گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

آموزش گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

زمان مطالعه 6 دقیقه

به عنوان یک نویسنده، لینکدین می تواند بلیط طلایی شما برای رسیدن به شغل مورد نظرتان باشد. فقط باید یاد بگیرید از این پلتفرم به روش درست استفاده کنید. در این مقاله به آموزش کامل و دقیق آموزش گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین می پردازیم.

نقد درآمد ارزی

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

برای تبدیل شدن به یک نویسنده حرفه ای، در درجه اول، نیاز است که شما واقعا نویسنده خوبی باشید.  هرچند این ویژگی به تنهایی کافی نیست.  همچنین باید یاد بگیرید که چگونه خود را معرفی تا توجه‌ها را به سمت خود جلب کنید.

اگر که از لینکدین به درستی استفاده شود، می توان آن را یکی از قدرتمندترین ابزارهای موجود برای رشد یک تجارت آزاد دانست. همچنین اگر علاقه مند به یافتن یک شغل مناسب هستید، می توانید از این پلت فرم برای رسیدن به این هدف نیز استفاده کنید.

پرداخت در LinkedIn

این مقاله بهترین ویژگی های لینکدین را که باید برای معرفی خدمات خود به عنوان نویسنده استفاده کنید، بررسی می کند.

ویژگی Featured section در LinkedIn

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

هنگام بازاریابی برای خود به عنوان یک نویسنده، باید بهترین کار خود را به نمایش بگذارید.  نمونه کارهای شما به افرادی که قصد همکاری با شما را دارند کمک می‌کند تا درباره اینکه آیا باید با شما تماس بگیرند یا خیر، بهتر تصمیم‌گیری کنند.

 Featured section در پروفایل کاربری شما برای نمایش بهترین مقالات شما یک ابزار کارآمد است.  می‌توانید در این قسمت مقالات خود را به اشتراک بگذارید.

هنگام استفاده از Featured، می توانید لینک هایی از سایت های دیگر نیز اضافه کرده و مقالات خود را به این صورت منتشر کنید.  شما همچنین می توانید انتخاب کنید که ویدیو یا عکس یا حتی پست اضافه کنید.  برای دسترسی به همه این موارد، روی نماد + در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

ویژگی About Section

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

فرض کنید در حال جستجوی یک محصول برای خرید به صورت آنلاین هستید و با شرکتی مواجه می شوید که تاکنون هرگز نامش را نشنیده اید.  وقتی از وب سایت آنها بازدید می کنید، احتمالاً قبل از تصمیم گیری در مورد خرید، صفحه about آنها را بررسی کنید.

 اگر به دنبال کار به عنوان یک نویسنده موفق هستید، باید بدانید که مشتریان و کارفرمایان می خواهند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.  به این ترتیب، شما باید بهترین تاثیر ممکن را روی آنها بگذارید و بخش LinkedIn About شما یک نقطه شروع برای این کار است.

شما نیازی به ارائه توضیحات طولانی در این قسمت ندارید.  با این حال، شما باید به طور صریح حوزه های تخصصی نویسندگی خود ، توانایی های خود و آنچه را که می توانید ارائه دهید، بیان کنید. افزودن اطلاعات تماس و ایمیل نیز ایده خوبی است.

 برای ویرایش این بخش در پروفایل خود، روی آیکون مداد در قسمت  About کلیک کنید.  پس از انجام تغییرات لازم، روی «save» در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید.

استفاده از Provides Services

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

نویسندگان بهتر است که یک وب سایت داشته باشند. هرچند بسیاری از مشتریان و مدیران به احتمال زیاد ابتدا پروفایل LinkedIn شما را پیدا می کنند.

لینکدین ابزار مفیدی دارد که به شما امکان می دهد خدماتی را که ارائه می دهید به طور خلاصه به نمایش بگذارید.  می‌توانید مهارت‌های تخصصی خود را معرفی کنید یا مناطقی را در آنها قادر به فعالیت هستید را انتخاب کنید.  علاوه بر این، لینکدین به شما اجازه می دهد تا توضیح کوتاهی از کارهایی که انجام می دهید اضافه کنید.  به عنوان یک نویسنده، می توانید مهارت هایی مانند copywriting, blogging و search engine optimization (SEO) را اضافه کنید.

برای به‌روزرسانی این ویژگی، به بخش « Add Services» در بالای صفحه بروید.  قبل از انتخاب «save»، هر چیزی را که لازم است به‌روزرسانی کنید.

ویژگی Creator Mode

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

بسیاری از افراد در لینکدین اشتباهات یکسانی را مرتکب می شوند و عدم استفاده از ویژگی های این برنامه یکی از این اشتباهات است.  اگر نویسنده هستید، Creator Mode را فعال کنید، که به کاربران ایده ای درباره آنچه شما در این پلتفرم ارائه خواهید کرد می دهد.

 شما می توانید حداکثر پنج موضوعی را که در پروفایل خود راجع به آن بحث می کنید انتخاب کنید.  برای مثال مواردی مانند فریلنسینگ و content marketing را میتوانید برای نشان دادن تخصص خود در نگارش انتخاب کنید.  Creator Mode همچنین به شما امکان برگزاری لایو نیز می دهد، که در مواقعی که می خواهید یک سمینار نویسندگی برگزار کنید، گزینه بسیار خوبی است.

با ابزارهای LinkedIn، می‌توانید خبرنامه بسازید.  برای دسترسی به Creator Mode ، به Resources > Creator Mode بروید.  سپس، هر چیزی را که می‌خواهید اضافه کنید و پس از اتمام کار، این ویژگی را فعال کنید.

لینک مقالات خود را به Experience Section اضافه کنید

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

اگر می خواهید بیشتر در مورد وظایف خود در هر جایگاه شغلی صحبت کنید، این بخش از پروفایل شما فوق العاده کاربردی است، همچنین برای معرفی کردن مهارت هایی که یاد گرفته اید نیز بسیار مفید است.

 برای معرفی خود، ممکن است بخواهید نمونه مقالاتی را که در هر شرکتی نوشته اید را به اشتراک بگذارید.  انجام این کار نه تنها از ادعاهای شما پشتیبانی می کند، بلکه مهارت و پیشرفتی که در این مدت فعالیت خود به دست آورده اید را نیز نشان می دهد.

برای افزودن لینک مقالات:

 آیکون مداد را در بالای کادر انتخاب کنید.

 زمانی که بخش مورد نظر برای ویرایش را انتخاب کردید، همان دکمه را فشار دهید.

 به Media > Add Media > Add a Link بروید.

لینک مقاله را کپی و جایگذاری کنید و Add > Apply را انتخاب کنید.

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

در صفحه بعد، save را انتخاب کنید.

ويژگی Relevant Qualifications 

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

برای کسب موفقیت به عنوان یک نویسنده، باید همواره کنجکاو باشید و پیوسته برای بهبود مهارت های خود تلاش کنید.  حتی اگر مدرک دانشگاهی داشته باشید، پیشرفت روزافزون صنعت آنقدر سریع اتفاق می افتد که تلاش نکردن برای یاد گرفتن مطالب جدید پس از فارغ التحصیلی شما را از رقبا عقب می اندازد.

 هر چه زمان بگذرد و با تجربه تر شوید، متوجه نواقصی  در مهارت های خود خواهید شد.  به عنوان مثال، در حالی که ممکن است در رابطه با چگونگی نوشتن پست های وبلاگ اطلاعات کافی داشته باشید، اما ممکن است لازم باشد دانش خود را در مورد سئو و استفاده از سیستم های مدیریت محتوا تقویت کنید.

خوشبختانه، امروزه دوره‌های آنلاین زیادی برای تقویت مهارت‌ های مختلف میتوانید پیدا کنید.  پس از سپری کردن این دوره ها، آنها را به پروفایل خود اضافه کنید.  برای اینکار ، روی گزینه + کلیک کنید.

ویژگی Open to Work 

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

گرفتن پروژه نویسندگی در لینکدین

 احتمالا تاکنون متوجه شده اید که افراد زیادی در طول مدتی که در لینکدین هستید، پروفایل شما را چک می کنند.  آیا به این احتمال فکر کرده اید که یکی از آنها می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند؟

لینکدین یک ابزار Open to Work دارد که به دیگران اجازه می دهد بدانند که شما چه برنامه هایی دارید.  فعال کردن این ویژگی آسان است؛  به تب Open to بروید و Finding a new job را انتخاب کنید.

 لینکدین یکی از بهترین بسترها در شبکه های اجتماعی برای نویسندگان است

ابزارهای معرفی شده در این مقاله صرفا چگونگی استفاده از LinkedIn را به عنوان نویسنده  نشان می دهند.  همچنین می‌توانید به روش‌های دیگری مانند اشتراک‌گذاری ویدیوها و ارائه اطلاعات ارزشمند، مخاطبان خود را افزایش دهید.

 هنگامی که این توصیه هارا به کار گرفتید، پروفایل شما حرفه ای تر دیده خواهد شد.  به این ترتیب، اگر واقعا به دنبال شغل باشید، پیدا کردن یک شغل نویسندگی برایتان آسان تر خواهد شد.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT