لاتاری 2022 آمریکا

لاتاری 2022 آمریکا و زمان ثبت نام در این بخت آزمایی

زمان مطالعه 4 دقیقه

لاتاری آمریکا یکی طلایی ترین فرصت های مهاجرت است که هر فردی می تواند شانس خود را امتحان کرده و گرین کارت آمریکا را دریافت کند. لاتاری 2022 آمریکا ، که ثبت نام آن در سال 1399 انجام می شود، به زودی آغاز می گردد. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا زمان ثبت نام لاتاری 2022 را بیان کنیم و تمام کارهایی را که شما بایستی انجام دهید، تا امسال در لاتاری با موفقیت ثبت نام کنید، شرح دهیم.

لاتاری

لاتاری 2022 آمریکا یک قرعه کشی است که هر ساله از سوی دولت فدرال آمریکا انجام می شود و طی آن افرادی صرفا بر اساس شانس، انتخاب می شوند و می توانند گرین کارت (کارت سبز) اقامت آمریکا را دریافت کنند و بدون هیچ پیش نیازی و شرایط خاصی به آمریکا مهاجرت کنند.

زمان ثبت نام لاتاری

از آنجایی که پروسه ثبت نام و اعلام نتایج طولانی است، شما هرسال برای دو سال بعدی، در لاتاری ثبت نام می کنید. یعنی در حالی که اکنون در سال 2020 قرار داریم، شما باید برای لاتاری 2022 ثبت نام کنید. زمان ثبت نام لاتاری 2022 هر سال در بازه ماه مه تا نوامبر است و افراد برای ثبت نام یک ماه زمان دارند. نکته ای که مهم است، عدم تمدید بازه ثبت نام است. مهلت ثبت نام لاتاری آمریکا، هیچ گاه تمدید نمی شود.

زمان ثبت نام لاتاری 2022 آمریکا ، تاریخ 16 مهر تا 20 آبان سال 1399 می باشد.

مراحل ثبت نام لاتاری آمریکا بسیار ساده است و هر فرد می تواند خود در خانه انجام دهد و نیاز به پرداخت هزینه به موسسات برای انجام مراحل وجود ندارد. شما می توانید با مطالعه راهنمای “چگونه در لاتاری آمریکا ثبت نام کنیم؟” به طور کامل و مرحله به مرحله با فرایند ثبت نام آشنا شوید. علاوه بر اینکه با درج سوالات خود در بخش دیدگاه ها به تمامی سوالات پاسخ خواهیم داد و در جریان ثبت نام در لاتاری 2022 در کنار شما خواهیم بود. فراموش نکنید ثبت نام در لاتاری آمریکا رایگان است و دولت آمریکا هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. مبلغی که شما به موسسات و افراد پرداخت می کنید، صرفا برای انجام مراحل به جای شماست. لذا به این نکته دقت کنید که مورد سو استفاده قرار نگیرید.

مدارک لازم برای ثبت نام در لاتاری

برای ثبت نام در لاتاری 2022 به مدارک خاصی نیاز ندارید اما اگر موارد لیست زیر را در اختیار ندارید، بهتر است قبل از پایان یافتن بازه زمانی 16 مهر تا 20 آبان 1399 نسبت به اخذ آنها اقدام کنید:

  • پاسپورت فرد متقاضی و تمامی افراد تحت پوشش او (همسر و فرزندان)
  • اطلاعات شناسنامه فرد متقاضی و افراد تحت پوشش او (همسر و فرزندان)
  • عکس استاندارد
  • ایمیل

توجه داشته باشید که عکسی که برای لاتاری ارسال می کنید، باید ویژگی هایی خاصی داشته باشد. در ادامه به ویژگی های عکس استاندارد و قابل تایید در لاتاری اشاره می کنیم.

ویژگی های عکس ارسالی برای لاتاری

اولین نکته در خصوص عکس لاتاری این است که شما به فایل عکس نیاز دارید، پس لازم نیست عکس را چاپ کنید.

  • سایز عکس لاتاری باید 600 در 600 پیکسل (تا 1200 در 1200 پیکسل) یا پنج در پنج سانت باشد. عکس باید مربعی باشد.
  • زمینه عکس لاتاری باید سفید ساده باشد.
  • عکس بایستی رنگی باشد.
  • متقاضی نباید از عینک، کلاه، سمعک و یا هر گونه وسیله تزیینی استفاده کند که بخشی از صورت او را بپوشاند. حتی موی سر نباید صورت را بپوشاند. استفاده از کلاه ارگان های خاص نیز پذیرفته نخواهد شد.
  • نیازی به دیده شدن گوش ها در عکس نیست.
  • گردی صورت باید کاملا دیده شود و شانه ها نیز در عکس مشخص باشد.
  • تفاوتی نمی کند که شما در عکس با حجاب باشید یا بدون حجاب

لاتاری 2022 آمریکا عکس

نمونه عکس های قابل پذیرش در لاتاری

در سایت مربوط به ثبت نام لاتاری، سامانه ای برای بررسی عکس شما وجود دارد که شما می توانید قبل از ثبت نام، دقیق و درست بودن عکس خود را چک کنید.

شانس برنده شدن در لاتاری چه قدر است؟

اساسا برنامه لاتاری آمریکا برای ایجاد تنوع نژادی در خاک این کشور ایجاد شده است. هر ساله با توجه به تعداد مهاجرینی که در این کشور زندگی می کنند، تعداد کسانی که انتخاب می شود، متفاوت خواهد بود. هر ساله شانس برنده شدن در لاتاری بین 1:25 تا 1:75 تغییر می کند. با توجه به نقشه زیر در سال 2020، حدود 6000 نفر از ایران توانسته اند ویزا آمریکا را از طریق لاتاری دریافت کنند.

لاتاری 2022 آمریکا قرعه کشی

طبق بررسی های انجام شده از سایت های رسمی مربوط به لاتاری آمریکا ، برای لاتاری 2022 ، 3850 نفر ویزا دریافت خواهند کرد.

سوالات متداول

? زمان ثبت نام لاتاری 2022 کی است؟

برای ثبت نام در لاتاری 2022 باید در بازه زمانی 16 مهر 1399 تا 20 آبان 1399 اقدام کرد.

? هزینه لاتاری آمریکا چه قدر است؟

رایگان است و هیچ هزینه ای ندارد. کسانی که از شما درخواست وجه می کنند، این هزینه را برای انجام مراحل ساده ثبت نام اخذ می نمایند.

? آیا می توانم خودم در لاتاری ثبت نام کنم؟

بله. مراحل ثبت نام در لاتاری بسیار آسان است. شما می توانید با توجه به راهنما در لاتاری ثبت نام کنید و به طور صد درصدی اطمینان داشته باشید که مراحل را تکمیل نموده اید.

? مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری 2022 چیست؟

علاوه بر مشخصات شناسایی و پاسپورت شما و همسر و فرزندانتان، شما به یک قطعه عکس نیاز خواهید داشت.

? سایت ثبت نام در لاتاری چیست؟

برای ثبت نام در لاتاری 2022 آمریکا باید به اینجا مراجعه کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT