استفاده از کیف پول Trezor

راهنمای استفاده از کیف پول Trezor (تریزور)

زمان مطالعه 2 دقیقه

دوستان گرامی، در مقالات قبلی شما را با چند نوع از انواع کیف پول‌های ارزی آشنا کردیم. همچنین مقالاتی در خصوص انواع کیف پول ‌های سخت افزاری برای شما ارائه دادیم. در مقاله‌ی معرفی کیف پول تریزور هم شما را با این نوع کیف پول سخت افزاری آشنا کردیم. دراین مقاله قصد داریم نحوه‌ی استفاده از کیف پول Trezor را برای شما عزیزان بیان کنیم.

به منظور استفاده از کیف پول سخت افزاری تریزور Trezor شما باید ابتدا تنظیمات مربوط به ان را انجام دهید. برای اشنایی با نحوه  تنظیم کیف پول سخت افزاری تریزور با ما همراه باشید.

آموزش استفاده از کیف پول Trezor و تنظیمات آن

راهنمای استفاده از کیف پول Trezor (تریزور)

مرحله اول: با استفاده ازیک عدد USB دستگاه تریزور را به کامپیوتر خود متصل نمائید.

مرحله دوم: به قسمت myTrezor بروید و یک مرورگر پلاگین دانلود نمائید.

  • این فرایند به صورت اتوماتیک است، اگر چه شما باید اجازه دهید تا مرورگر پلاگین نصب شود.

مرحله سوم: به محض اینکه پلاگین فعال شد، myTrezor به شما فرمان می‌دهد تا یک پین کد انتخاب نمائید.

  • البته نیازی نیست که شما پین کد را تایپ نمائید. شما باید روزی یک کد عددی نامشخص که در مرورگر شما نمایش داده شده است، کلیک نمائید.
  • موقعیت این اعداد به صورت تصادفی تغییر می‌کنند. بنابراین هر بارکه شما پین کد را وارد می‌نمائید، باید دستگاه تریزور خود را چک نمائید.

مرحله چهارم: در این مرحله شما باید ۲۴ ردیف از کلماتی را که به صورت رندم ایجاد شده‌اند را یادداشت نمائید.

این به شما کمک می‌کند تا اگر احیانا کیف پول تریزور خود را گم کردید، با استفاده از این حروف مجدد آن را بازیابی نمائید. این تنها نسخه پشتیبان است که شما می‌توانید داشته باشید تا در صورت گم شدن کیف پولتان آن را بازیابی نمائید.

استفاده از کیف پول Trezor

نکته بسیار مهم: هرگز از مجموعه کلمات، کپی دیجیتال ایجاد نکنید. حتما نسخه پشتیبان آن را روی کاغذ با استفاده از خودکار یادداشت نمائید.

دوستان همراه، تا به اینجای کار نحوه فعال سازی و استفاده از کیف پول Trezor را برای شما آموزش دادیم. اکنون شما قادر به استفاده از کیف پول سخت افزاری تریزور Trezor خواهید بود. اما قبل از آن باید ابتدا به حساب تریزور خود بیت کوین اضافه نمائید و سپس با استفاده از آن به انجام پرداخت های ارزی خود بپردازید.

در صورتی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، می‌توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. برای انتخاب کیف پول سخت افزاری، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

 

امتیاز 4.8/5 - از 78 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT