خرید اکانت Spinrewriter

خرید اکانت Spinrewriter | بازنویسی و ویرایش حرفه‌ای متون

زمان مطالعه 6 دقیقه

این واقعیت را نمی‌توان کتمان کرد که برای بالا بردن رتبه مقالات در فضای گوگل باید از یک سئوی قدرتمند بهره‌مند شد. به همین دلیل، لازم است همه نویسندگان فریلنسر کیفیت متون خود را به صورت مداوم افزایش دهند. اما برای یک‌بار هم که شده است، بیایید و به این مسئله مهم فکر کنید که اگر قضیه سئو را کنار بگذاریم، دیگر چه چیزی برای گفتن باقی می‌ماند؟ در این مقاله به بررسی خرید اکانت Spinrewriter می پردازیم.

خرید اکانت Spinrewriter

خرید اکانت Spinrewriter

موضوع بسیار مهمی که پس از داستان سئو پیش می‌آید، مسئله تولید محتوای متنی است. برای تولید محتوای متنی باید از یک ویراستار آنلاین یا یک پارافریزر متن استفاده کرد تا هیچ‌چیز اشتباهی از قلم نیفتد. پارافریز (Paraphraser) به پروسه‌ای گفته می‌شود که شما اطلاعات ارائه‌شده توسط یک شخص دیگر را با قلم خودتان بازنویسی می‌کنید. این کار دقیقا برعکس سرقت‌های ادبی است و می‌توان از آن به عنوان یک‌نوع الهام‌بخشی یاد کرد. اما چه ابزاری برای تشخیص این کار از سرقت‌های ادبی وجود دارد و برای افزایش کیفیت تولید محتوای متنی چه باید کرد؟

خرید اکانت Spinrewriter

خرید اکانت Spinrewriter

تهیه  اکانت SpinRewriter می‌تواند تمام مهارت‌های یک نویسنده به خصوص نویسندگان فریلنسر را بهبود ببخشد. بدیهی است که هیچ‌کدام ما نویسنده حرفه‌ای به دنیا نیامده‌ایم و لازم است تا روزبه‌روز بر مهارت‌ها و توانمندی‌های خود بیافزاییم. اما بیایید با هم صادق باشیم؛ آیا آنقدر وقت دارید که چندسال بروید آموزش ببینید و دوباره به میدان رقابت بازگردید؟ مسلم است که پاسخ شما منفی است؛ پس با استفاده از اکانت SpinRewriter سرعت پیشرفت در مقالات خود را افزایش بدهید و دنیای تولید محتوا را قبضه کنید. برای افزایش رتبه مقالات و نوشته‌های خود در دنیای وسیع گوگل آماده‌اید؟

ابزار Spinrewriter چیست؟

ابزار تعبیه‌شده در اکانت SpinRewriter تمام توانمندی‌های لازم برای افزایش کیفیت مقالات در فضای آنلاین را در اختیار نویسندگان قرار می‌دهد. برنامه Spinrewriter در سال ۲۰۱۱ توسط Aaron Sustar و تیم قدرتمندش طراحی و برای استفاده کاربران روانه بازار شد. از انتشار اولین نسخه این نرم‌افزار تا امروز، حدود ۱۰ سال می‌گذرد و تا همین لحظه بیش از ده‌ها آپدیت و نسخه جدید از آن برای ایجاد کاربری حرفه‌ای‌تر کاربران طراحی شده است.

اکانت SpinRewriter به عنوان یک نرم‌افزار بازنویسی متون در اختیار نویسندگان حرفه‌ای قرار می‌گیرد و هدف اصلی آن بازسازی محتواهای مختلف است.

به زبان ساده‌تر، شما می‌توانید متن مورد نظرتان را از یک مقاله انتخاب کنید و با قرار دادن آن در نرم‌افزار Spinrewriter، شکلی جدید و متفاوت از آن متن را تحویل بگیرید؛ این دقیقا همان کاری است که یک پارافریزر انجام می‌دهد.

مکانیزم‌های پیچیده و الگوریتم‌های منحصربه‌فرد اکانت SpinRewriter این قابلیت را فراهم می‌کند تا جمله‌به‌جمله متن مورد نظر توسط نرم‌افزار درک شود و در نهایت یک متن جدید با همان مفهوم و تناسب به وجود بیاید. فناوری به کار رفته در این نرم‌افزار، ENL نام دارد و یک نوع مکانیزم حرفه‌ای است که زبان طبیعی انسان را شبیه‌سازی می‌کند. ابزار طراحی‌شده در این نرم‌افزار پتانسیل بازنویسی کامل یک متن را در شرایطی دارند که حتی یک نقطه هم از معنا و مفهوم متن اصلی کم نخواهد شد.

چه افرادی نیاز به خرید اکانت SpinRewriter دارند؟

خرید اکانت Spinrewriter

خرید اکانت Spinrewriter

صرف نظر از بحث افزایش نمره سئو برای کسب رتبه بالا در موتور گوگل، هر شخصی که با تولید محتوای متنی سروکله دارد، می‌تواند برای خرید اکانت SpinRewriter اقدام کند. اما برای درک بهتر از این موضوع، ما تصمیم گرفتیم تا در این بخش، لیستی کامل از افرادی را ارائه دهیم که می‌توانند اکانت SpinRewriter را خریداری کنند.

  • مقاله‌نویسان: اگر به عنوان یک مترجم فریلنسر یا به طور کلی به عنوان یک مقاله‌نویس در دنیای تولید محتوا مشغول به کار هستید، می‌توانید از اکانت SpinRewriter برای بازنویسی متون مورد نظر خود استفاده کنید.
  • کارشناسان سئو: بسیاری از کارشناسان سئو برای ایجاد و خلق محتواهای متنی منحصربه‌فرد در رابطه با موضوعات تخصصی دچار مشکل می‌شوند. خرید اکانت SpinRewriter می‌تواند این افراد را به خوبی یاری کند.
  • نویسندگان و ناشران: گاهی ممکن است فرصت کافی برای تولید محتوای جدید وجود نداشته باشد؛ از طرفی بسیاری از متن‌های موجود در رابطه با یک موضوع کاملا شبیه به هم هستند و نباید در دام سرقت‌های ادبی افتاد. در چنین شرایطی، ناشران و نویسندگان هم می‌توانند از این اکانت غیر رایگان استفاده کنند.
  • دانش‌آموزان و دانشجویان: کپی کردن متون دیگران و درج نام خود به عنوان نویسنده آن متن، به هیچ عنوان یک کار درست و اخلاقی محسوب نمی‌شود. دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند بخشی از متون تخصصی مورد نظر را از یک منبع انتخاب کنند و با استفاده از نرم‌افزار Spinrewriter به یک متن جدید دست پیدا کنند.
  • بلاگرها: اگر در حوزه وبلاگ‌نویسی فعالیت می‌کنید و تولید محتوا در رابطه با موضوعات بسیار تخصصی برای شما سخت است، می‌توانید روی اکانت‌های پرمیوم این نرم‌افزار حساب ویژه‌ای باز کنید.
  • صاحبان کسب‌وکارهای کوچک: کسب‌وکارهای مستقل معمولا بودجه محدود و کمی دارند و در اکثر مواقع نمی‌توانند از حضور یک نویسنده تمام‌وقت بهره‌مند شوند. برای همین به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و مستقل پیشنهاد می‌شود تا برای ارائه محتواهای جدید، از اکانت‌های این نرم‌افزار به خوب استفاده کنند.
  • نویسندگان فریلنسر بین‌المللی: بسیاری از نویسندگان فریلنسر که در حوزه تولید محتوای انگلیسی فعالیت می‌کنند، نیاز دارند تا از یک ابزار پارافریزر مطمئن استفاده کنند. استفاده از اکانت برنامه Spinrewriter می‌تواند تمامی نیازهای آن‌ها را برطرف کند تا آن‌ها همیشه یک متن جدید برای ارائه کردن داشته باشند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد برنامه Spinrewriter

خرید اکانت Spinrewriter

خرید اکانت Spinrewriter

نرم‌فزار Spinrewriter توانمندی و ویژگی‌های بسیار خاصی دارد که با تکیه بر آن‌ها می‌توان متون مختلف را از نو نوشت و ارائه داد. بسیاری از این ویژگی‌ها به کارشناسان سئو و نویسندگان حرفه‌ای مقالات آنلاین کمک می‌کنند تا متن خود را در حوزه سئو تقویت کنند. با چند ویژگی‌ شگفت‌انگیز این نرم‌افزار آشنا شوید:

  • بهره‌مند از فناوری شبیه‌سازی زبان طبیعی انسان
  • کاربری بسیار آسان
  • بازنویسی جملات و پاراگراف‌ها
  • مقایسه متن چند مقاله در کنار هم
  • حفظ کلمه کلیدی درحین بازنویسی متن مورد نظر
  • یکپارچه‌سازی در بازنویسی متون
  • قابلیت ادغام با ابزارهای سئو
  • پشتیبانی از قالب‌بندی HTML
  • دارای فیلم‌های آموزشی دقیق و کاربردی
  • دارای پشتیبانی سریع و آنلاین

البته بدیهی است استفاده از اکانت Spinrewriter علاوه بر مزایای ذکرشده، از معایب خاصی هم بهره‌مند است. خوشبختانه تعداد معایب این نرم‌افزار زیاد نیست و می‌توان از بعضی از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

برنامه Spinrewriter چگونه کار می‌کند؟

نرم‌افزار Spinrewriter در حال حاضر یکی از برنامه‌های هوشمند برای بازنویسی محتواست که می‌توان روی ویژگی‌ها و عملکرد پیشرفته آن حساب ویژه‌ای باز کرد. بازخوردها و نمره‌هایی که از زمان انتشار اولیه آن (در سال ۲۰۱۱) تا حال حاضر دریافت شده، قابل قبول و خوب است. الگوریتم‌های طراحی‌شده در این نرم‌افزار، مقاله‌ها را به نحوی بازنویسی می‌کنند که هیچ‌کسی تا به حال آن‌ها را ننوشته و یا در فضای مجازی پست نکرده است.

استفاده از ابزار اکانت Spinrewriter محتواها را در سطح پاراگراف، جمله و حتی کلمه بازنویسی می‌کند. مکانیزم این نرم‌افزار به نحوی است که هیچ بخشی از مفهوم متن اصلی از دست نمی‌رود و مترادف‌هایی برای تمامی کلمات و جمله‌های متن اصلی در نظر گرفته می‎‌شود؛ در این حالت کاربر یا نویسنده به متنی جدید دست می‌یابد که تا به حال در اختیار هیچ نویسنده دیگری نبوده است.

فضای اکانت Spinrewriter به شکلی است که می‌توان در ابتدا از آن برای ۵ روز به صورت آزمایشی استفاده کرد تا در صورت عدم رضایت، هیچ پولی بابت خرید اکانت پرداخته نشود. امکان بازنویسی چند مقاله به صورت همزمان هم در اکانت پرمیوم این نرم‌افزار وجود دارد و می‌توان با تکیه بر گزینه Rewrite Multiple Articles از این قابلیت استفاده کرد.

مزایای خرید اکانت Spinrewriter

خرید اکانت Spinrewriter مزایا بسیاری از جمله دسترسی به بازنویسی مقالات در به صورت نامحدود و استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و هوشمند دارد. در این بخش با تعدادی از مزایای خرید اکانت پرمیوم نرم‌افزار Spinrewriter آشنا خواهیم شد:

خرید اکانت Spinrewriter

  • امکان بازنویسی مقالات به صورت نامحدود با هر تعداد کلمه
  • قابلیت بهره‌مندی از سیستم شبیه‌ساز هوشمند زبان طبیعی انسان (ENL)
  • امکان بازنویسی ۱۰ مقاله به صورت رایگان
  • استفاده از ویدیوهای آموزشی
  • کیفیت بالاتر نسبت یه نسخه‌های آزمایشی

قیمت استفاده از خدمات اکانت پرمیوم Spinrewriter

خرید اکانت Spinrewriter

خرید اکانت Spinrewriter

اکانت Spinrewriter در حال حاضر ۳ نوع انتخاب را پیش روی کاربران و خریداران گذاشته است؛ این ۳ نوع اکانت به شرح زیر هستند:

  • ماهانه، ۴۷ دلار
  • اکانت با تخفیف ۶۰ درصدی، ۷۷ دلار برای یک‌سال (قابلیت استفاده رایگان برای ۵ روز)
  • حساب پرمیوم دائمی (LIFETIME) با پرداخت ۴۹۷ دلار

نحوه خرید اکانت Spinrewriter

برای خرید حساب‌های پرمیوم نرم‌افزار Spinrewriter کافی است تا به سایت Spinrewriter مراجعه و بخش Pricing را انتخاب کنید. در این بخش، هرکدام از حساب‌های پرمیوم که در مطلب قبلی معرفی شدند را انتخاب کنید و مرحله پرداخت را به پایان برسانید. سایت Spinrewriter 5 درگاه‌هایی از جمله پی پال، ویزا کارت، مستر کارت و Discover را برای پرداخت‌ها پشتیبانی می‌کند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. جعفری‌نژاد گفت:

    سلام دوست عزیز
    می‌خواستم بدونم نرم افزار Spinrewriter به جز زبان انگلیسی، از چه زبان های دیگری پشتیبانی می کند.
    آیا از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند؟
    اگر نه، سایت ها و نرم افزارهای بازنویسی و پارافریز متن که از زبان فارسی پشتیبانی کنند می‌تونید معرفی کنید؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT