حساب پی پال برای سایت فریلنسری

استفاده از حساب پی پال برای سایت فریلنسری

زمان مطالعه 4 دقیقه

فعالیت‌های دورکاری در سایت‌های خارجی یا همکاری با شرکت‌های خارجی نیازمند شماره حساب پی پال (PayPal) می‌باشد تا دستمزد شما را به عنوان یک فریلنسر به دلار واریز کنند. برای خیلی‌ها در شروع کار این سوال پیش می‌اید که استفاده از حساب پی پال برای سایت فریلنسری چگونه است؟ آیا باید حساب با نام خود فریلنسر باشد یا لازم نیست که یک فریلنسر حساب اختصاصی داشته باشد؟

فعالیت فریلنسری خارجی از داخل ایران

استفاده از حساب پی پال برای سایت فریلنسری

این‌ روزها واژه فریلنسینگ و دورکاری کم‌کم به ادبیات شاغلین وارد شده است و خیلی‌ها دوست دارند در کنار شغل ثابت خود برای کسب درآمد بیشتر و آسان‌تر شدن پرداخت هزینه‌های اضافی زندگی‌شان به سراغ دورکاری و فریلنسر شدن بروند. بعضی از افراد هم فعالیت در سایت های فریلنسر خارجی را به عنوان شغل اصلی‌شان انتخاب می‌کنند و می‌خواهند خودشان رئیس و برنامه‌ریز کارهای روزانه‌شان باشند.

وبلاگ مجموعه اول پرداخت همیشه به معرفی و تحلیل بهترین سایت‌های فریلنسری پرداخته است، از جمله می‌توانید مقالات «سایت های فریلنسر خارجی و کسب درآمد ارزی بخش اول، بخش دوم و بخش سوم» را مطالعه فرماید و مناسبترین سایت را برای خود بیابید.

اگر این مقالات را مطالعه کنید، متوجه تنوع سایت‌های خارجی و حوزه‌های کاری مختلف خواهید شد. هر یک از سایت‌ها شرایط ثبت نام و وریفای متفاوتی را در پیش گرفته‌اند و معرفی حساب بانکی برای پرداخت دستمزد هم بخشی از مراحل ثبت نام این نوع سایت‌ها است و کاربران ایرانی بسیاری اوقات دچار مشکل شده و سردرگم می‌شوند.

مخفی نگه داشتن برخی اطلاعات در سایت ‌های فریلنسری

استفاده از حساب پی پال برای سایت فریلنسری Upwork

اولین نکته: تقریبا اکثرا سایت‌های فریلنسری، از طریق پی پال (PayPal) با فریلنسرها تسویه حساب می‌کنند.

دوم نکته: بیشتر این سایت‌ها ایرانی‌ها را تحریم کرده‌اند و اگر هم ایرانی‌ها را تحریم نکرده باشند، در موقع تسویه حساب و پرداخت دستمزد دلاری و ارزی از طریق پی‌پال با مانع روبه رو می‌شوند. پس بسیار مهم است که هنگام ثبت نام در این سایت‌ها در همان ابتدای امر با IP ایران وارد نشوید و هیچ آدرس و تلفنی که نشانه فعالیت شما از داخل ایران است را ثبت نکنید (آدرس و شماره غیر واقعی خارج کشور را بدهید). همچنین در همه فعالیتهای خود هم با IP ایران وارد سایت ‌های فریلنسری نشوید.

توجه داشته باشید که برخی از این سایت‌ها برای وریفای، اسکن پاسپورت می‌خواهند که معمولا اسکن پاسپورت ایران مشکلی ندارد به شرط آنکه وانمود کنید در خارج از ایران اقامت دارید.

 استفاده از حساب پی پال برای سایت فریلنسری

استفاده از حساب پی پال برای سایت فریلنسری ایران

زمانی که می‌خواهید در یکی از سایت های فریلنسری اکانت بسازید و شروع به فعالیت کنید، معمولا از همان ابتدای امر از شما حساب پی پال می‌خواهد اما وارد کردن حساب پی پال دو نوع است:

۱) حساب پی پال باید به نام خود شما باشد: 

اگر هنگام وارد کردن حساب پی پال به سایت اصلی پی پال متصل شدید، یعنی اینکه حساب پی پالی که معرفی می‌کنید باید حتما به نام خودتان باشد و با اطلاعات اکانتی که در سایت پر کرده‌اید مطابق باشد. یک نمونه بارز آن سایت UpWork است که برای فعالیت باید حتما حساب پی پال به نام خودتان داشته باشید.

برای حل این مشکل، کافی است به سایت مجموعه اول پرداخت مراجعه کرده و درخواست افتتاح حساب پی پال دهید. اگر بخواهید درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل نمایید، می‌توانید معادل دلاری را به حساب مجموعه اول پرداخت واریز کرده و معادل ریالی آن را دریافت کنید.

خدمات افتتاح حساب پی پال

۲) نیازی نیست حساب پی پال به نام خودتان باشد:

اگر در هنگام ثبت نام یک حساب ساده پی پال از شما درخواست شد ولی به سایت اصلی پی پال ارجاع داده نشدید، یعنی نیازی نیست به نام خود حساب پی پال داشته باشید. در این مرحله کافی است که یک ایمیل ساده مانند جیمیل خود را به عنوان حساب پی پال وارد نمایید و بقیه مراحل ثبت نام را سپری کنید. یک نمونه معروف آن سایت Fiverr است که فرایند ثبت نام به راحتی انجام می‌گیرد.

روزی که شما به درآمد ارزی رسیدید، مبلغ نهایی دستمزدتان به اکانتتان در همان سایت فریلنسری نمایش داده می‌شود. کافی است وارد سایت مجموعه اول پرداخت شده و درخواست نقد کردن درآمدهای ارزی را دهید. کارشناسان سایت، فرایند نقد کردن درآمد شما را به انجام می‌رسانند و معادل ریالی آن به حساب شما واریز می‌شود.

خدمات نقد کردن درآمد دلاری و ارزی

حالا که با چگونگی استفاده از حساب پی پال برای سایت فریلنسری آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود به کسب درآمدهای دلاری هم فکر کنید. مجموعه اول پرداخت سابقه طولانی همکاری با فریلنسرها را دارد.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT