سایت های خبرنامه شغلی

معرفی 8 تا از بهترین سایت های خبرنامه شغلی خارجی

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر به دنبال شغلی هستید، اطلاع از اخبار و نکات شغلی می تواند مفید باشد. در این جا به معرفی 8 تا از بهترین سایت های خبرنامه شغلی خارجی می پردازیم.

خرید با ویزا کارت

میلیون ها مقاله مرتبط با شغل آنلاین وجود دارد، و همه ما می توانیم قبول کنیم که اطلاعات بسیار زیادی در آنجا وجود دارد. آنها به عنوان یک منبع رایگان کار می کنند که می توانید از آن برای یادگیری مهارت های توسعه شغلی و جستجوی شغل استفاده کنید.

خرید با پی پال

 سایت های خبرنامه شغلی خارجی

این خبرنامه ها می توانند به شما کمک کنند تا مهارت خود را به عنوان یک کارمند از طریق نکات، توصیه ها و پیشنهادهایی در مورد اینکه چگونه می توانید جستجوی شغل خود را بهبود بخشید، تقویت کنید.

ما چندین خبرنامه شغلی را آزمایش کرده ایم تا بهترین آنها را برای شما پیدا کنیم.

سایت The Forbes Careers 

سایت های خبرنامه شغلی

سایت های خبرنامه شغلی

فوربس برای خوانندگان خود خبرنامه های مناسبی ارائه می دهد، از توصیه های شغلی گرفته تا نوآوری های پیشرفته که اخبار را تولید می کنند. خبرنامه شغلی فوربس یک ایمیل هفتگی است که آخرین اخبار شغلی، توصیه ها و الهامات کارشناسان فوربس را به inbox  (صندوق پستی) شما ارسال می کند.

اما این فقط کمک به شما برای یافتن شغل نیست، بلکه به شما کمک می کند تا همه چیز را در مورد روند حقوق، تعادل بین کار و زندگی و چگونگی اطمینان از اینکه شغل فعلی شما مناسب شماست یا نه را، درک کنید.

با هر موضوع، آن‌ها گزینه های انتخاب‌شده هفته را به اشتراک می‌گذارند، از جمله مقاله‌ها و ویدیوها بنابراین می‌توانید در مورد عواملی که شرکت‌های مورد علاقه‌ ی شما را هدایت می‌کند بیشتر بدانید، برای رسیدن به شغل بعدی خود الهام بگیرید و از رهبران صنعت درباره تجربیاتشان بشنوید.

سایت The Balance Careers 

سایت های خبرنامه شغلی

سایت های خبرنامه شغلی

Balance Careers یک وب سایت روزا نه عالی برای آخرین روند در مشاوره شغلی و جستجوی شغل است. نکات و منابعی را برای کمک به شما در یافتن شغل، پیشرفت شغلی و تصمیم گیری بهتر در مورد آینده ارائه می دهد.

خبرنامه روزانه Balance Today  فقط بر مشاغل متمرکز نیست، اما می‌توانید انتظار داشته باشید که آخرین اخبار و توصیه‌های مربوط به امور مالی، از جمله مجموعه‌ای از «انتخاب‌های سردبیر» و «Term of Day» را پیدا کنید.

وب سایت آنها منابع زیادی را ارائه می دهد می توانید به کتاب های الکترونیکی و راهنماهای رایگان در مورد موضوعات جستجوی کار دسترسی داشته باشید استخدام شدن، ایجاد یک نامه پوششی موثر یا نحوه موفق شدن در مصاحبه. اگر به دنبال نکاتی در مورد نحوه مصاحبه خوب و میزان پس انداز برای بازنشستگی باشید، این خبرنامه شما را به شما کمک میکند. 

سایت The Muse

سایت های خبرنامه شغلی

سایت های خبرنامه شغلی

خبرنامه Muse Career مملو از توصیه های شغلی، ابزارها و منابع تیم Muse است. این یک راه عالی برای همراهی با همه چیزهای مرتبط با شغل است از روندهای صنعت و اعلامیه های شرکت گرفته تا نکات توسعه شخصی و توصیه هایی در مورد نحوه انجام مصاحبه بعدی.

آنها همچنین شامل محتوای رهبری فکری انحصاری از متخصصان صنعت در موضوعاتی مانند مدیریت حرفه خود در دوره‌های تغییر و توسعه مهارت‌هایی هستند که شما را در اقتصاد امروز بازارپذیرتر می‌کند، یا اینکه چرا باید همین الان نگران حقوق خود نباشید. همچنین شما را با آخرین لیست مشاغل به روز نگه می دارد.

سایت Morning Brew – Sidekick

سایت های خبرنامه شغلی

سایت های خبرنامه شغلی

Sidekick یک وب‌سایت سرگرم‌کننده، آموزنده و مفید برای هر کسی است که می‌خواهد حداکثر استفاده را از روز کاری خود داشته باشد. آنها چند خبرنامه و پادکست دارند Morning Brew Daily و Money Scoop بهترین داستان ها را در مورد موضوعاتی مانند فناوری، نوآوری و امور مالی شخصی ارائه می دهند.

سایت های خبرنامه شغلی

سایت های خبرنامه شغلی

Sidekick نکات و ترفندهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا در کار بازدهی بیشتری داشته باشید و برای هر موقعیتی احساس آمادگی بیشتری کنید. Sidekick در مورد یافتن تعادل بین زندگی شخصی و حرفه ای شما است و شامل مواردی سرگرم کننده می شوند!

از یافتن غذاها گرفته تا دستور العمل های نوشیدنی، می توانید به چیزهایی بپردازید که خارج از محل کار شما را خوشحال می کند. خبرنامه Sidekick دارای چهار بخش است: Optimize، OffHours، Eat+Drink، و Work Life، بنابراین می توانید در  حرفه خود موفق باشید و همچنان احساس کنید که کنترل زندگی خود را در دست دارید.

سایت Remote.Co

سایت های خبرنامه شغلی

سایت های خبرنامه شغلی

Remote.Co یک انجمن کار از راه دور و خبرنامه است که به شما کمک می کند شغل بعدی خود را پیدا کنید، افراد را برای تیم خود استخدام کنید و در مورد بهترین راه های کار از راه دور بیاموزید.

نکات و منابعی در مورد نحوه مدیریت کارکنان از راه دور به همراه ابزارهایی برای کمک به شما برای یافتن استعدادهای مناسب و راضی نگه داشتن آنها ارائه می کند. اگر به دنبال توسعه زیرکانه ی حرفه ی خود هستید، این وب سایت لینک هایی برای دوره های آنلاین توصیه شده برای صنایع مختلف ارائه می دهد.

خبرنامه آنها مشاغل از راه دور در سراسر جهان را نشان می دهد. این شامل ترکیبی از موقعیت‌ها  از سطح ابتدایی تا بالاترین سطح ، و صنایع از طراحی تا فناوری و موارد دیگر است.

سایت WorkITDaily

سایت های خبرنامه شغلی

سایت های خبرنامه شغلی

خبرنامه WorkITDaily Dose مملو از توصیه های جالب و کاربردی است که می تواند به شما کمک کند تا با اطمینان حرفه ی  خود را طی کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه مهارت های شبکه سازی را ایجاد کنید، رزومه و نامه پوششی خود را بهبود ببخشید، شغلی متناسب با تیپ شخصیتی خود پیدا کنید و با استراتژی های مصاحبه به سرعت عمل کنید.

با عضویت رایگان، مزایای بسیار دیگری نیز وجود دارد از جمله دسترسی به پیشامدهای پولی ، منابع و الگوهایی که به شما در موفقیت در کار کمک می کنند. WorkITDaily تمام جنبه‌های توسعه حرفه‌ای را پوشش می‌دهد، از یافتن کارآموزی گرفته تا ارتقا یا یادگیری نحوه گفت و گو برای افزایش حقوق.

سایت Career Contessa

سایت های خبرنامه شغلی

سایت های خبرنامه شغلی

Career Contessa یک خبرنامه است که هدف آن کمک به زنان برای موفقیت بیشتر در کارشان است، از طریق ارائه منابع مفید ، راهنماها، کتاب ها، و مربیگری شغلی که به آنها کمک می کند تا در شغل خود موفق تر و سالم تر شوند. آنها مقالات قابل تفکری را در مورد موضوعاتی مانند تعادل بین کار و زندگی، اعتماد به نفس و پیشرفت شغلی منتشر می کنند.

این خبرنامه یک منبع قابل اعتماد است که به زنان حرفه ای کمک می کند تا در کار و زندگی بهترین خودشان باشند. با مقالاتی در مورد همه چیز، از نحوه موفقیت در کار گرفته تا گقت و گو برای افزایش حقوق، مانند این است که مربی شغلی شخصی خود را (در inbox خود) داشته باشید.

سایت TED

سایت های خبرنامه شغلی

سایت های خبرنامه شغلی

در حالی که TED صرفاً یک وب سایت حرفه ای نیست، اما منابعی برای مدیران کسب و کار جویندگان کار، کارآفرینان و نوآورانی دارد که می خواهند از اخبار جاری مطلع شوند. آنها ویدئوهای کوتاهی را منتشر می کنند که به عنوان گفتگوهای TED شناخته می شود.

خبرنامه آنها شما را در مورد گفتگوها و کارگاه هایی که پیرامون رویدادهای TEDx در سراسر جهان برگزار می شود، به روز نگه می دارد. خبرنامه های TED (تد توصیه می کند و ایمیل روزانه) شامل محتوای روشنگری در موضوعات مختلف از فناوری گرفته تا طراحی ، علم و نوآوری است.

در مسیر شغلی خود بمانید

این خبرنامه‌های شغلی خواندنی‌های جالبی دارند، زیرا توسط متخصصان هر رشته‌ نوشته شده‌اند نکات مفیدی را به شما می‌دهند که می‌توانید برای پیشبرد اهداف شغلی خود از آنها استفاده کنید.

خبرنامه ها موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار می دهند ، از جستجوی شغل تا استفاده بهینه از روز کاری خود. اگر می‌خواهید در حین تلاش و پیشبرد حرفه‌تان پیشرفت کنید، این خبرنامه‌های شغلی مطمئناً ضروری خواهند بود.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT