سایت Rumble

کسب درآمد از سایت Rumble | کسب درآمد از طریق محتوای ویدیویی

زمان مطالعه 4 دقیقه

آیا به تازگی کار خود را در رامبل شروع کرده اید؟  در ادامه نحوه کسب درآمد از سایت Rumble گفته شده است.

اگر شما یک سازنده محتوای ویدیویی هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید در Rumble درآمد کسب کنید.  به هر حال، کسب درآمد یکی از عوامل مهم و کلیدی است که باید هنگام انتخاب یک پلتفرم اشتراک ویدیو به آن توجه کرد.

رامبل یک سایت رایگان میزبانی ویدیو  است و  می تواند به شما اجازه دهد 10 برابر بیشتر از یوتیوب درآمد کسب کنید. همچنین راه های مختلفی را برای درآمدزایی به شما ارائه می کند. در ادامه مروری بر نحوه عملکرد سیستم کسب درآمد در این پلتفرم خواهیم پرداخت.

سایت Rumble

سایت Rumble

سایت Rumble

Rumble یک پلتفرم user-generated content (UGC) است که به همه اجازه می‌دهد ویدیوهای خود را آپلود کرده و با جهانیان به اشتراک بگذارند. استفاده از این پلتفرم رایگان بوده و هیچ محدودیتی برای افراد ندارد. سازندگان محتوا می توانند برای دستیابی به یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کرده و بلافاصله شروع به آپلود ویدیوها کنند.

رامبل از طریق شرکای خود مانند MTV، Xbox، Yahoo و MSN و همچنین از طریق تبلیغات درآمد کسب می کند. این پلتفرم بر اساس عملکرد خوب ویدیو، درآمد خود را با سازندگان محتوا به اشتراک می گذارد. اگر ویدیویی که آپلود کرده اید توسط یک شریک استفاده شود یا از طریق تبلیغات بازدید ایجاد کند، سازنده سهمی از درآمد به دست آمده کسب خواهد کرد.

کسب درآمد از Rumble

 Rumble به ،کاربران اجازه می دهد تا از بین چهار گزینه مختلف یکی را انتخاب کنند.

Video Management (exclusive)

 Video Management (excluding YouTube)

 Rumble Only

 Personal Use

Video Management (exclusive) و Video Management (excluding YouTube) به Rumble اجازه می‌دهد ویدیوهای شما را با شرکای خود و شبکه‌های تلویزیونی به اشتراک بگذارد و از این طریق کسب درآمد کند. سپس رامبل این درآمد را با شما تقسیم خواهد کرد.

گزینه Rumble Only به این معنی است که ویدیوهای شما فقط در Rumble.com قابل مشاهده است. این به این معنی است که شما فقط از تبلیغاتی که در ویدیوهای شما نشان داده می شود درآمد کسب خواهید کرد. گزینه Personal Use به این معنی است که شما تمام حقوق ویدیوهای خود را حفظ می کنید. ویدیوهای شما قابل جستجو نبوده و هیچ کسب درآمدی نخواهید داشت و فقط برای دنبال کنندگان شما در دسترس خواهند بود.

با توجه به Small Business Trends، اگر Rumble ویدیوی شما را برای استفاده توسط یکی از شرکای خود تأیید کند، 50 دلار از این کار دریافت خواهید کرد. همچنین اگر ویدیوی شما به اندازه کافی خوب باشد که در صفحه اول رامبل قرار بگیرد، 100 دلار دیگر نیز به دست خواهید آورد. یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد رامبل این است که این درآمدها علاوه بر درآمد تبلیغاتی شما می باشد.

 چه نوع ویدیوهایی در رامبل به کسب درآمد بیشتر منجر می شود؟

سایت Rumble

سایت Rumble

پاسخ این سوال به دو حالت بستگی دارد. اول اینکه آن دسته از ویدیوهایی که بیشترین درآمد را دارند، آنهایی هستند که بازدید زیادی دارند. مورد دوم، ویدیوهایی که بیشترین درآمد را دارند آنهایی هستند که می توانند درآمد تبلیغاتی زیادی ایجاد کنند.

از نظر بازدید، ویدیوهایی که خوب عمل می کنند آنهایی هستند که سرگرم کننده، آموزنده یا هر دوی اینها هستند. این به این معناست که باید تلاش کنید تا مطمئن شوید ویدیوهای شما با کیفیت و سرگرم کننده هستند. اگر در این کار موفق شوید درآمد بسیار خوبی از این طریق خواهید داشت.

چگونه در رامبل فعالیت خود را شروع کنیم؟

اگر علاقه مند به کسب درآمد در رامبل هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری ایجاد کنید.  هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید بلافاصله آپلود ویدیوها را شروع کنید. هیچ محدودیتی برای تعداد ویدیوهایی که می توانید آپلود کنید یا مدت زمان آنها وجود ندارد.

وقتی تعدادی ویدیو آپلود کردید، وقت آن است که آنها را تبلیغ کنید.  از آنجایی که Rumble به اندازه یوتیوب و برخی دیگر از پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدیو شناخته شده نیست، باید تاحدودی تلاش کنید تا مردم ویدیوهای شما را تماشا کنند.

هرچه ویدیوهای شما بازدید بیشتری داشته باشد، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. بنابراین ارزش آن را دارد که برای تبلیغ ویدیوهای خود وقت و انرژی صرف کنید. راه های مختلفی برای تبلیغ ویدیوهای شما وجود دارد، مانند شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و همچنین تبلیغات پولی. هر کدام از روش های تبلیغاتی را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است.

 آیا می توانید از Rumble و YouTube به صورت همزمان استفاده کرد؟

سایت Rumble

سایت Rumble

بسیاری از افراد توصیه می کنند از Rumble و YouTube به صورت همزمان برای به حداکثر رساندن درآمد خود استفاده کنید.  این روش مخصوصا برای تازه کار ها نتیجه بخش خواهد بود.

 برای کاربران جدید، آپلود ویدیوهای خود در Rumble و YouTube به صورت همزمان بهترین شانس را برای افزایش بازدید و در نتیجه افزایش کسب درآمد می دهد.  از آنجایی که رامبل از یوتیوبکمتر شناخته شده است، ممکن است افزایش آمار بازدید و کسب درآمد در آن برای شما دشوار باشد. اما اگر ویدیوهای خود را  در یوتیوب هم آپلود کنید، می توانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

برای کاربران حرفه ای، استفاده از Rumble علاوه بر YouTube می تواند راهی عالی برای کسب درآمد و دستیابی به مخاطبان بیشتر باشد.

 اگر شما هم یک تولید کننده محتوا هستید که به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد می‌گردید، قطعاً باید به فکر ساختن ویدیو و اشتراک گذاری آن در Rumble باشید. رامبل یک پلت فرم عالی است که پتانسیل خوبی برای کسب درآمد برای کسانی که مایل به انجام این قبیل کارها هستند، دارد.

البته، مانند هر پلتفرم دیگری، هیچ تضمینی برای کسب درآمد وجود ندارد. اما اگر ویدیوهای جذاب و با کیفیت بالا منتشر کنید، شانس خوبی برای کسب درآمد از این طریق خواهید داشت.

امتیاز 4.2/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. ارش گفت:

    خیلی سایت خوبی است

  2. مجید گفت:

    سلام. ممنون از توضیحاتتون.سوالی دارم و ممنون میشم جوابشو برام ایمل کنید. اونم در خصوص برداشت پول از رامبل هست. ظاهرا باید حساب پی پال وری فای بشه و شماره تلفن هم همین طور. خوب من قصد داشتم از طریق شرکتی مثل ایرانیکارت نقد کنم ولی الان نمیدونم که ممکن باشه یا نه. راهنمایی بفرمایید که ما برای برداشت پول باید چکار کنیم و چه روشی بکار ببریم تا به مشکل برنخوریم و زحماتتون به هدر نره. ممنونم

  3. سالار گفت:

    سلام ممنونم از راهنماییتون و امیدوارم کسب و کار کنیم همه همراه هم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT