ورود شیبا به متاورس

ورود شیبا به متاورس پس از توکن سوزی این ارز ممکن است

زمان مطالعه 2 دقیقه

شیبا اینو (Shiba Inu) جدیدترین پروژه ارزهای دیجیتال است که علیرغم کاهش شدید قیمت در هفته‌های اخیر، تمایل به ورود به فضای متاورس را نشان داده است. شیبا اینو یکی از ارزهای رمزنگاری شده پیشرو در جهان است که از ابتدای سال رشد خود را ادامه داده است.در این خبر به بررسی امکان ورود شیبا به متاورس پس از توکن سوزی می پردازیم.

ورود شیبا به متاورس پس از توکن سوزی

اکنون به نظر می رسد دومین میم کوین بزرگ جهان می‌خواهد حضور خود را در فضای ارزهای رمزپایه گسترش دهد.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط FX Empire ، انتظار می رود عرضه توکن میم کوین شیبا اینو در هفته های آینده به دلیل فرآیند توکن سوزی کاهش یابد.

FX Empire خاطرنشان می کند، ریوشی، بنیانگذار Shiba Inu می گوید که نابودی پیش بینی شده سکه ها از طریق فرایند توکن سوزی راه را برای ورود این پروژه به فضای رو به رشد متاورس و دنیای دیجیتالی هموار می کند.

ریوشی می‌گوید هسته مرکزی توسعه دهندگان شیبا اینو (The Shiba Inu Core Devs) در حال کار برای توسعه متاورس خود با نام Oshiverse است. 

توسعه‌دهنده ناشناس اظهار داشت که «ما در حال کار روی بسیاری از جنبه‌های Shiba Inu از جمله Shibarium، Shi، Shibanet، The Decentralized Shiboshi Game، Incubator و موارد دیگر هستیم که تا آینده نزدیک رونمایی می شود. پیش تر نیز شیبا اینو از توسعه یک بازی غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک چین و توکن های NFT خبر داده بود.

این در حالی است که قیمت ارز شیبا همچنان در حال فاصله گرفتن از بالاترین حد قیمتی خود در پایان اکتبر است و روند نزولی آن ادامه دار شده است. شیبا در ماه های اخیر عملکرد ضعیفی داشته است به طوری که در ماه گذشته، ارزش SHIB بیش از 40 درصد کاهش یافته است.

ورود شیبا به متاورس

ورود شیبا به متاورس

شاخص‌های تکنیکال SHIB نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در حال حاضر قیمت کمتری از ارزش واقعی خود دارد و بهترین زمان برای خرید ارز شیبا اینو اکنون است. شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می دهد که SHIB به سمت منطقه اشباع فروش پیش می رود. در همین حال، خط شاخص مکدی (MACD) در زیر منطقه خنثی قرار دارد و SHIB زیر میانگین متحرک 50 روزه خود دلار معامله می شود.

منبع: اف ایکس امپایر

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT