آموزش زبان انگلیسی به صورت مجازی

نحوه آموزش زبان انگلیسی به صورت مجازی

زمان مطالعه 5 دقیقه

آموزش زبان انگلیسی به صورت مجازی یکی از شغل‌های محبوب است. زیرا وسایلی که برای شروع به آن نیاز دارید نسبتاً ارزان است و می توانید درآمد خوبی داشته باشید و از هر کجای دنیا تدریس کنید.

اگر با نحوه آموزش آنلاین انگلیسی آشنا نیستید یا در مورد مدارک تحصیلی، یافتن شغل، پلتفرم‌های مختلف آموزشی و تفاوت بین TEFL و TESOL سؤالی دارید، این مقاله به شما کمک می‌کنید. با ما همراه باشید.

TEFL چیست؟

TEFL چیست؟

TEFL چیست؟

TEFL یا آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی شغلی است که به افراد غیرانگلیسی زبان، زبان انگلیسی را آموزش می‌دهد.

شما می توانید برای ثبت نام تافل به اول پرداخت مراجعه کنید.

به عبارت دیگر انگلیسی زبان اول دانش آموزان شما نیست. معلمان انگلیسی به می‌توانند زبان انگلیسی را در کشور خود یا خارج از کشور تدریس کنند و فرصت های زیادی برای آموزش آنلاین انگلیسی نیز وجود دارد.

TESOL (آموزش انگلیسی به به کسانی که به زبان دیگری صحبت می‌کنند) یا TESL (تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم) اصطلاحاتی هستند که ممکن است علاوه بر TEFL با آنها روبرو شوید.

چگونه مدرس زبان انگلیسی شویم؟

اگر انگلیسی زبان اول شماست، این فرصت را دارید که زبان انگلیسی را به دیگران یاد دهید. اما برای تبدیل شدن به یک معلم شناخته شده EFL یا ESOL و داشتن درخواست‌های شغلی زیاد به شدت توصیه می‌شود که در یک دوره معتبر TEFL یا TESOL که توسط یک موسسه معتبر برگزار می‌شود، شرکت کنید.

آموزش انگلیسی بسته به اینکه کدام مدرسه یا شرکتی را انتخاب می‌کنید می‌تواند به صورت کلاس حضوری، آنلاین یا ترکیبی از هر دو برگزار شود.

از چه طریقی میتوان در دوره‌های TEFL شرکت کرد؟

دوره‌های TEFL و TESOL زیادی به صورت آنلاین وجود دارد، اما توصیه می‌شود که در دوره‌های یک موسسه معتبر شرکت کنید.

The TEFL Academy

The TEFL Academy

The TEFL Academy

TEFL Academy یک موسسه معروف و ارائه دهنده دوره‌های بین المللی زبان است که مدرک سطح 5 TEFL آنها به طور رسمی توسط نهادهای اعطاکننده مدرک دولت ایالات متحده و بریتانیا تایید شده است. این موسسه یک دوره رایگان 30 ساعته تکمیلی به همه دانشجویان ارائه می‌دهد و می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی در آن شرکت کنید.

TEFL.org

TEFL.org

TEFL.org

TEFL.org دارای یکی معتبرترین مدارک در انگلستان است و چندین دوره مختلف را می‌توانید انتخاب کنید. معلمان در حال آموزش می‌توانند دوره‌هایی را بر اساس ساعات آموزش (از 20 ساعت تا 168 ساعت یا بیشتر) انتخاب کنند. همچنین میتوانید در دوره‌های تخصصی مانند آموزش انگلیسی تجاری یا راه‌اندازی و تبلیغ دوره‌های آنلاین شرکت کنید.

نکاتی که باید به آنها توجه کرد

هنگام جستجوی دوره‌های TEFL به صورت آنلاین، به دنبال موسساتی باشید که دارای Ofqual (دپارتمان دولت بریتانیا)، DEAC (تاییدیه دپارتمان آموزش ایالات متحده) باشند.

گواهینامه پایان دوره شما را به عنوان یک معلم رسمی زبان انگلیسی با استاندارد بالا معرفی می‌کند، بنابراین شانس شما را برای اشتغال و دستمزد خوب افزایش می‌دهد.

از کجا می توان مشاغل آنلاین پیدا کرد؟

اگر دوره‌ای را از طریق یک موسسه یا دانشگاه برگزار می‌کنید، مانند دو مورد ذکر شده در بالا، احتمالاً دسترسی انحصاری به پورتال مشاغل شرکت را خواهید داشت. وب سایت‌های دیگری که می‌توانید مشاغل EFL پیدا کنید عبارتند از:

برای برخی از شرکت‌ها داشتن مدرک معتبر TEFL یک مزیت است اما ضروری نیست. حتی اگر مدرک دانشگاهی نداشته باشید، با داشتن گواهینامه TEFL شانس استخدام شما بالاست. قبل از ارسال CV و Cover Letter شرایط را بررسی کنید.

نحوه برگزاری کلاس آنلاین انگلیسی

دو روش اصلی برای آموزش آنلاین وجود دارد:

  • آموزش از طریق پلتفرم کلاس آنلاین
  • معلم خصوصی زبان انگلیسی

در این بخش بهترین پلتفرم‌ها برای آموزش آنلاین انگلیسی و همچنین گزینه‌های تدریس خصوصی را بررسی خواهیم کرد. تدریس در پلتفرم‌های TEFL با توجه به دانش آموزان، برنامه درسی و دستمزد می‌تواند متفاوت باشد، بنابراین قبل از درخواست در مورد آن تحقیق کنید.

آموزش زبان انگلیسی به صورت مجازی: Cambly

Cambly

Cambly

Cambly یک پلتفرم آموزشی مبتنی بر مکالمات روزمره و مکانی عالی برای برگزاری کلاس‌های زبان است. Cambly به شما این امکان را می‌دهد که با دانش آموزانی از سراسر جهان بدون محدودیت زمانی ارتباط برقرار کنید. برای تدریس در Cambly نیازی به مدرک TEFL ندارید. این پلتفرم انعطاف‌پذیری زیادی از جمله تنظیم ساعات کاری و سبک های مختلف تدریس به شما میدهد.

آموزش زبان انگلیسی به صورت مجازی: SayABC

SayABC

SayABC

SayABC یک پلتفرم محبوب آموزشی برای همه مقاطع است. این پلتفرم با National Geographic همکاری می‌کند. با این پلتفرم دانش‌آموزان می‌توانند درس‌های جذابی را با محتوای از پیش آپلود شده National Geographic دریافت کنند. در هر کلاس میتوانید به چهار کودک آموزش دهید. برای تدریس در SayABC به مدرک TEFL و مدرک لیسانس نیاز دارید.

آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین: Palfish

Palfish

Palfish

برخلاف بیشتر پلتفرم‌های آموزشی Palfish یک اپلیکیشن آموزشی است تا یک وب سایت. شما می‌توانید از طریق موبایل یا تبلت کلاس‌های خود را برگزار کنید. Palfish یک پلتفرم عالی برای معلمان تازه کار است که می‌خواهند به دانش‌آموزان در هر سنی آموزش دهند.

برای تدریس در Palfish به یک مدرک TEFL معتبر نیاز دارید. Palfish را در استورهای اپلیکیشن موبایل یا تبلت دانلود کنید.

آموزش آنلاین به عنوان معلم خصوصی

کار به عنوان یک معلم زبان انگلیسی خصوصی یا فریلنسر به این معنی است که شما انعطاف بیشتری در کار خود دارید و درآمدی بیشتری را نسبت به تدریس در پلتفرم‌ها دریافت می‌کنید. مانند تمام کارهای فریلنسری باید یک صفحه در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید تا کار خود را تبلیغ کنید.

حضور فعال آنلاین از جمله داشتن یک وب سایت با فرم تماس و فعال بودن در رسانه های اجتماعی راه خوبی برای یافتن دانشجویان جدید است.

برای آموزش آنلاین انگلیسی به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟

شروع کار به عنوان یک معلم زبان انگلیسی آنلاین ساده و ارزان است. اگر از طریق یک دانشگاه آنلاین یا یک پلتفرم TEFL تدریس می‌کنید، آنها احتمالاً پلتفرم آموزشی را که برای برگزاری کلاس ها در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر تدریس خصوصی را انتخاب می‌کنید، باید کلاس مجازی خود را ایجاد کنید. برای اینکار می‌توانید از برنامه‌های Google Classroom، Zoom یا Skype استفاده کنید. همچنین به یک وب کم با کیفیت خوب (اگر لپ تاپ، رایانه شما وب کم ندارد بخرید)، هدفون با کیفیت بالا و میکروفون نیاز دارید.

بسیاری از معلمان آنلاین برای جلوگیری از صداهای خارجی و حواس‌پرتی از هدفون‌های کاهش‌دهنده نویز با میکروفون داخلی استفاده می‌کنند.

آموزش آنلاین انگلیسی یک راه عالی برای کسب درآمد است

از مزایای آموزش آنلاین انگلیسی این است که می‌توان آن را از هر جایی راه اندازی کرد، به شرطی که تجهیزات مناسب و اتصال اینترنتی قوی داشته باشید. با هزینه کم می‌توانید از حرفه تدریس آنلاین خود در هر نقطه از جهان لذت ببرید و درآمد کسب کنید.

امتیاز 4.7/5 - از 15 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT