بهترین ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی

7 تا از بهترین ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی آنلاین رایگان

زمان مطالعه 7 دقیقه

ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی کار ویرایش تصاویر را برای همه آسان می کنند. ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی آنلاینی که در ادامه آورده شده است را بررسی کنید تا کار ویرایش تصویر شما ساده تر شود و بهترین ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی را بشناسید.

به لطف پیشرفت های هوش مصنوعی، برای اینکه عکس هایتان خوب به نظر برسند، لازم نیست در زمینه کار با فتوشاپ حرفه ای باشید. و هر کسی که کمی در مورد فیلترهای عکس اطلاعات و شناخت داشته باشد می تواند به راحتی عکس های خود را ویرایش کند، نور پس زمینه آنها را بهبود ببخشد، و کارهایی مانند کنتراست رنگ و موارد دیگر را انجام دهد.

مجموعه ای از ابزارهای رایگان ویرایش عکس هوش مصنوعی به صورت آنلاین وجود دارند که می توانید از آنها برای بهبود آسان عکس های خود استفاده کنید. همچنین بسیاری از آنها دارای فیلترهای داخلی هستند که می توانید از آنها برای بهبود عکس های خود تنها با یک کلیک استفاده کنید.

در این مقاله، هفت مورد از بهترین ویرایشگرهای عکس آنلاین هوش مصنوعی را که امروزه می توانید استفاده کنید، مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

1.بهترین ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی: Autoenhance.ai

Autoenhance.ai

Autoenhance.ai

اگر نمی خواهید برای ویرایش تمام جنبه ها و زوایای تصاویر خود به دردسر بیفتید، بهتر است به سراغ Autoenhance بروید. Autoenhance این سه ویژگی اصلی را ارائه می دهد:

  • تغییر آسمان تصاویر
  • تصحیح زاویه دید
  • نورپردازی مجدد تصویر

حتی یک API وجود دارد که می توانید از آن برای ادغام Autoenhance در برنامه های خود استفاده کنید. استفاده از آن کاملا رایگان است (حتی API)، اما فقط برای حداکثر 15 عکس. یک گزینه برای پرداخت در قبال استفاده و به میزان پیشرفت کار هم ارائه می دهد یا اینکه می توانید از طرح های پرداخت مختلف یکی را انتخاب کنید.

استفاده از Autoenhane نسبتاً ساده است. یک تصویر را آپلود کنید و هوش مصنوعی به طور خودکار آن را برای شما ویرایش می کند. تصاویر ویرایش شده بلافاصله برای دانلود در دسترس هستند. اگر می خواهید ویرایش عکس سریعی داشته باشید، این یک برنامه آنلاین برای استفاده فوق العاده است.

2.بهترین ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی: Hotpot Tools

Hotpot Tools

Hotpot Tools

یکی دیگر از گزینه های محبوب برای ویرایش سریع عکس ها Hotpot Tools است. می توانید با استفاده از Hotpot API آن را با وب سایت خود ادغام کنید یا به سادگی از میان طیف وسیعی از ابزارهای مختلف یکی را انتخاب کنید. از جمله:

  • سازنده اثر هنری با استفاده از هوش مصنوعی
  • رنگی کردن تصویر با استفاده از هوش مصنوعی
  • بازیابی تصویر با استفاده از هوش مصنوعی
  • حذف پس زمینه با استفاده از هوش مصنوعی
  • بزرگ کردن گرافیکی با استفاده از هوش مصنوعی
  • حذف شی با استفاده از هوش مصنوعی
  • شخصی سازی کردن اثر هنری با استفاده از هوش مصنوعی

Hotpot Tools یکی از بهترین برنامه ها برای تبدیل عکس ها به یک اثر هنری است، هر چند علاوه بر این کار گزینه های دیگری نیز ارائه می کند. اگر به دنبال عملکردهای اولیه مانند حذف اشیاء از یک تصویر یا بازیابی تصاویر آسیب دیده هستید، Hotpot Tools یک انتخاب عالی است.

همچنین، استفاده از این ابزار فوق العاده آسان است. شما به سادگی فایل مورد نظر خود را آپلود می کنید، نوع ویرایش هایی را که می خواهید انجام دهید را انتخاب می کنید، اندازه فایل خروجی مورد نظر خود را انتخاب می کنید و منتظر می مانید تا هوش مصنوعی کار فوق العاده خود را انجام دهد!

3. LunaPic

LunaPic

LunaPic

LunaPic یک ابزار ساده ویرایش عکس آنلاین با هوش مصنوعی است که حتی پسوند خاص خود را دارد. برای استفاده از LunaPic، تنها یک تصویر آپلود می کنید، یکی از افکت های هنری متعدد را انتخاب می کنید و منتظر می مانید تا هوش مصنوعی کار خود را انجام دهد.

LunaPic علاوه بر افکت های هنری ساده، مجموعه ای کامل از ویژگی ها را برای ویرایش عکس ها به شما ارائه می دهد. می توانید سطح نور را تنظیم کنید و تعداد زیادی فیلتر، اثر هنری و افکت های دیگر را اضافه کنید. همچنین دارای ابزارهایی برای ایجاد انیمیشن های ویدیویی و GIF است.

این ویرایشگر هوش مصنوعی همچنین ویژگی های اساسی مانند برش تصاویر، چرخاندن آنها و حذف یا جایگزینی پس زمینه را به دلخواه شما در اختیارتان قرار می دهد. حتی می توانید به عکس های خود کپشن نیز اضافه کنید یا آنها را مستقیماً در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

4. Pixlr

Pixlr

Pixlr

Pixlr یک ابزار ویرایش عکس رایگان است که تمام ویژگی های اساسی را که از یک ویرایشگر عکس سطح بالا انتظار دارید را ارائه می دهد. این ویژگی ها شامل حذف پس زمینه (آنها یک برنامه جداگانه برای آن دارند)، افزودن فیلترها و افکت ها، انیمیشن ها، و ساخت کلاژ تصاویر می شود.

Pixlr همچنین دارای یک طرح پولی است که به شما امکان دسترسی به هزاران هم پوشانی های تصاویر، گزینه های اضافی، استیکرها، آموزش ها و برخی ابزارهای ویرایش انحصاری را می دهد. حتی می توانید تصاویر را مستقیماً از پلتفرم های ذخیره سازی ابری مانند Google Drive و Dropbox باز کنید، و آن را به یک انتخاب ایده آل برای حرفه ای هایی تبدیل می کند که می خواهند یک سری ویرایش های جزئی انجام دهند.

5.بهترین ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی: Fotor

Fotor

Fotor

Fotor یک ویرایشگر عکس هوش مصنوعی رایگان عالی است که به شما این امکان را می دهد تا ویرایش های مختلف و متنوعی را روی تصاویر خود انجام دهید. Fotor دارای یک طرح پولی به نام Fotor Pro است که به شما امکان دسترسی به مجموعه ای از فیلترها و افکت های اضافی را می دهد و برای کاربران حرفه ای یک انتخاب عالی است.

Fotor ابتدا از شما می خواهد که وارد سیستم شوید و می توانید حتی با استفاده از Google ID خود این کار را انجام دهید. و دارای مجموعه ای از ویژگی ها از جمله:

  • پاک کننده پس زمینه
  • برش و تغییر اندازه تصاویر
  • از بین برنده چین و چروک
  • پاک کننده لکه ها
  • تقویت کننده عکس با استفاده از هوش مصنوعی است.

همچنین Fotor برای موبایل نیز موجود است و یکی از بهترین ویرایشگرهای عکس برای iOS و اندروید است. تعداد زیادی آموزش نیز ارائه می دهد، بنابراین اگر در دنیای ویرایش عکس تازه کار هستید، آموزش های Fotor شما را به سرعت بالا می برد.

6.بهترین ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی: Google Photos

Google Photos

Google Photos

Google Photos ممکن است به طور کلی یک سرویس ذخیره سازی و اشتراک گذاری عکس باشد، اما دارای چند ابزار ویرایش هوش مصنوعی است که می توانید با استفاده از آنها به سرعت عکس های خود را ویرایش کنید. بدیهی است که ویژگی های Google Photosبه اندازه سایر ویرایشگرهای این لیست متنوع نیستند، اما همچنان برای ویرایش های کوچک و ساده ایده آل است.

برای شروع، Google Photos به شما این امکان را می دهد تا به طور خودکار نور عکس های خود را با یک کلیک تنظیم کنید. یا اگر می خواهید دستتان برای ویرایش بازتر باشد، گزینه هایی برای تغییر نور، کنتراست و چند جزئیات دیگر وجود دارد. علاوه بر آن، Google Photos دارای یک سری افکت های مختلف است که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید.

همچنین استفاده از آن فوق العاده راحت است، و تقریباً هر کاربر اندرویدی در جهان از Google Photos برای سازماندهی تصاویر خود استفاده می کند.

7. iPiccy

iPiccy

iPiccy

iPiccy یک ابزار عالی ویرایش عکس آنلاین با هوش مصنوعی است. و در تلفن همراه نیز به خوبی کار می کند، بنابراین برای ویرایش سریع عکس ها بسیار عالی است. این ویرایشگر دارای بیش از 100 افکت و کلاژ ساز است و حتی قابلیت هایی را برای طراحی گرافیکی اولیه نیز ارائه می دهد.

همچنین می توانید یک حساب کاربری برای ذخیره عکس های خود در فضای ابری ایجاد کنید. از تصحیح نوردهی، یا وضوح تصاویر گرفته تا استخراج جزئیات، افزودن یا حذف سایه ها و هایلایت ها، و حتی تغییر پس زمینه، ویرایشگر عکس کامل iPiccy برای استفاده عالی است.

با توجه به اینکه کاملا رایگان است، iPiccy عملکرد خوبی دارد. حتی افکت های عکس زیادی دارد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید و برای ویرایش سریع عکس هایتان گزینه ای عالی است.

ویرایش عکس هوش مصنوعی همه چیز را تغییر می دهد

پیش از این، ویراستاران برای اینکه عکس هایشان خوب به نظر برسند، مجبور بودند تغییرات زیادی انجام دهند. اکنون، با ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی، این کار بسیار آسان تر شده است، به خصوص اینکه این برنامه ها رایگان و آنلاین هستند.

بسیاری از این ویرایشگرها از طریق تبلیغات درآمد کسب می کنند، و برخی از آنها طرح های پولی را با ویژگی های بیشتر ارائه می دهند.

اگر قصد دارید یک طراح گرافیک یا ویرایشگر عکس شوید، باید یک مانیتور جدید را نیز در نظر بگیرید، به خصوص مانیتوری که قادر به بازتولید دقیق رنگ ها بر روی صفحه باشد.

با یک مانیتور مناسب، می توانید ببینید که وقتی عکس های خود را با استفاده از هر یک از این ابزارها ویرایش کنید، واقعاً چگونه به نظر می رسند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. آر ام چارتس گفت:

    عالی بود ممنون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT