انتقال 1INCH به لجر

انتقال 1INCH به لجر | پشتیبانی 1INCH توسط لجر

زمان مطالعه 3 دقیقه

Ledger با اجازه دادن به شما برای مدیریت آسان و ایمن دارایی ‌های دیجیتال، به دروازه شما برای ورود به کهکشان کریپتو تبدیل میشود. از طریق برنامه Ledger Live، Ledger به شما امکان خرید، مبادله، فروش و رشد دارایی ‌های دیجیتال را به همراه امنیت کیف پول سخت ‌افزاری ارائه می‌کنند. در این مقاله به بررسی انتقال 1INCH به لجر و پشتیبانی از این ارز در لجر می پردازیم.

انتقال 1INCH به لجر

اکنون می‌توانید از طریق سرویسی که با 1inch از طریق Ledger Live ارائه می‌شود، رمز ارز ها را با نرخ تراکنش ‌های رقابتی مبادله کنید.

نرخ های رقابتی کریپتو در دسترس شما هستند.

ممکن است متوجه شده باشید که نرخ های معاملات کریپتو در صرافی های غیر متمرکز متفاوت است. شما باید چندین DEX را بررسی کنید تا بهترین نرخ مبادله را برای توکن های خود بیابید. نیازی به گفتن نیست که این یک فرآیند زمان بر است.

خبر خوب این است که برنامه 1inch به این مشکل پاسخ می دهد.

1inch یک تجمیع کننده DeFi است که بیش از 120 DEX در سراسر زنجیره اتریوم، Polygon، زنجیره هوشمند بایننس و Optimistic Ethereum را پوشش می دهد. این نرخ ‌های مبادله را در بزرگ ترین استخر های نقدینگی موجود در اختیار شما قرار می‌دهد. به عنوان مثال، وقتی ETH را با Tether یا AAVE را با UNI مبادله کنید، نرخ های رقابتی دریافت خواهید کرد. این گزینه ‌ها به‌ طور انحصاری در پروتکل ‌های اتریوم و Polygon از طریق Ledger Live در دسترس هستند.

چرا باید از LEDGER 1inch استفاده کنید؟

با استفاده از 1inch از طریق Ledger، نه تنها به نرخ‌ های تراکنش رقابتی دسترسی خواهید داشت، بلکه دارایی ‌های دیجیتال خود را نیز ایمن خواهید کرد. کلید های خصوصی شما به خوبی در کیف پول سخت‌ افزار نانو شما محافظت می‌شوند و امنیت شما در برابر هک شدن را تضمین میکند.

علاوه بر این، Ledger Live چیزی بیش از یک برنامه است، دروازه شما به Web3 است. در آن می‌توانید با حداقل کارمزد در 1inch تراکنش کنید، ETH را با Lido مبادله کنید، توکن‌ های BNB و BEP20 را در زنجیره هوشمند بایننس مدیریت کنید، یا به سادگی اتریوم، بیتکوین و بسیاری از سکه ‌های دیگر را با یک برنامه مدیریت کنید.

انتقال 1INCH به لجر

انتقال 1INCH به لجر

به زودی بسیاری از DApp های شخص ثالث دیگر در Ledger Live منتشر خواهند شد.

استفاده از LEDGER 1inch به همین سادگی است.

اگر به تازگی کیف پول سخت افزاری خریداری کرده اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که Ledger Nano خود را راه اندازی کرده و آن را با برنامه Ledger Live همگام سازی کنید. سپس، روی برنامه 1inch در کاتالوگ برنامه ‌های Ledger Live (بخش «Discover») کلیک کنید و بدون نیاز به خروج از Ledger Live، دارایی ‌های خود را مدیریت کنید.

پس از استفاده از 1inch، فقط مقدار توکن هایی را که می خواهید مدیریت کنید مشخص کنید و بهترین نرخ را در بین تمام DEX های موجود خواهید یافت. اگر از نرخ پیشنهادی راضی هستید، مبادله را از همان پورتال اجرا کنید. نیازی به رفتن به یک DEX خاص نیست.

نکات پایانی 

*هشدار: تبادل ارز ها، ارائه وام، و سایر خدمات تراکنش های مربوط به رمز ارز توسط شرکای شخص ثالث ارائه می شود. Ledger هیچ توصیه ای در مورد استفاده از این خدمات شخص ثالث ارائه نمی دهد.

 – با استفاده از Ledger Live، می‌توانید از طریق سرويس ‌هایی که توسط شرکای مختلف اداره می‌شوند، به نام صرافی ‌های غیر متمرکز (DEX) یک رمزارز را با دیگری مبادله کنید.

– شبکه 1inch – یک جمع ‌آوری کننده DEX است که به کاربرانش امکان می‌دهد با بیشترین نرخ ‌های رقابتی مبادله کنند. 1inch اکنون در Ledger Live در دسترس است.

 – ترکیب 1inch با Ledger امکان تبادل با نرخ رقابتی را فراهم می کند و در عین حال دارایی های دیجیتالی شما را کاملاً ایمن نگه می دارد.

 – می‌توانید 1inch را در کاتالوگ برنامه ‌های Ledger Live پیدا کنید.

منبع : ledger

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT