قیمت ارز ماتیک

افزایش قیمت ارز ماتیک | پیش بینی قیمت ارز دیجیتال MATIC

زمان مطالعه 2 دقیقه

بر اساس داده‌های سایت تجزیه و تحلیل بازار یعنی کوین مارکت کپ ارز MATIC، دارایی رمزنگاری بومی بلاک چین Polygon، در ساعات گذشته بیش از 30 درصد رشد داشته است. در این خبر به بررسی افزایش قیمت ارز ماتیک می پردازیم.

افزایش قیمت ارز ماتیک

شبکه Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 تاسیس شد. راه اندازی آن توسط دو شخص با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal که قبلا تجربه بلاک چین را داشتند، راه اندازی شد. در سال 2019 شبکه پلی گان کمک چشمگیری به اکوسیستم اتریوم کرد.

همانطور که قیمت ارزهای دیجیتال از روند نزولی و فشار فروش قبلی بازار بهبود می یابند، شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای IntoTheBlock خاطرنشان می کند که تراکنش های بزرگ در حال افزایش هستند.

شرکت IntoTheBlock آن دسته از تراکنش‌های بزرگی را شناسایی می‌کند که به عنوان شاخصی برای نهنگ‌ها عمل می‌کنند، و سرمایه‌گذاری بالقوه سازمانی در 24 ساعت گذشته برای ارز ماتیک (MATIC) 50 درصد افزایش یافته است.

تراکنش های بزرگ همچنین برای توکن هایی مانند بیت کوین، اتریوم و ارز MANA نیز افزایش یافته است که منجر به رشد قیمت این رمز ارزها شده است.

همانطور که توسط IntoTheBlock نشان داده شده است، تراکنش های بزرگ شامل تراکنش های 100000 دلاری یا بیشتر هستند.

 قیمت ارز ماتیک

قیمت ارز ماتیک

پس از کاهش به 1.62 دلار در طول بازار نزولی 4 دسامبر، MATIC به طور پیوسته صعود کرده و امروز به بالاترین سطح تاریخی خود در 2.44 دلار رسیده است.

پالی گان (MATIC)، یک راه حل مقیاس بندی لایه 2، همچنان از هزینه های سرسام آور تراکنش های شبکه اتریوم بهره می برد. به طوری که بسیاری از کاربران و توسعه دهندگان اتریوم به دلیل هزینه بالای گس به پالی گان مهاجرت کرده اند.

در زمان انتشار این خبر، تقریباً همه توکن‌های موجود در 100 توکن برتر ارزش افزوده دارند و به رنگ سبز معامله می‌شوند. ارزش کل بازار در 24 ساعت گذشته 7.61 درصد رشد کرده و در زمان انتشار به 2.4 تریلیون دلار رسیده است.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT