بهترین ابزار برای همکاری تیمی

معرفی 7 تا از بهترین ابزار برای همکاری تیمی

زمان مطالعه 6 دقیقه

به دنبال ابزار همکاری قدرتمندی هستید که بتواند جریان کاری تیم شما را ساده کند؟ در این مقاله به معرفی 7 تا از بهترین ابزار برای همکاری تیمی می پردازیم.

خرید از درگاه ویزا و مستر

هیچ چیز بدتر از داشتن یک ایمیل شلوغ با تعداد بسیار زیادی پیام نیست. خوشبختانه، ابزارهایی در دسترس هستند که به شما امکان می دهند با اعضای تیم خود به روشی سازمان یافته همکاری کنید.

خرید از درگاه پی پال

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

برخی از این ابزارها می توانند با نمایش پیشرفت کار، کارهایی که باید انجام شود و چه کسی مسئول است، به مدیریت پروژه ها کمک کنند. ابزارهای همکاری زیر به شما این امکان را می‌دهند که با اطمینان از اینکه ایمیلی را در طول این فرآیند از دست نداده‌اید، در جریان باشید.

سایت Flowdock

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

Flowdock ابزاری است که می‌توانید از آن برای همکاری به صورت سازمان یافته استفاده کنید. این پلتفرم به شما امکان می دهد جریان های تیمی ایجاد کنید، جایی که می‌توانید اعضای تیم را به پروژه دعوت کنید و موضوعات گفتگو را با استفاده از برچسب های رنگی سازماندهی کنید.

اگر نیاز به تماس با یکی از اعضای تیم دارید، می‌توانید از طریق چت صوتی، تصویری یا یک به یک با آنها چت کنید. این پلتفرم یک اپلیکیشن برای اندروید و iOS دارد و می‌توانید کنترل کنید چه اعلان هایی روی گوشی خود دریافت می‌کنید.

Flowdock دارای ابزارهایی است که به شما امکان می دهد با دیگر پلتفرم هایی که در کسب و کار خود استفاده می کنید، مانند نظارت، ویکی، پشتیبانی مشتری، مدیریت پروژه، صفحات فیسبوک، تقویم گوگل و سایر برنامه های گوگل، یکپارچه سازی کنید.

سایت Igloo

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

Igloo یک پلتفرم جامع با ویژگی هایی است که به شما در ایجاد و حفظ یک محل کار دیجیتال موفق کمک می کند. به مدت 13 سال، این شرکت به کسب و کارها کمک کرده است تا با شرکت های قدرتمند دیجیتال همکاری کنند، ارتباط برقرار کنند و کارکنان را درگیر کنند.

Igloo مشارکت و فناوری را با هم به ارمغان می آورد تا محیط کار دیجیتالی شما را به موفقیت برساند. می‌توانید از Igloo برای برنامه ریزی پست ها، نظرسنجی اعضای کارکنان، بررسی تقویم ها، مدیریت اشتراک ها، ایجاد ویکی، ویرایش متن یا اشتراک گذاری فایل ها استفاده کنید.

این پلتفرم دارای فیدهای RSS است، بنابراین می‌توانید با مشاهده RSS سایت های صنعتی، آنچه را که به صورت آنلاین اتفاق می افتد مشاهده کنید. در مورد فیدهای RSS، آیا می‌دانستید کاربران Android اکنون می‌توانند فیدهای RSS را در Chrome for Android دنبال کنند؟

سایت Milanote

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

Milanote یک پلتفرم مشترک برای افراد خلاق است. این پلتفرم به شما امکان می دهد هر آنچه را که برای پروژه خلاقانه خود نیاز دارید در یک مکان جمع آوری کنید. با استفاده از این پلتفرم، می‌توانید یادداشت ها و عکس ها را از گوشی خود به پروژه خود اضافه کنید و متن، تصاویر و لینک ها را از اینترنت ذخیره کنید.

می‌توانید موارد خود را به صورت بصری سازماندهی کنید و از تخته سفید مجازی که Milanote ارائه می دهد برای طوفان فکری بدون در نظر گرفتن اینکه همکاران شما در کجای جهان هستند استفاده کنید. کاربران در صنایع مختلف از Milanote از جمله استارتاپ ها، آژانس ها، نویسندگان، بازاریابان، مدیران خلاق و طراحان استفاده می کنند.

Milanote قالب های زیادی دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید، از جمله تابلوهای روحی، استوری بورد، فیلم سازی، طراحی وبسایت، طراحی داخلی، مدیریت محصول، توسعه نرم افزار و بسیاری موارد دیگر.

سایت Quip

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

Quip ابزاری است کاربران Salesforce برای همکاری در فرآیندهایی مانند برنامه ریزی حساب، یادداشت های صلاحیت، و بستن برنامه های متقابل استفاده می‌کنند. می‌توانید از Quip Documents در حالت آفلاین استفاده کنید، مجوزها را تغییر دهید و تاریخچه نسخه را مشاهده کنید.

Quip به شما امکان می‌دهد اسناد فروش را با استراتژی ایجاد کنید که می‌تواند تصمیم گیری ها را سریع تر کند و معاملات را به جلو پیش ببرد، با دسترسی به داده های Salesforce در زمان واقعی هم ممکن است. می‌توانید اسناد را به عنوان یک تیم در رایانه یا تلفن خود ویرایش کنید.

قابلیت چت تیمی در همه اسناد و صفحات گسترده موجود است تا بتوانید گردش کار خود را با اظهار نظر در مورد هر چیزی در مواقع ضروری، انجام دهید. الگوهای مختلفی برای هدایت کار شما در دسترس هستند، از جمله طرح حساب، کتاب و ترکیب موارد، پلتفرمی که تمام اسناد مربوط به فروش را سازماندهی می‌کند.

سایت Slack

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

Slack یکی دیگر از ابزارهای مشترک برای کمک به کار با تیم ها است. با Slack، کانال هایی دارید که به شما امکان می دهد متمرکز و سازماندهی شده بمانید، دارای فضاهایی برای اعضای تیم جهت به اشتراک گذاری اسناد، ابزارها، دسترسی به فایل ها و گفتگو است.

Slack Connect شما را قادر می سازد تا با تیم های سازمان های دیگر به همان شیوه ای که با تیم های سازمان خود کار می‌کنید، همکاری کنید. می‌توانید کار خود را با ادغام Slack با پلتفرم هایی مانند Office 365، Google Drive، و 2200 مورد دیگر ساده کنید. اگر در یافتن موضوع مشکل دارید، یک تابع جستجو برای یافتن آنچه به دنبال آن هستید وجود دارد.

Slack می‌تواند با هر اندازه‌ای با کانال های نامحدود همکاری کند و نحوه عملکرد سازمان شما را منعکس کند. می‌توانید مطمئن باشید که داده هایتان در Slack ایمن هستند، زیرا Slack دارای مدیریت کلید سازمانی است، بنابراین می‌توانید با استفاده از کلیدهای رمزگذاری، کنترل کنید چه کسی به فایل ها دسترسی دارد و قابل مشاهده است. اگر انتخاب می‌کنید از Slack برای همکاری ها استفاده کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید می‌توانید اعلان های Slack خود را سفارشی کنید.

سایت Trello

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

Trello یک ابزار بصری است که به اعضای تیم اجازه می دهد تا هر ردیابی کار، گردش کار یا پروژه را مدیریت کنند. می‌توانید اتوماسیون اضافه کنید و فایل ها و چک لیست ها را برای اشتراک گذاری با اعضای تیم آپلود کنید. می‌توانید از تابلوها، فهرست ها و کارت ها برای سازماندهی اطلاعات استفاده کنید و تصویر واضحی از اینکه چه وظایفی ناقص هستند و چه کسی مسئول است به دست آورید.

همچنین می‌توانید از ابزارهای مشابه برای مدیریت وظایف خود مانند اضافه کردن تاریخ سررسید، اعضای تیم، پیوست ها و چک لیست های مرتبط با پروژه استفاده کنید. این پلتفرم به شما امکان می دهد با ابزارهای دیگری مانند Jira، InVision، Salesforce، Gmail، Outlook، Dropbox و Slack ادغام شوید.

همچنین می‌توانید برای ایجاد جریان های کاری سفارشی شده در هر چیزی که نیاز دارید، از جمله راه حل CRM، سیستم پشتیبانی و تقویم رسانه های اجتماعی‌تان، به board ها نیرو اضافه کنید. اگر می‌خواهید همکاری های تیمی خود را به حداکثر برسانید، پیشنهاد می‌کنیم از Trello استفاده کنید.

سایت Wimi

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

بهترین ابزار برای همکاری تیمی

Wimi ترکیبی از ابزارهایی است که به شما امکان می دهد تیم های خود را سازماندهی کنید، کار کنید و به طور موثر بدون از دست دادن چیزی ارتباط برقرار کنید. شما یک نمای کلی از سازمان خود با فضاهای کاری دریافت می‌کنید و می توانید ارتباطات را با استفاده از جوامع با سایر کارمندان ساده کنید.

با استفاده از عملکرد چت و کانال ها، حجم صندوق ورودی را کاهش دهید و وضوح بیشتری ارائه کنید. می‌توانید اسناد را در Wimi ویرایش کرده، به اشتراک بگذارید و ذخیره کنید و نمودارها و وظایف Gantt را برای کمک به مدیریت پروژه ایجاد کنید.

اگر می‌خواهید یک جلسه را برنامه ریزی کنید، می‌توانید تقویم اعضای تیم، از جمله ضرب‌الاجل های آتی و نقاط عطف تکلیف را مشاهده کنید. می‌توانید با استفاده از این پلتفرم جلسه‌ای برگزار کنید. می‌توانید به اشتراک گذاشتن صفحه و تماس‌های ویدیویی و صوتی انجام دهید.

Wimi ادعا می کند که استفاده از آن با یک فرآیند ساده امکان پذیر است:

  1. فضای کاری ایجاد کنید
  2. قابلیت مشاهده را انتخاب کنید یا ماژول ها را فعال کنید
  3. شرکت کنندگان را دعوت کنید و دسترسی را تعیین کنید
  4. با هم کار کنید و ارتباط برقرار کنید
  5. موفق شدید! زمان همکاری موثر و کارآمد فرا رسیده است

اگر در پروژه های گذشته از تنگناهای پروژه و ایمیل های از دست رفته رنج برده‌اید، وقت آن رسیده است که ابزار همکاری را پیدا کنید که تیم شما بتواند به آن مراجعه کند و تمام اطلاعاتی را که برای انجام وظیفه خود نیاز دارد، بیابد. صرف نظر از حرفه خود، می‌توانید یک ابزار مشارکتی پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

برخی از آنها را میتوان سفارشی کرد و در پلتفرم های دیگری که استفاده می‌کنید برای افزایش کارایی و اثربخشی خود ادغام کرد. وقت آن رسیده است که به تیم خود اجازه دهید به جای صرف وقت برای جستجوی اطلاعات، روی وظایف محول شده تمرکز کند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT