تولید کننده برچسب یوتیوب

8 بهترین تولیدکننده برچسب YouTube برای کمک به افزایش بازدیدها

زمان مطالعه 6 دقیقه

الگوریتم یوتیوب از هشتگ ها برای دسته بندی ویدیوها استفاده می‌کند. این هشتگ ها هستند که ویدیو ها را برای کاربران قابل کشف می‌کند. استفاده از یک تولید کننده برچسب یوتیوب می تواند راهی عالی برای کمک به رتبه بندی ویدیوهای YouTube شما باشد و بازدید های شما را افزایش دهد.

اما اطلاعات زیادی وجود دارد که دانستن آنها پیش از شروع واجب است. تگ ها بدون شک مهمترین جنبه کسب بازدید بیشتر در یوتیوب هستند.

ایجاد تگ های یوتیوب می تواند فرآیندی خسته کننده و وقت گیر باشد. اما در صورتی که می خواهید ویدیوهای خود را به درستی برای موتورهای جستجو قابل کشف کنید، باید ویدیوهای خود را به درستی تگ کنید.

هیچ جای نگرانی نیست! این هشت تولید کننده هشتگ یوتیوب به شما کمک می کند تا این کار را سریع و آسان انجام دهید.

1.تولید کننده برچسب یوتیوب: VidlQ

VidIQ یک تولید کننده هشتگ یوتیوب است که SEO، کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل هشتگ را در اختیار شما قرار می دهد. VidIQ به شما کمک می‌کند تگ های ویدیویی ایجاد کنید و ایده های جدیدی را در مورد نظرات ارسال شده توسط بینندگان به شما ارائه می‌دهد.

همچنین به شما کمک می کند سئوی ویدیوهای خود را بهبود ببخشید، بازدیدهای بیشتری داشته باشید و تصمیم بگیرید که از کدام کلمات کلیدی در توضیحات استفاده کنید.

VidIQ از هوش مصنوعی (AI) پشتیبانی می کند که به تجزیه و تحلیل ویدیوها در زمان واقعی کمک می کند. سازندگان این سیستم را به شیوه ای طراحی کردند تا به بازاریابان کمک کند تا بازدیدهای کانال و مشترکین خود را افزایش دهند.

نسخه رایگان به شما امکان می دهد سه برچسب برای یک پرس‌وجوی خاص ایجاد کنید.

برای دسترسی به موارد زیر می توانید نسخه پریمیوم را خریداری کنید:

  • ابزار ترجمه کلمات کلیدی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • الگوهای برچسب کلمات کلیدی
  • کلیدواژه بازرس
  • ویژگی های کلمه کلیدی درون خطی
  • تکمیل خودکار برچسب های ویدیو

2.تولید کننده برچسب یوتیوب:  TunePocket

TunePocket

TunePocket

TunePocket که در گذشته یک کتابخانه موسیقی بود، در حال حاضر برای ارائه خدمات موسیقی و ابزار های YouTube، از جمله YouTube Tags Generator، شناخته می‌شود. بهترین نکته در مورد TunePocket این است که نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارد.

TunePocket یک ابزار آنلاین و رایگان است که به کاربران امکان می دهد تگ های ویدیوی YouTube خود را به سرعت و به راحتی بهینه کنند.

اگرچه این سایت داده های مربوط به هشتگ های ویدیوی YouTube را ارائه نمی‌کند، اما نقطه شروع خوبی برای ایجاد هشتگ های مرتبط با ویدیوی شما فراهم می‌کند.

3.تولید کننده تگ یوتیوب: Tube Ranker

Tube Ranker مجموعه ای از ابزارهای مؤثر را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به بهبود رتبه بندی ویدیوی YouTube شما کمک کند.

Tube Ranker به شما امکان دسترسی به ابزار منحصر به فرد استخراج هشتگ YouTube را می دهد که راهی مفید برای استخراج و آشکار کردن Meta Tag های مرتبط با هر ویدیو است.

این هشتگ های استخراج شده را میتوان برای کمک به بهینه سازی ویدیوها و شناختن ویدیو های رقیب برای افزایش عملکرد استفاده کرد.

همچنین می‌توانید با بازدید مجدد و تنظیم دقیق کلمات کلیدی، ویدیو های قبلی را بهینه کنید. نسخه رایگان به شما امکان می دهد روزانه پنج برچسب YouTube ایجاد کنید.

نسخه پریمیوم به شما کمک می کند مجموعه ای از ویژگی های مفید مانند تجزیه و تحلیل داده ها، تولید توضیحات و موارد دیگر را باز کنید.

4.تولید کننده برچسب یوتیوب: TuBeast

TuBeast، مانند Tube Ranker، ابزارها و خدمات مختلفی را برای بهبود SEO ویدیوهای YouTube شما ارائه می دهد. ابزار تولید برچسب YouTube آن به عنوان جامع ترین ابزار تولید برچسب یوتیوب در بازار شناخته شده است.

این ابزار حجم جستجو و معیارهای رقابت را برای کلمات کلیدی هدف در 12 ماه گذشته در اختیار شما قرار می دهد. همچنین دارای اطلاعات است که میتوان برای ایجاد محتوای ویدیویی هدفمند استفاده شود.

همچنین می‌توانید از تحقیقات موضوعی پیشرفته، بهینه سازی Meta tag ها، ابزار Beast Tracker، Channel Sight و Video Sight Tool به خوبی استفاده کنید.

بهینه سازی ویدیوهای YouTube می‌تواند مشکل باشد، مهم ترین برچسب هایی که باید گنجانده شوند، عنوان ویدیوها چه باشد و توضیحات یک ویدیو چگونه باید نوشته شود؟ TuBeast در بهینه سازی ابرداده YouTube برای ویدیوهای شما تخصص دارد.

5.تولید کننده tag یوتیوب: Kparser

Kparser

Kparser

Kparser یک ابزار آنلاین و رایگان است که می تواند به شما در رفع نیازهای سئو کمک کند. اطلاعات برای ایده ی جدید فیلم، ایجاد کلمات کلیدی مناسب SEO و ایجاد برچسب ها برای عناوین، توضیحات و سایر ابرداده ها، مکان یابی، دسته بندی و ذخیره می‌کند. حتی به شما این امکان را می‌دهد که برچسب هایی خاص برای کشورها ایجاد کنید.

Kparser با استفاده از الگوریتم تکمیل خودکار گوگل پلی پیشنهادات کلیدواژه را تولید می کند. همچنین می توانید از Kparser برای ایجاد بهترین نام کاربری کانال، کلمات کلیدی و برچسب ها استفاده کنید. همچنین می توانید از جستجوگر محتوای سئوی آن استفاده کنید تا ببینید آیا ویدیوی شما بهینه شده است یا خیر.

این ابزار کاملا رایگان است و می توانید برچسب های خاص کشور را ایجاد کنید یا زبان خود را تغییر دهید.

6.تولید کننده برچسب یوتیوب: Ytube tool

Ytube tool

Ytube tool

ابزار YTube با سایر تولیدکنندگان برچسب متفاوت است. این ابزار به جای ایجاد برچسب های جدید برای ویدیوها، به شما کمک می‌کند تگ های ویدیوی رقیب خود را دریافت کنید. این ابزار برای جاسوسی و رقابت عالی است.

چگونه کار می کند؟ این ابزار به شما کمک می کند تا برچسب ها را از یک ویدیو استخراج کنید. می‌توانید URL ویدیو را وارد کنید و Ytube همه برچسب های فهرست شده در ویدیوهای ساخته شده توسط آن کاربر را فهرست می‌کند. با استفاده از این ابزار می توانید پیشنهاداتی برای برچسب های جدید برای بهینه سازی سئوی خود دریافت کنید.

برچسب ها در یک کادر جداگانه لیست شده اند تا بتوانید برچسب های خود را بهینه کنید. این ابزار همچنین نشان می‌دهد که هر برچسب چند بار در ویدیوها استفاده می‌شود و به شما کمک می‌کند تا برچسب هایی را که چندان رایج نیستند، اولویت بندی کنید.

7. تولید کننده tag یوتیوب: Rapid Tags

Rapid Tags

Rapid Tags

Rapid Tags برچسب های ویدیویی ایجاد می کند که به رتبه بندی ویدیوهای شما در YouTube کمک می کند. همچنین ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و سایر اطلاعات مربوط به برچسب ها فراهم می کند. نسخه بتا در دسترس است، می توانید از تولید کننده برچسب به صورت رایگان استفاده کنید.

همچنین دارای یک تولید کننده برچسب مفید برای TikTok است. بنابراین، اگر شما هم یک TikToker هستید، میتوانید از آن استفاده کنید. تحلیلگر برچسب آن به ویژه برای ردیابی معیارها و بهبود عملکرد در دراز مدت مفید است.

8.تولید کننده برچسب یوتیوب: Keyword Tool

ایجاد یک ویدیوی جذاب در یوتیوب به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد، اگر اقدامات لازم آن انجام دهید، می‌تواند نتیجه دهد.

ابزار کلمات کلیدی برای YouTube می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی مناسب را برای جذب بینندگان به ویدیوی خود شناسایی کنید و محبوبیت کلی آن را افزایش دهید.

این ابزار از ویژگی تکمیل خودکار یوتیوب برای تولید کلمات کلیدی مرتبط با یک موضوع خاص استفاده می کند. ابزار کلمات کلیدی بیش از 750 برچسب یوتیوب را در عرض چند ثانیه برای ویدیوی شما ایجاد می کند. شما فقط باید موضوع یک ویدیو را در کادر جستجو وارد کنید تا به لیست کلمات کلیدی دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، ابزار Keyword Tool به طور خودکار کلمات کلیدی را با کاما از هم جدا می کند تا آنها را کپی کنید. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که برچسب های مورد نظر خود را انتخاب کنید، آنها را کپی کنید و آنها را در فیلدی زیر ویدیوی YouTube خود جای گذاری کنید.

برچسب های YouTube می‌توانند ویدیوهای یوتیوب شما را بیشتر قابل کشف کنند

کامل شدن تگ های یوتیوب ممکن است زمان ببرد، زیرا باید مطمئن شوید که برچسب های شما مرتبط باشند اما تکراری نباشند.

انتخاب تگ های YouTube مناسب برای ویدیوهایتان کمک می‌کند تا زمانی که بینندگان بالقوه در جستجوی ویدیوها هستند، ویدیو های شما هم رتبه بندی شده و پیدا شوند.

استفاده از مولدهای برچسب یوتیوب مانند موارد ذکر شده در بالا ابزاری عالی برای شروع است، زیرا هنگام تایپ برچسب، پیشنهادات عالی ارائه می دهند.

شما به سادگی این موارد را در فیلد برچسب ویدیوی خود کپی کرده و تمام. مطمئن شوید که عملکرد هر برچسب را برای کانال و ویدیوهای جداگانه خود آزمایش و پیگیری می کنید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT