1 سیات Slack چیست ؟ مدیریت پروژه به صورت حرفه‌ای

سایت Slack چیست ؟ | مدیریت پروژه به صورت حرفه‌ای

زمان مطالعه 3 دقیقه

مدیریت پروژه و ارتباطات در سال‌های اخیر بسیار با اهمیت شده است؛ ولی همواره انجام آن به صورت سنتی کار سختی است و با دور کار شدن بسیاری از کارمندان، مدیران شرکت‌ها نیازمند به برنامه‌ای چند منظوره با رابط کاربری ساده شده‌اند. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که سایت Slack چیست و ویژگی‌های آن کدام‌اند.

سایت Slack چیست ؟

0 سیات Slack چیست ؟ مدیریت پروژه به صورت حرفه‌ای

Slack یک ابزار ارتباطی در محل کار است، “مکانی واحد برای پیام رسانی، ابزارها و پرونده‌ها.” این بدان معناست که Slack یک سیستم پیام رسانی فوری است که دارای افزونه‌های اضافی برای محل کار است. افزودنی‌ها برای استفاده از Slack لازم نیستند، زیرا عملکرد اصلی همه صحبت کردن با افراد دیگر است. در Slack دو روش گپ وجود دارد: کانال‌ها (چت گروهی)، و پیام مستقیم یا DM (چت شخص به فرد).

در Slack چهار نکته اصلی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد:

۱. نام نمونه Slack

۲. لیست کانال‌هایی که عضو آن‌ها هستید.

۳. لیستی از افرادی که مستقیماً برای آنها پیام ارسال کرده‌اید.

۴. پنجره چت

هنگامی که مشتری می‌خواهد از Slack استفاده کند، نامی را برای نمونه Slack خود انتخاب می‌کند. سپس این بخشی از URL منحصر به فرد می‌شود. بنابراین، اگر مشتری بخواهد یک نمونه Slack برای ACME Slingshots ایجاد کند، نمونه Slack وی https://acmeslingshot.slack.com خواهد بود. سپس او می‌تواند هرکسی را که می‌خواهد به عضویت نمونه Slack خود دعوت کند.

ویژگی‌های Slack

2 سیات Slack چیست ؟ مدیریت پروژه به صورت حرفه‌ای

کانال‌های موجود در Slack می‌توانند عمومی باشند، به این معنی که هر عضو می‌تواند آن کانال را ببیند و به آن بپیوندد، یا خصوصی باشد، یعنی فقط اعضای آن کانال می‌توانند آن را ببینند یا دیگران را به عضویت دعوت کنند. DMها همیشه خصوصی هستند، اگرچه می‌توانند تا ۸ نفر را شامل شوند.

پنجره گپ جایی است که تمام ارتباطات واقعی در آن اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید هرگونه پاسخ به پیام‌ها را بخوانید، از استیکر‌ها استفاده کنید، gif اضافه کنید، اما بیش از هر چیز، این جایی است که شما با مردم صحبت می‌کنید.

وقتی اسلاک آمد، هیچ رقبای واقعی در بازار وجود نداشت. این بدان معنا نیست که برنامه های گپ دیگری وجود نداشته است، اما Slack یک UI بصری را با پیام رسانی گروهی و شخصی به فرد ترکیب کرده است. همچنین به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا کنترل کنند که چه کسی می‌تواند از طریق سیستم دعوت از آن استفاده کند. ابزارهای دیگر نیز می‌توانستند همین کار را انجام دهند، اما کاربردی نبودند. هیچ یک از شرکت‌های سنتی (مایکروسافت، اپل، IBM ،Sun و غیره) چیزی قابل مقایسه با Slack نداشتند.

این عدم اندازه شرکت نیز یک مزیت بود. Slack به قدری کوچک بود که در هنگام افزودن ویژگی‌های جدید مانند واکنش‌های ایموجی و احراز هویت پاسخگو و سریع باشد. برای برخی از کاربران، این واقعیت که Slack متعلق به یک فروشنده بزرگ سنتی نبود، به اندازه کافی سودمند بود.

قیمت Slack

3 سیات Slack چیست ؟ مدیریت پروژه به صورت حرفه‌ای

شما می‌توانید Slack را به صورت رایگان شروع کنید‌، اما این برنامه فقط به شما امکان می‌دهد به ۱۰ هزار پیام اخیر دسترسی پیدا کنید. محدودیت‌های دیگری نیز دارد، از جمله فقط ده ادغام، بدون مهمان تک کانال یا چند کاناله و ویژگی‌های محدود مدیریتی از جمله این موارد است.

نسخه‌ی پولی Slack برای هر کاربر حدود ۱۲ دلار، در صورت پرداخت سالانه در هر ماه، یا در صورت پرداخت ماهانه در ازای هر کاربر ۱۵ دلار است.

حال که متوجه شدید سایت Slack چیست ، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال یا خرید با ویزاکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT