بهترین راه ها برای کسب درآمد پسیو از ارز دیجیتال

بهترین راه ها برای کسب درآمد پسیو از ارز دیجیتال

زمان مطالعه 4 دقیقه

اکوسیستم رمز ارز  که به سرعت در حال رشد است، افراد را در سراسر جهان قادر می‌سازد تا در ارزهای دیجیتالی و توکن‌های خود درآمد پسیو کسب کنند. ادامه مطلب را بخوانید تا شش راه برای کسب درآمد پسیو از ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

درآمد پسیو از ارز دیجیتال | واریز رمز ارز در بستر وام CeFi

1 بهترین راه ها برای کسب درآمد پسیو از ارز دیجیتال

مسلماً ساده ترین راه برای به دست آوردن درآمد پسیو در بیت کوین (BTC) و دیگر دارایی‌های ارز دیجیتال، سپردن آنها به یک بستر وام دهی متمرکز است.

در حالی که اکثر کاربران باتجربه رمزنگاری از واریز ارز دیجیتال به ارائه دهندگان شخص ثالث خودداری می‌کنند، ولی بستر وام دهی CeFi (مالی متمرکز) منجر به انتقال میلیاردها دلار ارز دیجیتال به CeFi شده است. پس از واریز وجوه، کاربران سود دریافت می‌کنند (معمولاً به دارایی‌های واریز شده پرداخت می‌شود).

وام دهندگان محبوب CeFi شامل BlockFi و Nexo هستند.

واریز ارز دیجیتال در پروتکل وام دهی DeFi

2 بهترین راه ها برای کسب درآمد پسیو از ارز دیجیتال

جایگزین‌های غیر متمرکز برای BlockFi و Nexo، پروتکل‌های وام دهی خودکار مانند Compound (COMP) و Aave (AAVE) هستند. برنامه‌های وام دهی DeFi به دارندگان ارز دیجیتال این امکان را می‌دهد تا برای به دست آوردن سود، وجوهی را به وام‌های قرض الحسنه با قرارداد هوشمند واریز کنند.

تفاوت اصلی بین وام دهی CeFi و DeFi در این است که مورد دوم به کاربران کنترل کامل وجوه خود را می‌دهد و نیازی به مستندات یا مراحل پردازش KYC ندارد.

بازده توسط عرضه و تقاضا هدایت می‌شود. علاوه بر این، برخی از برنامه‌های وام دهی DeFi ریسک بیش‌تری نسبت به سایر برنامه‌ها دارند. بازده بالایی که در DeFi یافت می‌شود نیز با ریسک بالاتری همراه است.

تأمین در حوضچه‌های نقدینگی

3 بهترین راه ها برای کسب درآمد پسیو از ارز دیجیتال

علاوه بر وام دهی، بازارهای DeFi همچنین به افراد این امکان را می‌دهد که با سپرده گذاری رمزنگاری در استخرهای غیرمتمرکز، به نام حوض نقدینگی، درآمد غیرفعال کسب کنند.

به عنوان پاداش برای ارائه نقدینگی به یک استخر تجاری مستقل، سپرده گذاران با کارمزد معاملات و نشانه‌های ارائه دهنده نقدینگی (LP) پاداش می‌گیرند. برای به دست آوردن بازدهی بیش‌تر در دارایی‌های دیجیتالی سپرده گذاری شده، کاربران می‌توانند توکن‌های LP را در اصطلاحاً “مزرعه‌های بازده” قرار دهند.

فارم با بهره وری به روشی متداول برای کسب درآمد رمزنگاری منفعل تبدیل شده است، اما مانند وام دهی DeFi، یکی از ریسک پذیرترین اقدامات در بازارهای رمزنگاری است.

استخرهای نقدینگی محبوب عبارتند از Uniswap (UNI) ،SushiSwap (SUSHI) و PancakeSwap (CAKE).

ردیابی مجموعه های رمزنگاری مبتنی بر PoS

4 بهترین راه ها برای کسب درآمد پسیو از ارز دیجیتال

متناوباً، می‌توانید سکه‌های اثبات سهام (PoS) را در اختیار داشته باشید و برای کسب درآمد غیرفعال در قالب پاداش‌ها سهام بگذارید.

شبکه های رمزنگاری مبتنی بر PoS برای تأمین امنیت بلاک چین به اعتبارسنج‌ها احتیاج دارند که سهم دارایی اصلی شبکه را “قفل” کنند. مشوق مشارکت در شبکه رمزنگاری از این طریق، کسب سهمی از پاداش بلاک در قالب سکه‌های تازه ضرب شده است.

فرایند سهام گذاری از شبکه‌ای به شبکه دیگر متفاوت است، برخی از آنها نیاز به تنظیمات نرم افزاری پیشرفته و یک گره اعتبارسنج پیوسته دارند در حالی که برخی دیگر به سادگی شما را ملزم به نگهداری دارایی‌ها در کیف پول رسمی می‌کنند.

درآمد پسیو از ارز دیجیتال | اجرای masternode

5 بهترین راه ها برای کسب درآمد پسیو از ارز دیجیتال

اگر می خواهید بازه درآمد خود را افزایش دهید تا درآمد پسیو از ارز دیجیتال بیش‌تری به دست آورید، می‌توانید یک مدل اصلی را اجرا کنید.

Masternodes، همچنین به عنوان سیستم‌های اعتبار سنج پیوندی شناخته می‌شوند، نوع خاصی از گره‌ها هستند که عملکردهای خاصی را در یک شبکه رمزنگاری انجام می‌دهند.

به عنوان مثال، در شبکه Dash (DASH)، مسترنودها عملکردهای PrivateSend و InstantSend شبکه را تأمین می‌کنند و حق رأی به اپراتورها را ارائه می‌دهند. با این حال، برای اجرای یک خط عادی Dash، اپراتورها باید ۱۰۰۰۰ DASH (۱/۶ میلیون دلار) را در نظر بگیرند و این امر دریافت سرمایه (در قالب توکن‌های تازه ضرب شده) دارایی‌های شما را به یک سرمایه گذاری تبدیل می‌کند.

خوشبختانه Masternodesهایی وجود دارند که ضمن ارائه بازدهی دو رقمی، به سرمایه اصلی بسیار کمتری نیاز دارند.

اجرای Lightning node

6 بهترین راه ها برای کسب درآمد پسیو از ارز دیجیتال

اگر اهل بیت کوین هستید و ترجیح می‌دهید برای کسب درآمد غیرفعال به بیت کوین پایبند باشید، می‌توانید یک گره Lightning Network (LN) را راه اندازی و اجرا کنید.

با حمایت از شبکه Lightning که به سرعت در حال رشد است از طریق کانال‌های پرداخت فعال، می‌توانید هر بار که شخصی با استفاده از کانال شما معامله می‌کند، پول درافت کنید. در حالی که درآمد ممکن است بسیار زیاد نباشد، اجرای یک گره LN به این معنی است که شما در قوی‌ترین شبکه پولی در جهان مشارکت می‌کنید که به طور بالقوه به بانک‌ها منتقل می‌شود.

قبل از اینکه تمام روش‌های موجود در این لیست را اجرا کنید و به بررسی آن بپردازید، به یاد داشته باشید که هر یک از آنها درجات مختلفی از خطر را به همراه دارد. تحقیقات خود را انجام دهید و هرگز بیش از توان خود برای از دست دادن سرمایه گذاری نکنید.

حال که نحوه‌ی کسب درآمد پسیو از ارز دیجیتال را دریافتید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT