استیک کردن Cosmos

استیک کردن Cosmos | بهترین کیف پول برای استیک کردن Cosmos (ATOM)

زمان مطالعه 7 دقیقه

به دنبال به دست آوردن سود از طریق استیک کردن (دریافت کردن سود، در ازای گرو گذاشتن ارز دیجیتال) کریپتو هستید؟ در ادامه بهترین مکان هایی که می توانید توکن های Cosmos (ATOM) خود را استیک کنید را معرفی کرده ایم.

استیک کردن Cosmos

استیکینگ کریپتو یک روش بسیار محبوب برای کسب درآمد پسیو با استفاده از سرمایه های کریپتویی است. شما می توانید کوین های مختلفی را برای کسب سود استیک کنید، از جمله Cosmos (ATOM)، و پلتفرم های مختلفی وجود دارند که به شما این امکان را می دهند. اما بهترین پلتفرم برای استیکینگ ATOM  چیست؟ خوب، در ادامه برخی از بهترین مکان هایی که می توانید ATOM خود را استیک کنید، آورده شده است. 

کیف پول Atomic

استیک کردن Cosmos

استیک کردن Cosmos

کیف پول Atomic به کاربران اجازه می دهد تا به صورت آنلاین کلیدهای خصوصی خود را برای سرمایه های کریپتوی خود ذخیره کنند. همچنین می توانید کریپتوهای خود را از طریق دسکتاپ یا تلفن هوشمندتان با استفاده از کیف پول Atomic استیک کنید.

در حال حاضر، سود استیکینگی که ATOM ارائه می دهد از 7٪ تا 11٪ است. برای شروع استیک کردن با کیف پول Atomic فقط به 1 ATOM نیاز دارید که در حال حاضر معادل 37 دلار است (اگرچه این قیمت روزانه تغییر می کند). همچنین می توانید در وب سایت Cosmos یک ماشین حساب استیکینگ پیدا کنید که به شما این امکان را می دهد تا حساب کنید به ازای هر مقدار ATOM که استیک می کنید، چقدر سود به دست خواهید آورد.

توجه به این نکته مهم است که کیف پول Atomic برای استیکینگ کارمزد شبکه دریافت می کند، اما این کارمزد بسته به ترافیک یا بار شبکه تغییر می کند. علاوه بر این، سرمایه های شما در طول دوره استیکینگ قفل می شود و اگر تصمیم بگیرید که دیگر نمی خواهید سرمایه خود را در طول دوره استیکینگ، استیک کنید 21 روز طول می کشد تا سرمایه شما آزاد شود.

کیف پول Binance

استیک کردن Cosmos

استیک کردن Cosmos

Binance طی چند سال گذشته به یکی از محبوبترین صرافی های کریپتوکارنسی در جهان تبدیل شده است، اما تنها در زمینه خرید و فروش کریپتو عالی نیست. شما می توانید توکن های مختلف از جمله Cosmos را با استفاده از Binance استیک کنید.

برای شروع استیکینگ ATOM در Binance، به حداقل 0.5 ATOM در کیف پول خود نیاز دارید، در نتیجه استیکینگ ATOM از طریق Binance، گزینه ای مقرون به صرفه برای اکثر افراد است.

Binance در حال حاضر بازده بین 1.5 تا 3 درصد را برای استیک کردن ATOM ارائه می دهد، و همچنین Binance هیچ هزینه ای برای استیکینگ این کوین و یا سایر توکن ها دریافت نمی کند. اگرچه ممکن است این نرخ‌ سود در مقایسه با سایر پلتفرم ها کم به نظر برسد، اما شهرت Binance و عدم پرداخت هزینه های استیکینگ، همچنان آن را به گزینه ای مناسب و قابل اعتماد برای استیک کردن ATOM شما تبدیل می کند.

کیف پول Kraken

استیک کردن Cosmos

استیک کردن Cosmos

Kraken یکی دیگر از صرافی های کریپتوی معروف در جهان است که به شما این امکان را می دهد تا برخی از توکن های کریپتوی محبوب از جمله Cosmos را استیک کنید. در حال حاضر، می توانید با استیک کردن ATOM خود در Kraken، سود سالانه 7.5 درصدی بدست آورید.

خوشبختانه، Kraken سرمایه شما را در صورتی که بخواهید ATOM یا سایر کوین ها را استیک کنید، قفل نمی‌کند و حتی زمانی که کریپتوهای شما استیک شده باشند، آنها را در دسترس شما قرار می دهد. Kraken همچنین هیچ هزینه ای برای استیکینگ یا خارج کردن از استیکینگ دریافت نمی کند. اما توجه داشته باشید همانطور که در مورد اکثر پلتفرم ها و صرافی های استیکینگ صادق است، قبل از شروع استیکینگ به مقداری ATOM در کیف پول Kraken خود نیاز دارید.

کیف پول Ledger

استیک کردن Cosmos

استیک کردن Cosmos

بر خلاف سایر پلتفرم های دیگری که در اینجا ذکر شد، Ledger کاملا مجازی نیست. کیف پول های کریپتو Ledger همگی فیزیکی هستند و به عنوان کیف پول های سخت افزاری شناخته می شوند. با این حال، همچنان می توانید ATOM خود را با استفاده از کیف پول Ledger خود استیک کنید. با توجه به اینکه کیف پول های سخت افزاری برخلاف کیف پول های نرم افزاری، کلیدهای خصوصی را به صورت آفلاین ذخیره می کنند، سطح بالاتری از امنیت را فراهم می‌کند و آنها را در برابر حملات سایبری و خرابی های سرور، غیرقابل نفوذ می کند. حال، استیکینگ Ledger چگونه عمل می کند؟

هنگام استیکینگ از طریق Ledger، سرمایه های ATOM خود را برای یک دوره معین به یک اعتبار دهنده واگذار می کنید. بعد از آن نمی توانید ATOM واگذار شده را انتقال دهید یا از آن استفاده کنید، و اگر بخواهید از فرآیند استیکینگ خارج شوید، می توانید ATOM خود را از حالت واگذار شده خارج کنید. حدود سه هفته طول می کشد تا ATOM هایی که از حالت واگذار شده خارج کردید، پس از تأیید اینکه دیگر نمی خواهید استیکینگ انجام دهید، باز شود.

می توانید Cosmos خود را با استفاده از یک کیف پول خارجی مانند Lunie یا Cosmostation به استیک کنید. شما همچنین می توانید از پلتفرم خودِ Ledger برای استیک کردن استفاده کنید. برای انجام این کار، باید Ledger Live را دانلود کنید، که در واقع برنامه ای است که می توانید آن را به صورت رایگان برای دسکتاپ یا تلفن هوشمند خود دانلود کنید و با آن می توانید کریپتوی خود را مدیریت کرده و استیک کنید.

با استیک کردن ATOM خود از طریق کیف پول Ledger خود، می توانید سودی بین 8 تا 10 درصد به دست آورید که در مقایسه با برخی از پلتفرم های دیگر، سود بسیار خوبی است که به همراه افزایش امنیتی که توسط Ledger ارائه می شود، مطمئناً آن را به گزینه ای عالی برای استیکینگ Cosmos شما تبدیل می کند.

کیف پول Trust

استیک کردن Cosmos

استیک کردن Cosmos

کیف پول Trust، یک کیف پول نرم افزاری قابل اعتماد و با کاربری آسان برای خرید، مبادله و ذخیره سرمایه های کریپتویی ارائه می دهد. و علاوه بر این، می توانید ATOM خود را با استفاده از کیف پول Trust  روی دسکتاپ یا تلفن هوشمند خود استیک کنید. اما چرا باید کیف پول Trust  را انتخاب کنید؟

اولاً، کیف پولTrust  یکی از امن ترین و مطمئن ترین کیف پول های نرم افزاری موجود است، بنابراین لازم نیست نگران گم شدن یا دزدیده شدن سرمایه خود باشید. ثانیاً، حداقل مقدار ATOM مورد نیاز برای استیکینگ با کیف پول Trust  بسیار کم است. تنها با داشتن 0.01 ATOM در کیف پول خود، می توانید شروع به کار کنید.

از آنجا که استیکینگ با استفاده از کیف پولTrust  از طریق واگذاری سرمایه شما به یک اعتبار دهنده انجام می شود، آن سرمایه ها در طول دوره استیکینگ قفل می شوند. با این حال، می توانید با استیکینگ ATOM خود با استفاده از کیف پولTrust ، تا 10 درصد سود کسب کنید.

کیف پول Coinbase

استیک کردن Cosmos

استیک کردن Cosmos

Coinbase یک صرافی کریپتو محبوب بین المللی است که به شما این امکان را می دهد تا توکن های کریپتوی مختلفی را بخرید، بفروشید و استیک کنید، و ATOM نیز یکی از آنهاست.

Cosmos در حال حاضر برای استیکینگ ATOM شما از طریق صرافی خود، سود 5 درصدی ارائه می دهد، که در میان سودهایی که برای استیکینگ Cosmos ارائه می شود، تقریباً میانه است. قبل از شروع به استیکینگ، باید 1 ATOM از طریق Coinbase بخرید یا همان مبلغ را در کیف پول Coinbase خود واریز کنید، و Coinbase 5 درصد کارمزد را برای استیکینگ دریافت می کند که از سود شما کم می شود. بنابراین، اگر به دنبال این هستید که به طور کامل از پرداخت کارمزد استیکینگ اجتناب کنید، بهتر است برخی از پلتفرم های دیگر فهرست شده در اینجا را بررسی کنید.

کیف پول Guarda

استیک کردن Cosmos

استیک کردن Cosmos

اگرچه Guarda بیشتر به عنوان یک کیف پول نرم افزاری کریپتو استفاده می شود، اما می توانید از آن برای استیکینگ ATOM خود نیز استفاده کنید. Guarda در حال حاضر سود 9 درصدی را برای استیکینگ Cosmos ارائه می دهد، و البته شما می توانید از طریق وب سایت آن میزان سودی که می توانید از استیکینگ مقدار ATOM مورد نظر خود به دست آورید را محاسبه کنید. این ماشین حساب سودهای ماهانه و سالانه ای که می توانید کسب کنید و همچنین ارزش فعلی سرمایه های ATOM شما را به دلار نشان می دهد.

شما به حداقل 1 ATOM نیاز دارید تا بتوانید با استفاده از Guarda در دسکتاپ یا تلفن هوشمند خود از طریق برنامه رایگان Guarda، استیک کنید. شروع استیکینگ بسیار ساده است، و همچنین می توانید برخی از دیگر ویژگی های عالی ارائه شده توسط این کیف پول نرم افزاری را بررسی کنید، مانند توانایی ذخیره طیف گسترده ای از توکن های مختلف و مبادله ATOM شما.

استیک کردن ATOM خود بسیار آسان و مفید است

با استفاده از هر یک از پلتفرم های بالا، می توانید در کمترین زمان استیکینگ ATOM خود را آغاز کنید و به صورت روزانه، ماهانه یا سالانه سود استیکینگ خود را دریافت کنید. اگر می خواهید با استفاده از سرمایه های Cosmos خود کمی درآمد پسیو به دست آورید، با کمترین شرایط مورد نیاز و کارمزدهای بسیار کم، استیکینگ ATOM بهترین راه حل است.

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT