خرید اکانت ProWritingAid

خرید اکانت prowritingaid | پرداخت در سایت prowritingaid

زمان مطالعه 4 دقیقه

با گسترده‌تر شدن دنیای اینترنت و بهبود کارایی و عملکرد هوش مصنوعی، دیگر لازم نیست که یک دستیار ویرایش متن فیزیکی را کنار دست خود داشته باشید تا همه‌ چیز در رابطه با نگارش متن‌ها خوب پیش برود. خرید اکانت ProWritingAid از جمله اموری است که می‌تواند خلاء حضور دستیاران گران‌قیمت را به خوبی پر کند. استفاده از یک ویرایشگر متن همیشه هم کاربردی و مفید نیست و خطاهای احتمالی اینگونه پلتفرم‌ها ممکن است کار را خراب کند و زحمات نویسنده را به باد بدهد. در این مقاله به بررسی سایت و خرید اکانت prowritingaid می پردازیم.

خرید اکانت prowritingaid

خرید اکانت prowritingaid

بسیاری از نویسندگان حرفه‌ای، مخصوصا فریلنسرهای نویسنده، همیشه به دنبال یک ویراستار حرفه‌ای هستند تا بتوانند متن مورد نظر خود را از لحاظ کیفیت‌های استاندارد، بهبود ببخشند؛ اما آیا وقت و هزینه چنین کاری عملا وجود دارد؟ شما موظف هستید تا به عنوان یک نویسنده، یک دانشجو و یا یک فریلنسر که در زمینه تولید محتوای متنی فعالیت می‌کند، از یک ویراستار حرفه‌ای کمک بگیرید.

پرداخت در سایت prowritingaid

آشنایی با نرم‌افزار ProWritingAid

نرم‌افزار ProWritingAid یک ویراستار حرفه‌ای و هوشمند و همچنین یک بررسی‌کننده دستور زبان است که معمولا برای بهبود ساختار مقاله‌ها به کار گرفته می‌شود. این نرم‌افزار به کاربران (مخصوصا فریلنسرها و نویسندگان حرفه‌ای) کمک می‌کند تا همه اشتباهات نگارشی را حذف کنند و انتخاب کلمات را بسیار هوشمندانه و بهینه انجام دهند. قابلیت‌های نهفته در اکانت ProWritingAid باعث می‌شود تا ساختمان دستور زبان یک متن به صورت کاملا منسجم شکل بگیرد و نگارش، املا و علائم نگارشی در صحیح‌ترین حالت ممکن ایجاد شوند.

نرم‌افزار ProWritingAid از طریق مرورگرهای موجود در ۲ سیستم عامل ویندوز و مک در دسترس است و می‌توان از آن به عنوان یک افزونه در نرم‌افزارهای کاربردی مانند Word و Google Docs هم استفاده کرد. خبر خوب برای نویستدگان حرفه‌ای و فریلنسرهای بین‌المللی این است که اکانت ProWritingAid، امکان پشتیبانی از فضای برنامه محبوب Scrivener را هم فراهم می‌کند.

خرید اکانت ProWritingAid

خرید اکانت ProWritingAid

یکی دیگر از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این نرم‌افزار، ارائه قابلیت‌های آن در سیستم‌های عامل اندروید و ios است که دسترسی کاربران را بیش از پیش بهینه‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌کند. جالب است بدانید که استفاده از اکانت ProWritingAid، اخیرا به یکی از عادت‌های خوب نویسندگان داستانی تبدیل شده است. این نویسندگان با استفاده از این نرم‌افزار، پروسه ویراستاری و ویرایش متن را با سرعت بالا پیش می‌برند و امکان نیاز به یک شخص سوم را برای همیشه برطرف می‌کنند.

چه کسانی به خرید اکانت ProWritingAid نیاز دارند؟

ابزار ProWritingAid به طور کلی برای تمامی نویسندگان، بلاگرها یا وبلاگ‌نویسان و فریلنسرهای محتوا مفید، کاربردی و مناسب است. البته ناگفته نماند که مترجم‌ها، تولیدکنندگان محتواهای متنی، فریلنسرهای بین‌المللی و حتی دانشجویانی که می‌خواهند مقاله‌های انگلیسی بنویسند هم می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند. اگر نظر ما را بخواهید، باید بگوییم که تهیه اکانت ProWritingAid می‌تواند بهترین گزینه برای تمام افرادی باشد که زمان زیادی را برای نوشتن کتاب، مقاله یا گزارش‌های خبری صرف می‌کنند.

نرم‌افزار ProWritingAid برای افرادی که در رابطه با مسئله سرقت ادبی یا Plagiarism بسیار حساس هستند هم کاربردی است. ابزار تعبیه‌ شده در این نرم‌افزار امکان ردیابی سرقت‌های ادبی در متون مورد نظر را فراهم می‌کند، اما باید برای بهره‌مندی از این قابلیت، هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید. حالا که بحث هزینه شد، بهتر است بدانید که این نرم‌افزار مانند پلتفرم‌های دیگر، لزوما نیازمند اشتراک‌های ماهانه نیست و می‌توان هزینه‌های آن را به صورت سالانه و دائمی هم پرداخت کرد.

با همه این اوصاف، خرید اکانت ProWritingAid برای همه افرادی که از پرداخت‌های ماهانه به هیچ‌وجه خوششان نمی‌آید یا اصلا برنامه خاصی برای شارژ ماهیانه حساب‌ها ندارند هم مفید است! اما کاربرد این نرم‌ افزار دقیقا چیست و چگونه می‌توان از عملکرد واقعی آن مطلع شد؟ بخش بعدی این مطلب، به صورت اختصاصی در رابطه با پاسخ‌های این سوالات مهم نگارش شده است. در مورد نحوه خرید اکانت برای دانلود آموزش‌های لیندا نیز این مطلب را بخوانید.

کاربرد اکانت ProWritingAid

از نرم‌افزار ProWritingAid می‌توان هم به عنوان برطرف‌کننده اشکالات گرامری و هم به عنوان یک ویرایشگر استفاده کرد؛ به طور کلی استفاده از ابزار طراحی‌شده در این نرم‌افزار به بهبود خوانایی متون منجر خواهد شد. موارد زیر، درکی بهتر و کامل‌تر از چند عملکرد مهم و اساسی این نرم‌افزار را نشان می‌دهند:

  • برطرف کردن مشکلات نگارشی و املای کلمات
  • بهبود ساختار دستور زبان
  • افزایش کیفیت جملات با حذف کلمات نامفهوم، تکراری و ضعیف
  • بهبود خوانایی متن مورد نظر

نکته جالب در رابطه با عملکرد نرم‌افزار ProWritingAid این است که با استفاده از افزونه آن در فضای برنامه‌های مایکروسافت مانند Word می‌توان ساختار اشتباه موجود در متن را با رنگ‌های مختلف مشاهده کرد. برای مثال، اشتباهات دستوری با رنگ آبی، اشتباهات نگارشی و املایی با رنگ قرمز و جملات نادرست و ضعیف با رنگ زرد نشان داده می‌شوند. در نهایت، ابزار موجود در نرم‌ افزار ProWritingAid به کاربران کمک می‌کند تا موارد زیر به خوبی در متن مورد نظر نمایان شوند:

  • جملات کلیشه‌ای
  • کلماتی که بیش از حد استفاده شده‌اند
  • جملات به هم چسبیده‌ای که سرعت خواندن را کند می‌کنند
  • کلمات مبهم و انتزاعی
  • وجوه مختلف و زمان‌ نادرست افعال
  • طول و اندازه خیلی‌ بلند یا خیلی‌ کوتاه جملات به کار رفته در متن

ابزارهای موجود در اکانت ProWritingAid، وظایفی بیش از حوزه اختیارات یک ویرایشگر دستور زبان یا نرم افزار ترجمه را بر دوش می‌کشند. این ابزار به نویسندگان کمک می‌کند تا یک مربی هوشمند برای نگارش صحیح متون خود داشته باشند. همچنین این ابزارها به افزایش سرعت عمل حین خلق محتوا هم منجر می‌شوند.

خرید اکانت پرمیوم ProWritingAid

خرید اکانت ProWritingAid

خرید اکانت ProWritingAid

همان‌طور که گفته بودیم، اکانت ProWritingAid را می‌توان به صورت سالانه و حتی دائمی هم تهیه کرد. حساب‌های پرمیوم و غیر رایگان نرم‌افزار ProWritingAid شامل ۳ نوع با ۳ قیمت متفاوت (به یورو) و به شرح زیر هستند:

  • اکانت ماهانه: با پرداخت ۲۰ یورو به صورت ماهیانه
  • حساب پرمیوم سالانه: با پرداخت ۷۹ یورو (با احتساب ۶۷ درصد تخفیف و به ازای هر ماه ۶.۵۸ یورو)
  • پرداخت یک‌بار برای همیشه (اکانت دائمی یا Lifetime): ۳۹۹ یورو

نحوه خرید اکانت ProWritingAid

برای خرید اکانت‌های پرمیوم و غیر رایگان ProWritingAid می‌بایست در ابتدا به سایت ProWritingAid.com مراجعه و سپس روی گزینه Pricing در قسمت بالایی سایت کلیک کرد. در این بخش، می‌توانید یکی از ۳ اکانت پرمیوم را انتخاب کنید و یکی از ۴ درگاه قابل پرداخت از جمله PayPal را برای هزینه‌ها در نظر بگیرید. در ضمن، این سایت امکان برگشت هزینه حساب‌های پرمیوم را در صورت اشکال تا ۱۴ روز بعد فراهم کرده است تا با خیالی آسوده پروسه پرداخت را به پایان برسانید.

برای پرداخت هزینه‌های مربوط به خرید اکانت ProWritingAid می‌توانید روی خدمات مطمئن و حرفه‌ای مجموعه اول پرداخت حساب ویژه‌ای باز کنید. مجموعه مجرب و قدرتمند اول پرداخت با فراهم کردن انواع خدمات پرداخت در سایت‌های خارجی، شما را تا آخرین لحظه همراهی خواهد کرد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT