قیمت زیلیکا (ZIL)

تحلیل قیمت زیلیکا (ZIL) | زیلیکا می توانید به نیم دلار برسد ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

براساس تحلیل قیمت زیلیکا (ZIL) می توان متوجه شد حرکت صعودی تماشایی را در نمودار این رمز ارز ایجاد کرده است. با این حال با توجه به اصلاحات نمودار بسیاری از تحلیلگران معتقدند که در صورت عقب نشینی عمده، خطرات نزولی می تواند قابل توجه باشد.

تحلیل قیمت زیلیکا (ZIL)

ارز زیلیکا در عملکرد نسبت به همتایان خود در این هفته تقریباً منحصر به فرد بوده است. رشد خیره کننده 380 درصدی داشته است و اکثریت این سودها را حفظ کرده است، با بسته شدن کندل هفتگی در 330 درصد. اما در زمان نگارش این خبر زیلیکا کمی اصلاح شده است. بنابراین سوالی که گاو ها و خرس هر دو دارند این است: آیا قیمت ZIL بالاتر خواهد رفت؟

قیمت زیلیکا (ZIL)

قیمت زیلیکا (ZIL)

اگر حرکت قیمت حفظ شود، Zilliqa دو برابر میشود

قیمت Zilliqa نزدیک به تکمیل شرایطی است که بسیاری از آلت‌کوین‌ها و ارزهای دیجیتال با ارزش بازار اصلی نتوانسته‌اند به آن دست یابند: ارزش مثبت برای سال 2022، بالاترین قیمت‌های جدید در سال 2022، و نزدیک شدن به بالاترین رکورد خود.

این حرکت، به ویژه با توجه به فشار فروش روز پنجشنبه در کل بازار ارزهای دیجیتال، چشمگیر بوده است. در نتیجه، قیمت زیلیکا در اکثر موارد بدون تغییر بود و در سبز بسته شد.

با این حال تعداد زیادی از موقعیت‌های فروش در صرافی های مشتقات باز باقی است، که بسیاری از آنها در قرمز و بدون پول هستند. این بدان معناست که بسیاری از شرکت‌کنندگان هنوز موقعیت‌های فروش خود را پوشش نداده‌اند و در صورت افزایش قیمت Zilliqa، می‌توانند به زودی منحل شوند. تبدیل شدن این فروشندگان به خریداران بازار می تواند باعث ادامه دار شدن و حتی تسریع روند صعودی با افزایش فشار خرید زیلیکا شود.

قیمت Zilliqa ممکن است متوقف نشود تا زمانی که به 61.8% اصلاح فیبوناچی در 0.49 دلار برسد. اما ناحیه ارزش بحرانی و روانی 0.50 دلار ممکن است مقاومت قوی باشد. چرا که احتمالاً سودهای قابل توجه در آن سطح منجر به سیو سود سرمایه گذاران می شود.

قیمت زیلیکا (ZIL)

قیمت زیلیکا (ZIL)

در سناریوی مقابل، اگر قیمت Zilliqa حرکت خود را از دست بدهد، عقب نشینی می تواند چشمگیر باشد. ZIL می تواند بیش از 35 درصد از نزدیک فعلی را بازیابی کند تا دسته ای از سطوح پشتیبانی را در منطقه ارزش 0.135 دلار آزمایش کند.

با این حال احساسات کلی سرمایه گذاران با توجه به قرار گرفتن زیلیکا در آستانه راه اندازی متاورس متاپلیس صعودی است و بسیاری از آنها معتقدند که روند اصلاحی فعلی کاملا سالم و زمینه ساز رالی بعدی می باشد.

منبع: اف ایکس استریت

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT