بهترین برنامه برای نویسندگان

9 تا از بهترین برنامه برای نویسندگان

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر می‌خواهید کار نویسندگی آزاد خود را از طریق تلفن هوشمند خود آغاز کنید، این برنامه های آیفون و اندروید ضروری هستند.

چه یک نویسنده مستقل حرفه ای باشید و چه تازه شروع کرده اید، احتمالاً از گوشی هوشمند خود بیشتر برای درآمدزایی استفاده می کنید تا پر کردن اوقات فراغت.

خوشبختانه، بسیاری از برنامه ها می توانند به شما کمک کنند تا تجارت نویسندگی آزاد خود را از طریق یک گوشی راه اندازی کنید. در اینجا برخی از بهترین برنامه هایی که هر نویسنده مستقل باید روی آیفون یا گوشی اندرویدی خود داشته باشد، آورده شده است.

1.بهترین برنامه برای نویسندگان: Trello

Trello یک ابزار مدیریت پروژه فوق العاده است که می توانید از آن برای کنترل پروژه های نوشتن مستقل و همچنین زندگی شخصی خود استفاده کنید.

نکته جالب در مورد Trello این است که می‌توانید برای هر پروژه‌ای که روی آن کار می‌کنید، بردهای مختلفی ایجاد کنید.

هر برد می تواند لیست های مختلفی را در خود جای دهد و هر لیست می‌تواند کارت های متفاوتی داشته باشد تا وظایف ضروری شما را بهتر سازماندهی کند. به علاوه، اگر روی یک پروژه گروهی بزرگ کار می کنید یا فقط می خواهید پیشرفت خود را با مشتری به اشتراک بگذارید، می توانید دیگران را دعوت کنید.

می توانید به صورت رایگان از Trello استفاده کنید، اما اگر تخته های شما تمام شد، باید اشتراک داشته باشید. خبر خوب این است که تابلوهای موجود در طرح رایگان برای شروع و مدیریت حداکثر 10 پروژه در یک زمان کافی است.

2.بهترین برنامه برای نویسندگان: Grammarly

به عنوان یک فریلنسر، باید در کار خود اشتباه نکنید. مطمئنا، قبل از ارائه هر پروژه ای باید کار خود را تصحیح کنید، اما یک کمک کوچک، هرگز به کسی آسیب نرسانده است. اینجاست که Grammarly وارد می شود.

مسلماً، برنامه Grammarly در تلفن همراه به خوبی برنامه دسکتاپ کار نمیکند، اما همچنان یک صفحه کلید عالی است که بهترین پیشنهادات را هنگام تایپ یک ایمیل یا پیام به شما ارائه می دهد.

می‌توانید به صورت رایگان از Grammarly استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید ویژگی های مختلف را باز کنید که به نوشتن شما کمک می‌کند جذاب تر یا واضح‌تر به نظر برسد، ممکن است بخواهید گزینه اشتراکی را در نظر بگیرید.

3.بهترین برنامه برای نویسندگان: Evernote

احتمالاً همیشه به دنبال موضوعات جدیدی برای نوشتن به عنوان یک نویسنده آزاد هستید. اگر ایده ای ندارید، ممکن است در پایان ماه حقوق نگیرید.

شما هرگز نمیدانید چه زمانی موضوعات جدید الهام می‌شوند، بنابراین بهتر است جایی برای نوشتن ایده های خود همیشه داشته باشید. برخی از ما دوست داریم از کاغذ برای یادداشت ایده های خود استفاده کنیم، اما اگر می‌خواهید همه افکار خود را تقریباً در هر دستگاهی ایمن و در دسترس نگه دارید، Evernote راهی مطمئن است.

با Evernote، می‌توانید ایده های خود را بنویسید، طرح های خود را ایجاد کنید، و حتی اگر تمایلی به تایپ کردن در تلفن خود ندارید، یادداشت های صوتی بگیرید. نکته جالب این است که این برنامه در بسیاری از پلتفرم های مختلف در دسترس است، بنابراین مطمئن باشید که می‌توانید از رایانه، تلفن هوشمند یا تبلت به همه یادداشت های خود دسترسی داشته باشید.

مانند سایر گزینه های موجود در لیست، Evernote اشتراکی را برای باز کردن تمام ویژگی های شگفت انگیز این برنامه ارائه می دهد. با این حال، برای اکثر نویسندگان – به خصوص اگر تازه شروع کرده اید – نسخه رایگان تمام ابزارهای مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

4.بهترین برنامه برای نویسندگان: Upwork

حتی اگر به عنوان یک نویسنده مستقل شروع به کار کرده اید، احتمالاً نام Upwork را شنیده اید. مطمئنا، همه این پلتفرم را دوست ندارند، اما شکی نیست که هنوز هم یکی از بهترین سایت ها برای یافتن مشاغل نویسندگی آزاد به صورت آنلاین است، به خصوص اگر تازه شروع به کار کرده باشید.

اگر قبلاً وارد Upwork شده‌اید، احتمالاً می‌خواهید برنامه Upwork را همیشه همراه خود داشته باشید. به این ترتیب، صحبت کردن با مشتریان یا یافتن پروژه های جدید آسان تر است. شما همیشه می توانید در دسترس باشید، که به شما برتری نسبت به سایر کاربران مشاغل آزاد می دهد.

5.بهترین برنامه برای نویسندگان: Fiverr

برنامه Fiverr درست مانند Upwork است و یکی از موارد ضروری است که برای راه اندازی کسب و کار نویسندگی آزاد خود به آن نیاز دارید. اگر به دنبال شغل هستید یا می خواهید برای مشتریان خود در دسترس باشید، بهترین راه برای انجام این کار با برنامه Fiverr است. بدون استفاده از رایانه به پیام ها، پرداخت ها و مشتریانتان دسترسی خواهید داشت. این یک راه آسان برای کمک به شما برای شروع است و به مشتریان اجازه می دهد تا بدانند که می توانید به سوالات آنها به سرعت پاسخ دهید.

6.بهترین برنامه برای نویسندگان برای ارتباط با همکاران و مشتریان: Slack

هنگام کار با شرکت ها یا وبسایت های بزرگ، مشتریان شما ممکن است از شما دعوت کنند تا به فضای کاری Slack بپیوندید. Slack یک پلتفرم سریع و آسان برای گپ زدن با همکاران و مشتریان بدون ارسال ایمیل های رسمی است.

به همین دلیل است که داشتن Slack در تلفن یک راه عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان بدون اینکه دائماً در رایانه خود باشید است. هر بار که شخصی برای شما پیامی می‌فرستد اعلان هایی دریافت می‌کنید و می‌توانید به سرعت از تلفن خود پاسخ دهید.

نکته جالب در مورد Slack این است که می‌توانید تنظیمات را تغییر دهید، بنابراین پس از اتمام ساعات کاری، اعلان دریافت نمی‌کنید. به این ترتیب، در نیمه شب از پاسخ دادن به تعداد زیادی پیام خسته نخواهید شد.

7.بهترین برنامه برای نویسندگان: Feedly

اگر ایده‌هایتان کم است یا می‌خواهید برخی از بهترین وبلاگ هایی را که هر نویسنده مستقلی باید بخواند، بخوانید، Feedly ابزاری مناسب است.

اگر بخواهید درباره فناوری، بازی های ویدیویی یا سیاست بیشتر بخوانید، بهترین فیدهای وبسایت ها را در Feedly خواهید یافت. این برنامه به شما کمک می‌کند درباره موضوعاتی که می‌خواهید درباره آن بنویسید اطلاعات بیشتری کسب کنید و ایده هایی را به شما ارائه دهد که در وهله اول به آن فکر نمی‌کردید. اگر داستان جالبی پیدا کردید اما زمانی برای خواندن آن ندارید، Feedly به شما امکان می دهد هر داستانی را ذخیره کنید تا بعدا بخوانید.

Feedly اشتراک ممتازی را ارائه می‌کند، اما اگر تنها کاری که می‌خواهید انجام دهید خواندن بهترین مقالات از وبسایت های مورد علاقه‌تان باشد، نسخه رایگان آن باید بیش از اندازه کافی باشد.

8.بهترین برنامه برای ذخیره فایل ها: Dropbox

علاوه بر این، می‌توانید از Dropbox به‌عنوان یک پلتفرم برای نمایش و اشتراک‌گذاری مجموعه نوشتاری خود استفاده کنید، بنابراین نوشته های شما همیشه بدون نیاز به فضای ذخیره سازی از تلفن یا رایانه‌تان در دسترس باشد.

می توانید به صورت رایگان از Dropbox استفاده کنید، اما فقط فضای ذخیره سازی محدودی خواهید داشت. اگر فایل های زیادی برای نگهداری در فضای ابری ندارید، ممکن است برای شما عالی باشد. اگر نه، ممکن است بخواهید خرید اشتراک را در نظر بگیرید.

9.بهترین برنامه برای ذخیره لینک: Pocket

Pocket یک برنامه عالی برای ذخیره لینک های مورد علاقه شما است تا بتوانید بعداً آنها را بخوانید یا استفاده کنید. با Pocket، می‌توانید هر مقاله‌ای را به صورت آنلاین برای بعد ذخیره کنید و آن را در برنامه Pocket بدون هیچ ابهامی بخوانید.

برنامه Pocket دارای یک خواننده است که فقط متن را به شما نشان می دهد و از تبلیغات وبسایت جلوگیری می کند. اگر تجربه کامل را می خواهید، می توانید مقاله اصلی را نیز مشاهده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های خوب Pocket این است که می توانید به برخی از مقالات گوش دهید. برخی از پیوندهای ذخیره شده شما می توانند از دکمه گوش دادن استفاده کنند. مسلما صدایی که مقاله را می خواند خیلی جذاب نیست، اما همچنان یک ویژگی عالی برای استفاده در مواقعی است که زمان زیادی برای خواندن مقاله ندارید.

کسب و کار نویسندگی آزاد خود را به سطح بعدی ببرید

این برنامه ها برخی از بهترین ابزارهایی هستند که هر نویسنده مستقلی باید در اختیار داشته باشد. اما به یاد داشته باشید که آنچه مهم است این است که چگونه از برنامه ها استفاده می کنید و چگونه بهره وری خود را برای انجام مهم‌ترین کار افزایش می دهید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT