سایت های سازنده آواتار

معرفی 8 تا از بهترین سایت های سازنده آواتار برای تصاویر پروفایل

زمان مطالعه 7 دقیقه

برای حضور مناسب آنلاین به یک آواتار خوب نیاز دارید. در این مقاله به معرفی 8 تا از بهترین سایت های سازنده آواتار برای تصاویر پروفایل می پردازیم.

خرید از طریق درگاه پی پال

خرید از طریق درگاه ویزا

برای حضور آنلاین، به یک آواتار خوب نیاز دارید. با توجه به نیاز به محافظت از حریم خصوصی آنلاین خود، نباید از عکس واقعی خود استفاده کنید. برای کسانی که نمی دانند، آواتار همان عکس پروفایل است. اما به جای یک عکس واقعی، شما یک تصویر کوچک از شخصی ایجاد می کنید که به بهترین شکل شما را نشان می دهد. انواع مختلفی از آواتارها وجود دارد که می توانید امتحان کنید، از کارتون گرفته تا بنر.

برای ساختن هیچ یک از اینها نیازی نیست هنرمند باشید. سایت‌های رایگان زیادی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند آواتارهای جالبی بسازید که می‌توانید آن را سفارشی (شخصی سازی) کنید، دانلود کنید و استفاده کنید. بنابراین چه برای Steam باشد و چه برای انجمن (اجتماع)، در اینجا برخی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک عکس پروفایل آواتار عالی وجود دارد.

سایت Avataaars Generator 

سایت های سازنده آواتار

سایت های سازنده آواتار

اصول و استانداردهای طراحی وب در طول زمان تغییر می کنند. یک آواتار امروز باید به نظر برسد که متعلق به وب است. از آنجایی که امروزه ایموجی ها (شکلک ها) یک ظاهر پذیرفته شده هستند، این سایت به شما کمک می کند تا یک آواتار (شکلک) ایموجی مانند بسازید.

رنگ مو یا سر، لوازم جانبی، لباس، چشم، ابرو، دهان و رنگ پوست را انتخاب کنید. با آن‌ها سر و کله بزنید(آن ها را کم و زیاد کنید ) تا آواتاری بسازید که شبیه شما است (یا آن چیزی است که می‌خواهید به مردم آنلاین نشان دهید). پس از اتمام کار، آن را در هارد دیسک خود دانلود کنید.

Avataaars Generator کاملا رایگان است. می توانید آواتار خود را به صورت یک فایل PNG یا یک گرافیک برداری SVG دانلود کنید. می توانید آن را به عنوان کد HTML یا React مشاهده کنید.

سایت Face.co

سایت های سازنده آواتار

سایت های سازنده آواتار

Avataaars Generator بسیار زیبا و آسان است، اما چیزهایی که می توانید سفارشی (شخصی سازی)کنید حداقل هستند. در  Face.co همه چیز به این صورت است که به شما در هر جنبه ای از نحوه ساخت آواتار پروفایل خود به صورت آنلاین حق انتخاب می دهد.

 می توانید دهان، بینی، گوش ها، چشم ها، ابروها و موهای خود را سفارشی کنید. انواع رنگ برای عنبیه، مو و پوست موجود است. و همچنین می توانید لباس های خود را تغییر دهید و  یک تصویر پس زمینه جالب اضافه کنید. 

انواع زیادی از این سایت را به صورت آنلاین پیدا خواهید کرد، مانند Avatar Maker. تنها دلیلی که Face.co را انتخاب کردیم این است که یک اتصال امن از طریق HTTPS ارائه می دهد.

سایت 8BitIcon

سایت های سازنده آواتار

سایت های سازنده آواتار

هنر پیکسل 8 بیتی یکپارچه سازی با سیستم عامل (Retro 8-bit pixel art)به شکلی بزرگ بازگشته است. خاطرات نوستالژیک بازی‌ها و انیمیشن‌های قدیمی در سراسر وب محبوب هستند. و البته این شامل ساخت آواتار خود نیز می شود.

8BitIcon بسیار شبیه به Face.co است، فقط با پیکسل آرت(pixel art). پس زمینه(بک گراند)، صورت، لباس، دهان، مو و چشم را انتخاب کنید. و همچنین جنسیت خود را.

به طور غیرمعمول، 8BitIcon اکنون خود را به عنوان راهی برای ایجاد آواتارهایی که توکن های غیرقابل تعویض (NFT) نیز هستند، قرار می دهد. برای پرداخت پول خود، باید از طریق ارز دیجیتال اتریوم پرداخت کنید. یا می توانید روی تصویر کلیک راست کرده و یک فایل PNG را از طریق مرورگر خود به صورت رایگان دانلود کنید.

تنوع زیادی از گزینه ها در 8BitIcon وجود ندارد، اما به اندازه کافی خوب است. و کل طرح NFT می تواند دلیل قانع کننده ای برای استفاده از آن باشد.

سایت Powerpuff  

سایت های سازنده آواتار

سایت های سازنده آواتار

Cartoon Network راهی برای ساخت آواتار از یکی از محبوب ترین ابزارهای خود ایجاد کرده است: Powerpuff Girls. پس “Powerpuff Yourself” را ادامه دهید.

ابتدا رنگ پوست، چشم، دهان، مو، ریش (اختیاری) را در قسمت Self انتخاب کنید. سپس به Gear بروید تا لباس، عینک، چیزی که در دست دارید مانند سگ یا چیزی مانند فوتبال انتخاب کنید. پس از اتمام کار، Powerpuff Yourself سعی می کند یک پس زمینه (بک گراند)جالب برای آواتار ایجاد کند.

آنچه در ادامه می آید پرسشنامه ای برای تعیین شخصیت شماست. به یک آزمون کوتاه پاسخ دهید و برنامه بر این اساس پس‌زمینه (بک گراند) ایجاد می‌کند. می‌توانید این را به‌عنوان پس‌زمینه ثابت، پس‌زمینه متحرک یا خالی دانلود یا به اشتراک بگذارید. باحاله، درسته؟

سایت The Character Creator خالق شخصیت

سایت های سازنده آواتار

سایت های سازنده آواتار

Character Creator یکی دیگر از سازندگان جالب  آواتار است. این سایت به شما این امکان را می دهد که با شروع از ابتدا و حرکت به بالا، یک آواتار ایجاد کنید و ویژگی های مختلف آواتار خود را سفارشی کنید. شما با انتخاب یک شخصیت مرد یا زن شروع می‌کنید و کم کم ویژگی‌های دیگری را اضافه می‌کنید تا ظاهر آواتار خود را همانطور که می‌خواهید سفارشی کنید.

پس از اتمام، می توانید آواتار را به صورت فایل SVG یا PNG دانلود کنید. Character Creator به شما این امکان را می دهد که یک آواتار با تمام بدن، فقط بالاتنه، یا برای تصاویر پروفایل آواتار، یک نمای نزدیک دانلود کنید. سپس شما آزاد هستید که از ساخته خود در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.

با ایجاد یک حساب(اکانت) کاربری، می توانید در آینده به آواتار خود دسترسی داشته باشید. به علاوه، می توانید چندین مورد ایجاد کنید و همه آنها را به عنوان بخشی از حساب (اکانت) خود ذخیره کنید.

سایت DoppelMe

سایت های سازنده آواتار

سایت های سازنده آواتار

اگر این سایت با بقیه فرق داشت تعجب می کنید؟ خب واقعا اینطور نیست. شما با یک آواتار برهنه شروع می‌کنید، تکه‌های کوچک را از انواع ظاهر، سبک و موارد اضافی انتخاب می‌کنید، سپس کارتان تمام می‌شود.

متأسفانه، شما فقط با ثبت نام در سایت به همه گزینه ها دسترسی دارید. اما پس از ثبت نام، گزینه های منحصر به فرد زیادی وجود دارد به استثنای وضعیت بدنی سرد (خون سرد).

سایت Avachara 

سایت های سازنده آواتار

سایت های سازنده آواتار

Avachara به شما امکان می دهد آواتار به سبک انیمه خود را ایجاد کنید. علاوه بر رنگ پوست و جنسیت، می‌توانید از میان مجموعه‌ای از اشکال صورت، چشم‌ها، بینی، دهان، ابروها و موها را انتخاب کنید.

شما می توانید از بین طیف گسترده ای از لباس ها که شامل همه چیز به غیر از کفش است، انتخاب کنید. از میان لباس‌های اصلی و همچنین موارد غیرعادی‌تر مانند کلاه ایمنی و لباس بابانوئل انتخاب کنید. اگر می خواهید موارد اضافی اضافه کنید، تعداد خوبی برای انتخاب دارید. مواردی مانند گیتار و شمشیر و همچنین حیوانات خانگی، عینک و نمادهای(آیکن های) پرچم وجود دارد. در نهایت، می توانید یک الگو یا رنگ پس زمینه(بک گراند) را انتخاب کنید.

وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید آواتار خود را به‌عنوان یک فایل PNG یا JPEG در دو اندازه مختلف دانلود کنید – یکی تمام بدن و دیگری فقط سر و شانه‌ها را نشان می‌دهد.

سایت Ready Player Me

سایت های سازنده آواتار

سایت های سازنده آواتار

با Ready Player Me، می توانید آواتار به سبک سه بعدی خود را بسازید. اگر می خواهید، می توانید یک عکس آپلود کنید و به سایت اجازه دهید به طور خودکار یک آواتار جالب برای شما ایجاد کند. یا می توانید به صورت دستی بیت هایی را که می خواهید خودتان بسازید انتخاب کنید. در هر صورت، می توانید یک آواتار تمام بدن یا فقط یک سر و شانه انتخاب کنید.

همانطور که در حال ایجاد آواتار خود هستید، می توانید برای چرخاندن آن کلیک کرده و بکشید. Ready Player Me راهی برای ویرایش ویژگی های چهره آواتار شما به جز رنگ ابرو و چشم ارائه نمی دهد. اما کاری که می توانید انجام دهید این است که موهای صورت، مدل مو و رنگ مو را تغییر دهید. همچنین می توانید آرایش، عینک، کلاه، لباس، ماسک و خالکوبی اضافه کنید.

هنگامی که طراحی خود را به پایان رساندید، باید منتظر بمانید تا سایت آواتار شما را ارائه کند. این آواتارها برای برنامه های سه بعدی و واقعیت مجازی طراحی شده اند، بنابراین علاوه بر یک تصویر صاف PNG، می توانید آواتار خود را در قالب فایل سه بعدی نیز دانلود کنید. در اینجا نحوه استفاده از Ready Player Me برای ایجاد یک آواتار VR برای متاورس آورده شده است.

راه های بیشتر برای ساختن تصویر پروفایل آواتار خود

به جای استفاده از یک تولید کننده تصویر پروفایل آنلاین، می توانید خودتان را از ابتدا طراحی کنید. ابزاری مانند Adobe Illustrator ایده‌آل است زیرا به شما امکان می‌دهد گرافیک‌های برداری بسازید که می‌توانند در هر اندازه‌ای بدون از دست دادن کیفیت پخش شوند.

اگرچه ارزان نیست، بنابراین اگر فقط می خواهید یک آواتار جالب بسازید، بسیار زیاد است. خوشبختانه، بسیاری از گزینه های ویرایش تصویر رایگان وجود دارد که اگر می خواهید چیزی واقعا منحصر به فرد ایجاد کنید، ایده آل هستند.

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. رزی گفت:

    وای چقدر جالبن این اواتارا

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT