متاورس متاپولیس (Metapolis)

راه اندازی متاورس متاپولیس (Metapolis) توسط زیلیکا (Zilliqa)

زمان مطالعه 2 دقیقه

زیلیکا یک پلت فرم لایه یک بلاک چین، آماده است تا متاورس متاپولیس (Metapolis) خود را راه اندازی کند. در این مقاله به متاورس متاپولیس (Metapolis) می پردازیم.

متاورس متاپولیس (Metapolis)

  • متاپولیس قرار است در تاریخ 2 آوریل در رویدادی در موزه علوم فراست در میامی راه اندازی شود.
  • متاپولیس یک متاورس تعاملی ایجاد کرده است که کاربران را برای حرکت به و از شهرهای درون متاورس تسهیل می کند.

پروتکل لایه یک بلاک چین زیلیکا (Zilliqa) برای راه اندازی Metapolis آماده است، که یک متاورس واقعیت توسعه یافته (XR) است که شراکت و همکاری های این ارز را با پلتفرم MaaS تسهیل می کند.

Zilliqa با این Metapolis که به زودی راه اندازی می شود، تمرکز خود را بر ارائه تخصص های داده محور و کاملاً قابل تنظیم و XR به کاربران و مشتریان خود اختصاص داده است. این امر از طریق واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) امکان پذیر است.

این پروژه در حال حاضر در حال ساخت و توسعه شهرهایی با برخی از تولیدکنندگان در ورزش‌های الکترونیکی، بازی و تجارت موسیقی با درآمد 2 میلیون دلاری پیش از راه‌اندازی از همکاری اولیه است.

متاپولیس اساساً بر روی بلاک چین Zilliqa توسعه یافته است و کاملاً مقیاس پذیر و ارزان است و در مقایسه با بلاک چین های مختلف از انرژی کمتری استفاده می کند و این یک ویژگی است که آن را از نظر محیط زیست ایده آل تر می کند.

متاپولیس مناطق مجازی ایجاد می کند که در آن خریداران میتوانند پاسخی برای نیاز ها و خواسته های خود پیدا کنند. به بیان ساده متاورس متاپولیس می تواند زیلیکا را با طیف وسیعی از چیزها تسهیل کند. این متاورس برای قابلیت همکاری توسعه داده شده است، زیرا دارای یک  قابلیت انتقال از راه دور بین شهرهای متاپولیس است و اطمینان حاصل می کند که یک دنیای مجازی متصل و بدون مرزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار گرفته است.

عملکرد این متاورس تضمین می‌کند که هر مکان علاوه بر اینکه کاملاً عملیاتی است، از نظر بصری مشارکت پذیر می باشد. علاوه بر این، با بررسی و نظارت بر مشتری خود (KYC) ساخته شده است تا بالاترین سطح امنیت را تضمین کند.

هر روز موجودیت‌های بیشتری وارد فضای متاورس می‌شوند، زیرا این مفهوم محبوبیت زیادی پیدا کرده است، به خصوص از سال گذشته که فیس‌بوک خود را به نام متا تغییر نام داد. در حال حاضر، برخی از متاورس های محبوب مانند دسنترالند، سندباکس، اکسی اینفینیتی و غیره وجود دارند و با گذشت زمان، موارد بیشتری در حال ظهور هستند. همه این متاورس ها در حال گسترش یک شبکه در خود هستند که Web3 پایگاه آن است.

منبع: کوین ریپابلیک

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT