ساخت محتوای ویدیویی برای شرکت ها

چرا ساخت محتوای ویدیویی برای شرکت ها مهم است

زمان مطالعه 3 دقیقه

در ۱۰ سال گذشته با پیشرفت تکنولوژی، کاربرد‌های بیشتری از اینترنت نمایان شد و با عمومی‌تر شدن این تکنولوژی، کسب و کار‌ها می‌توانند فروش خود را افزایش دهند‌. در این مقاله به اهمیت ساخت محتوای ویدیویی برای شرکت ها می‌پردازیم.

به نقل از شرکت دیجیتال Webdam: “مردم زمان بیشتری را در روز صرف ویدیو (یک ساعت و ۵۵ دقیقه) نسبت به شبکه‌های اجتماعی (یک ساعت و ۴۴ دقیقه) می‌کنند و ۶۸ درصد از بازاریابان ایالات متحده برای افزایش بودجه‌های ویدئویی خود در سال آینده برنامه می‌ریزند.”

۵ اهمیت ساخت محتوای ویدیویی برای شرکت ها

۱) یک ارتباط  عمیق با مخاطب برقرار می‌شود

محتوای ویدیو می‌تواند با سرعتی شگفت انگیز بر مخاطب تاثیرگذار باشد و احساسات را برانگیزد. دلیل این موفقیت ویدیو محتوای چندرسانه‌ای آن و استفاده‌ی همزمان از چندین حس است. وبسایت‌ها باید به سمت نمایش حداکثری ویدیو بروند. مدیریت حجم و ترافیک ویدیو در این میان نکته‌ای مهم است.

۲) شما می توانید محتوا را مدیریت کنید

ساخت محتوای ویدیویی برای شرکت ها درآمد

از دیدگاه عملی، ویدئو دارای توانایی‌های منحصر به فرد بازخورد است که در رسانه‌های دیگر موجود نیست. تمامی نکات یک ویدیو هنری را در آن جا قرار دهید و احساسات را تحریک کنید، پس از آن به تاثیر دلخواهتان خواهید رسید.

تصاویر تک را می‌توان برای ارتقاء آگاهی استفاده کرد. فیلم‌های پشت صحنه را می‌توان به عنوان جایزه توزیع کنید استفاده کنید تا مخاطبان بیشتر و بیشتری جذب شوند. سورس ها را می‌توان به کلیپ‌های تبلیغاتی یا سایر مواد spin off (مانند تنظیم موسیقی) برای رسیدن به اهداف استفاده کرد.

سیستم های ویدئویی کوتاه فرم مانند Vine می‌توانند برای پخش و تاثیر گذاری در شبکه‌های اجتماعی استفاده شوند. ویدیو یک رسانه انعطاف پذیر و هوشمند است. ترکیب انعطاف پذیری خلاق با بازاریابی می‌تواند یک جامعه بزرگ را جذب کنند‌.

۳) ویدئو می تواند برندسازی و بازاریابی را سرعت بخشد

ساخت محتوای ویدیویی برای شرکت ها اینستاگرام

از آنجا که ویدئو رسانه‌ای قانع کننده است، می‌تواند هر دو هدایت کننده و مرکزی برای معرفی نام تجاری باشد. با استفاده از یک رویکرد جامع، ویدئو می‌تواند طیف گسترده‌ای از ابتکارات بازاریابی را پشتیبانی کند که ناشی از توانایی داستان گویی و نحوه روایت ویدئو است.

استراتژی‌های نام تجاری می‌توانند از طریق انواع راه های مختلف روی موضوع، تصاویر، متن، صوت و هویت اثر کنند. یک ویدیو قادر به آوردن تمام این عناصر با هم و هدایت آنها به طور مستقیم به سوی بازاریابی است. Kaliel Roberts معاون ارشد محصول و فناوری در Discovery Communications، Home برای کشف شبکه‌های دیجیتال، می‌گوید: ۳ راه بازاریابی ویدئویی اجتماعی می‌تواند نام تجاری شما را حفظ کند. کلید اساسی که ما در سراسر سیستم عامل‌ها ارزیابی می‌کنیم، نمایش‌های ویدئویی در هر جلسه است که یک شاخص مهم از تعامل است و راه عالی برای گسترش ارزش محتوای ما محسوب می‌شود.”

۴) از پتانسیل شبکه های اجتماعی می‌توان استفاده کرد

به سادگی می‌توان گفت، اگر شما یک ویدیو استاندارد و از هر لحاظ کامل تهیه کنید، کافی است آن را به شبکه‌های اجتماعی بسپارید. با اشتراک گذاری ویدیو شما توسط مردم، بدون اینکه شما هزینه جداگانه‌ای بپردازید، بازدید این ویدیو به صورت تصاعدی بالا خواهد رفت و مردم آن را به یکدیگر نشان خواهند داد.

۵) ویدیو به صورت دوره‌ای بازدید می‌خورد

محتوای شما باید همیشه در دسترس باشد به اینصورت که مخاطب در هر زمان بتواند آن را مشاهده کند و با تیم شما ارتباط برقرار کند. در واقع، بر اساس یک مطالعه انجام شده توسط CNN، بینندگان در صورتی که در دو ثانیه ویدیو نمایش داده نشود آن را کنار می‌گذارند. به طور مرتب، هنگامی که یک کاربر دارای یک علاقه است باید ویدیو‌های بیشتری در اختیار او قرار دهید تا تاثیر بیشتری بگیرد.

شرکت‌ها باید روی دو گزینه سرمایه گذاری کنند. اول ویدیو‌های استاندارد و باکیفیت، دوم پلتفرم مناسب برای نمایش سریع ویدیو‌ها را شامل می‌شود.

در واقع برای فروش خدمات و محصولات بیشتر، استفاده از روش‌های روز دنیا عقلانی ترین کار است. حالا که متوجه شدید چرا ساخت محتوای ویدیویی برای شرکت ها مهم است، شما می‌توانید برای ساخت ویدیو تبلیغاتی خود از Adobe Spark یا سایت Moovly یا سایت Renderforest استفاده کنید. برای پرداخت هزینه پریمیوم آنها هم می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال یا پرداخت با ویزا و مستر کارت مجموعه اول پرداخت بهره ببرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT