انتقال NFT به لجر

انتقال NFT به لجر | آیا امکان واریز NFT به کیف پول Ledger وجود دارد ؟

زمان مطالعه 4 دقیقه

در طول کنفرانس Ledger Op3n، یک سری از محصولات اعلام شدند. در میان آنها، اکنون می‌توانید NFT‌ های اتریوم خود را از طریق بخش «حساب» Ledger Live خود به‌ طور خودکار نمایش دهید و آنها را به یک کیف پول دیگر ارسال کنید. این بدان معناست که مشاهده NFT های شما دیگر به کیف پول های شخص ثالث نیاز ندارد. اکنون می توانید به راحتی آنها را در برنامه Ledger Live خود برای یک استفاده بی نقص و ایمن نمایش دهید. در این مقاله به بررسی انتقال NFT به لجر می پردازیم.

انتقال NFT به Ledger

انتقال NFT به لجر

انتقال NFT به لجر

این ویژگی فعلا یک حالت آزمایشی در Ledger Live است. احتمالا در آینده این ویژگی به صورت ثابت به Ledger Live اضافه خواهد شد. برای دسترسی به لیست حالت‌ های آزمایشی، کافی است به تنظیمات برنامه Ledger Live بروید، سپس در برگه ویژگی آزمایشی بروید و سپس به «ویژگی ‌های مدیریت NFT» بروید و آن را فعال کنید.

لیست رو به رشد NFT را در LEDGER LIVE 

Ledger به افزودن NFT ها در بخش «Discover» Ledger Live شما ادامه می‌دهد.

همچنین اخیرا POAP اضافه شده است، پروتکل اثبات حضور که به شما امکان می‌دهد سوابق زندگی واقعی و دیجیتال خود را نگه دارید. POAP روشی جدید و قابل اعتماد برای نگهداری تجربیات زندگی و خاطرات دیجیتالی شماست. برای توسعه ‌دهندگان، این ابزار جدیدی برای تعامل بهتر با مخاطبان است. مجموعه ‌های POAP نه تنها ممکن است مکان ‌هایی را که بوده‌اید ثابت کند، بلکه می‌تواند به شما کمک کند که حقوق خود را به دست آورید!

سفر شما به دنیای همیشه در حال گسترش NFT ها تازه شروع شده است. Rarible، یک بازار NFT پیشرو در جهان، به زودی در بخش “Discover ” Ledger Live شما اضافه می‌شود و به شما امکان می‌دهد از همه Rarible مستقیماً در همان مکان استفاده کنید. این اتفاق در حالی است که کیف پول شما به‌ طور خودکار متصل است، نیازی به برنامه افزودنی نیست و امضا فعال است. این امر Ledger را به امن ترین پلتفرم در جهان برای انجام معاملات با NFT تبدیل می کند. منتظر اتفاقات بعدی باشید!

علاوه بر این، NFT های موجود در بخش «Discover» Ledger Live به‌ طور خودکار به حساب Ledger شما متصل می‌شوند و در Ledger Nano S یا Nano X شما ایمن می‌شوند.

LEDGER: ایمن ترین دروازه شما برای NFT ها

انتقال NFT به لجر

انتقال NFT به لجر

NFT ها دنیای دیجیتال جدیدی را به وجود می آورند که در آن هنرمندان و سازندگان می توانند از واسطه ها برای انجام کار، ارتباط با جامعه کاربران و حفظ استقلال مالی در بازار رو به رشد، استفاده کنند. با تقویت Metaverse، این ابزار های دیجیتال در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند و پتانسیل نهفته ی آنها بسیار زیاد است.

مانند هر دارایی دیجیتال، NFT ها باید ایمن باشند. Ledger امن ترین پلتفرم جهان برای ذخیره، مدیریت و لذت بردن از مالکیت کامل سکه ها و NFT های شماست. با Ledger، کلید های خصوصی شما از طریق کیف پول سخت ‌افزاری نانو ایمن می‌شوند و خیال شما را در قبال هک شدن راحت می‌کند. دارایی‌ های دیجیتال شما توسط Ledger Nano S یا Nano X محافظت می‌شوند.

برنامه Ledger Live ایمن ‌ترین و راحت ‌ترین راه برای مدیریت و ایمن‌ سازی NFT‌ های شما است.

*هشدار: خرید، فروش، تبادل ارز ها، ارائه وام، و سایر خدمات تراکنش های مربوط به رمز ارز توسط شرکای شخص ثالث ارائه می شود. Ledger هیچ توصیه ای در مورد استفاده از این خدمات شخص ثالث ارائه نمی دهد.

 – در Ledger مانند هر دارایی دیجیتال دیگر، NFT ها نیز باید ایمن باشند. هدف Ledger تبدیل شدن به امن ‌ترین پلتفرم جهان برای ذخیره، مدیریت و سود بردن از سکه‌ ها و NFT‌ ها است.

 – در Ledger Op3n ( کنفرانس توسعه دهندگان Web3 ) اعلامیه هایی منتشر شدند. کاربران می توانند NFT ها را از دسامبر 2021 در حالت آزمایشی با امضای مجازی و مالکیت کامل مشاهده، ارسال و دریافت کنند. همه سرمایه گذاران نسبت به این به‌ روزرسانی Ledger Live هیجان ‌زده هستند. 

 – Ledger همچنان به افزودن NFT ها در بخش Discover» Ledger Live ادامه میدهد. می‌توانید از Rainbow.me، کیف پول اتریوم که NFT‌ های شما را نمایش می‌دهد، و POAP، پروتکل اثبات حضور استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد سوابق معاملات کریپتوی خود را مشاهده کنید.

 – با تقویت موقعیت Ledger در فضای NFT و  Rarible، یک بازار NFT پیشرو در Ledger Live یکپارچه شده است. Rarible در بخش “Discover” Ledger Live شما در دسترس خواهد بود و به شما امکان می دهد از ژانویه 2022 از همه ویژگی های Rarible استفاده کنید!

 – در نتیجه این ادغام، کاربران می‌توانند کیف پول ‌های Ledger خود را به Rarible متصل کرده و NFT‌ های خود را مستقیماً در Ledger Live مدیریت کنند و از یک تجربه NFT یکپارچه، شفاف و ایمن لذت ببرند.

منبع : ledger

 

امتیاز 2.5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT