید و با مشتری ها کار نمی‌کنید؟

مشاغل فهرست شده عمدتاً کپی رایت و وبلاگ نویسی هستند. هم برای مبتدیان و هم برای نویسندگان با تجربه مناسب است، دامنه دستمزد مشاغل متوسط ​​تا زیاد است.

Work For Impact یک پلتفرم منحصر به فرد برای شما است تا مهارت ها و ارزش های خود را در حرفه نویسندگی آزاد و همچنین شبکه با مشتریان همفکر خود هماهنگ کنید. هر هفته مشاغل جدید اضافه می‌شوند.

  1. سایت LinkedIn

سایت های فریلنسری نویسندگی

سایت های فریلنسری نویسندگی

لینکدین بزرگترین شبکه حرفه ای کار در جهان است. به بخش مشاغل بروید، عبارت های مرتبط مانند «نویسنده محتوا» را کلیک کنید و شرکت هایی از صنایع مختلف را خواهید دید که به دنبال نویسنده هستند. همچنین می‌توانید مشاغل را بر اساس مکان و نوع آنها فیلتر کنید (پاره وقت، قراردادی یا تمام وقت).

با بهینه سازی نمایه LinkedIn خود، ارتباط استخدام کنندگان و شرکت ها با شما را آسان تر می‌کنید. فقط مطمئن شوید که از پرچم های قرمز کارفرما آگاه هستید. به عنوان مثال، چند موقعیت شغلی “نویسنده آزاد” کارآموزی بدون حقوق هستند. برخی از استارت‌آپ های کوچک نیز ممکن است یک آگهی شغلی با جزئیات ارسال کنند، فقط زمانی که می‌خواهند با شما مصاحبه کنند، اعلام کنند که داوطلبانه است و حقوقی ندارد.

دستمزد کلی متوسط ​​به بالا است و مشاغل جدید چندین بار در روز ارسال می‌شوند. لینکدین مکانی عالی برای مبتدیان و نویسندگان با تجربه است.

  1. سایت AngelList

سایت های فریلنسری نویسندگی

سایت های فریلنسری نویسندگی

AngelList یک وبسایت برای استارت آپ ها، سرمایه گذاران و افرادی است که در استارتاپ ها به دنبال شغل هستند. برای جستجوی مشاغل نویسندگی آزاد به صورت آنلاین، «Content Writer» یا «Blogger» را در نوار جستجو برای مشاغلی که متناسب با تخصص شما هستند تایپ کنید.

دسته های رایج مشاغل نویسندگی موجود در آنجا عبارتند از وبلاگ نویسی، کپی رایتینگ و ترجمه. نمایه خود را روی «آماده برای کار» یا «باز برای پیشنهادات» تنظیم کنید تا به مشتریان احتمالی اطلاع دهید که برای مشاغل نویسندگی آزاد به صورت آنلاین در دسترس هستید. محدوده دستمزد متوسط ​​به بالا است و مشاغل جدید به طور خودکار اضافه می‌شوند.

چه مبتدی باشید و چه چندین سال تجربه داشته باشید، AngelList پلتفرم مورد علاقه ما برای شروع مشاغل است.

  1. سایت Pitchwhiz

سایت های فریلنسری نویسندگی

سایت های فریلنسری نویسندگی

در Pitchwhiz، نشریات و ویراستاران به دنبال پیشرفت هستند. مجلات و وبسایت هایی را خواهید دید که به انواع موضوعات اختصاص داده شده‌اند: فرهنگ، سفر، محیط زیست، مد و موارد دیگر. همچنین نام های آشنا مانند Cosmopolitan و Business Insider را خواهید دید.

فهرست مشاغل ترکیبی از مقالات و کارهای قراردادی مکرر تشکیل شده است. بیشتر آنها ماهیت روزنامه نگاری دارند و دستمزدشان بالاست.  Pitchwhiz بیشتر برای نویسندگان باتجربه ای مناسب است که می‌خواهند وارد روزنامه نگاری شوند.

همین امروز مشاغل نویسندگی آزاد را به صورت آنلاین دریافت کنید

با دسترسی به اینترنت و لپتاپ، می‌توانید حرفه نویسندگی آزاد خود را در هر جایی شروع کنید. برای نویسندگانی که تازه شروع به کار کرده‌اند، حداقل داشتن هزینه های جستجوی کار ضروری است.

افتتاح حساب پی پال

بنابراین استفاده از سایت های کاریابی رایگان بهترین راه برای دریافت مشاغل آزاد نویسندگی آنلاین است. برای نویسندگان باتجربه ای که هرازگاهی پیشنهاد می‌‌کنند، امتحان کردن سایت های شغلی مختلف ممکن است به شما کمک کند تا با مجموعه جدیدی از مشتریان نیز ارتباط برقرار کنید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT