اپلیکیشن Slack

اپلیکیشن Slack | معرفی برنامه Slack | خرید اکانت پریمیوم Slack 

زمان مطالعه 4 دقیقه

اپلیکیشن Slack در دو ورژن رایگان و پریمیوم در دسترس است و شما با توجه به نیازهای شخصی و تجاری خود می توانید یکی را انتخاب کنید. با این حال قبل از انتخاب بهتر است ویژگی های هر دو ورژن را با هم مقایسه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید. در ادامه به بررسی تفاوت های Slack رایگان و Premium میپردازیم.

برای خرید اکانت Premium می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

اپلیکیشن Slack

اپلیکیشن Slack

اپلیکیشن Slack

Slack اغلب انتخاب برتر تیم هایی است که نیاز به همکاری دارند. شرکت‌ها باید با نهادهای خارجی مانند مشتریان، فروشندگان و سایر سازمان‌ها همگام شوند. در طرح های مختلف Slack می توانید از ویژگی هایی مشارکتی آن استفاده کنید.

ویژگی های برنامه Slack

  • همکاری با افراد

ارسال ایمیل به فروشندگان شخصی روشی قدیمی است و ممکن است تاثیر به سزایی نداشته باشد. شما می توانید از حساب کاربری مهمان Slack برای برقراری ارتباط با فریلنسرها و فروشندگان شخصی استفاده کنید. برای استفاده از این ویژگی باید مشترک طرح پریمیوم Slack باشید.

  • همکاری با سازمان ها

چندین سازمان می توانند با استفاده از اپلیکیشن Slack به راحتی با یکدیگر همکاری کنند. با استفاده از Slack Connect شرکت ها می توانند در سراسر مرزهای سازمانی با یکدیگر به مشارکت بپردازند. این ویژگی نیز برای کاربران رایگان Slack در دسترس نیست. با این حال اگر از Slack Pro، Business+، یا Enterprise Grid استفاده می کنید، می توانید از فانکشن ها استفاده کنید و با کاربران Slack سازمان دیگری ارتباط برقرار کنید.

 اگر می خواهید با تمام مشتریان و فروشندگان شخص ثالث از یک پلتفرم ارتباط برقرار کنید، باید در یک طرح پولی مشترک شوید.

  • بهره وری در محل کار

ارتباط موثر و واضح کلید به حداکثر رساندن بهره وری یک تیم است. اپلیکیشن Slack ویژگی های مفیدی برای افزایش بهره وری ارائه داده است:

  • ادغام برنامه ها

تیم های مدرن برای انجام کارهای مختلف به برنامه ها و ابزارهای متعددی نیاز دارند. با ویژگی یکپارچه‌سازی برنامه Slack اعلان‌ها را دریافت می‌کنید و بدون خروج از رابط Slack میتوانید از ابزارهای مختلف استفاده کنید.

2400 برنامه برای ادغام با اپلیکیشن Slack وجود دارد که میتوانید آن ها را انتخاب کنید. همه کاربران پریمیوم می توانند هر تعداد برنامه را با Slack ادغام کنند.

  • تاریخچه مکالمه

هدف اصلی Slack این است که سازمان ها بتوانند به راحتی با هم ارتباط برقرار کنند. بنابراین تاریخچه مکالمه نقشی مهمی در جلوگیری از ارتباطات نادرست دارد. برنامه رایگان Slack در مجموع 10000 پیام اخیر را ذخیره می کند. شاید این عدد زیاد به نظر برسد، اما برای سازمان های بزرگ کافی نیست و باید از برنامه پریمیوم استفاده کنید. هر سه طرح پولی تعداد نامحدودی پیام را ذخیره می کنند. بنابراین لازم نیست نگران از دست دادن پیام های قدیمی و مهم خود باشید.

  • فضای کاری

فضای کاری Slack مانند یک دفتر کار مجازی است که به راحتی میتوانید در آن با تیم خود ارتباط برقرار کنید. این فضای کاری شامل تمام پیام‌ها، کانال‌ها و ابزارهای کاربردی است. علاوه بر کاربران طرح رایگان Slack، کاربران Pro و Business+ می توانند از یک فضای کاری استفاده کنند. کاربران Enterprise Grid می توانند فضای کاری نامحدود برای هر پروژه ایجاد کنند.

  • ذخیره سازی فایل

تیم ها در طی ارتباطات فایل ها و اسناد را مبادله می کنند و اپلیکیشن Slack فایل های مشترک بین اعضای تیم را ذخیره می کند. Slack رایگان در مجموع 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی فایل را ارائه می دهد. با برنامه Pro، Business+ یا Enterprise Grid به ترتیب 10 گیگابایت، 20 گیگابایت و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی فایل برای هر عضو تیم خواهید داشت.

اگر از امکانات ذخیره سازی محدود راضی هستید یا از برنامه دیگری برای ذخیره فایل ها استفاده می کنید، طرح رایگان برای مناسب خواهد بود.

ارتباطات تیمی در Slack

اپلیکیشن Slack

اپلیکیشن Slack

Slack ابزارها و ویژگی های مختلفی را برای ارتباطات همزمان و ناهمزمان ارائه می دهد.

  • کلیپ های صوتی/تصویری

با Slack میتوانید بحث و گفتگوها را به صورت صوتی ضبط کنید یا از صفحه مانیتور خود فیلم بگیرید. با ضبط و به اشتراک گذاری کلیپ های صوتی و تصویری، طرف مقابل شما می تواند به راحتی پاسخ دهد. این ویژگی ها برای کاربران رایگان در دسترس نیستند، برای دسترسی به آنها باید کاربر پریمیوم Slack باشید.

  • اشتراک گذاری صفحه نمایش

در حین مکالمه با همکار خود، می توانید صفحه نمایش را نیز با آنها به اشتراک بگذارید. مشابه کلیپ های صوتی/تصویری، این ویژگی نیز فقط برای کاربران پریمیوم در دسترس است.

  • تماس های تصویری و صوتی

برای ارتباط فوری می توانید از طریق تماس صوتی یا ویدیویی Slack با همکاران خود ارتباط برقرار کنید. کاربران Free Slack می توانند در این تماس ها شرکت کنند، اما تنها دو نفر می توانند بخشی از یک تماس باشند و با یکدیگر صحبت کنند. همه طرح‌های پریمیوم به حداکثر ۱۵ نفر اجازه می‌دهند در یک تماس شرکت کنند.

امنیت داده ها در Slack

مکالمات تیمی اغلب شامل تبادل اطلاعات و داده های مهم و اسناد محرمانه است. بنابراین Slack امنیت داده ها را تضمین میکند. برای هر دو کاربران رایگان و پریمیوم از احراز هویت دو مرحله ای در دسترس است.

  • پروتکل Google OAuth

این قابلیت به همه کاربران اجازه می دهد تا با حساب Google به Slack دسترسی داشته باشند. صاحبان فضای کاری و سازمان می توانند آن را فعال کنند. این قابلیت فقط برای ورژن پرمیوم در دسترس است.

  • SSO مبتنی بر SAML

پروتکل SAML ارتباط امن بین برنامه ها را ممکن می کند و به کاربران این امکان را می دهد که با یک مجموعه اعتبار (نام کاربری و رمز عبور) اجازه دسترسی به برنامه های مختلف را داشته باشند. این ویژگی فقط برای کاربران Business+ و Enterprise Grid در دسترس است.

  • گروه های کاربری جداگانه

تیم ها می توانند گروه های کاربری جداگانه ای را در Slack ایجاد کنند تا به کل تیم اطلاعیه ها را اعلام کنند. این یکی دیگر از ویژگی های Slack است که فقط کاربران پریمیوم می توانند از آن استفاده کنند.

Slack برای ارتباطات آسان

Slack یک پلتفرم قدرتمند برای ارتباطات تیمی است و ورژن رایگان و پریمیوم آن قابلیت های مختلفی ارائه می دهد. در این مقاله تفاوت بین برنامه های رایگان و پولی Slack را بررسی کردیم، اکنون میتوانید با توجه به نیاز خود هر یک از این برنامه ها را انتخاب کنید.

اگر یک فریلنسر یا صاحب یک کسب و کار کوچک هستید Slack رایگان گزینه پیشنهادی ماست. اما اگر تیم یا شرکت بزرگی دارید و میخواهید از ویژگی‌های پیشرفته تری استفاده کنید توصیه میکنیم در طرح های برنامه پریمیوم مشترک شوید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT