بازی Cross The Ages

بازی Cross The Ages | بازی جدید متاورس در Polygon

زمان مطالعه 4 دقیقه

بازی Cross The Ages یک بازی متاورس جدید است که قرار است سال آینده در Polygon عرضه شود. و در حالی که این بخش از صنعت در سال جاری محبوبیت زیادی به دست آورده است و صدها پروژه را در رقابت برای بازار به ارمغان آورده است، Cross The Ages قصد دارد خود را در صدر رقبا قرار دهد.

بازی Cross The Ages

بازی Cross The Ages

بازی Cross The Ages

Cross The Ages که توسط کهنه‌کاران صنعت بازی ایجاد شده است، می‌خواهد هم نسل جدید گیمرها و هم هزاره‌های نوستالژی‌محور را با ذائقه‌ای جاافتاده برای بازی‌ها جذب کند.

«Cross the Ages از نوستالژی متولد شد، که بخشی از جذابیت آن است. این بازی از خاطرات جمعی از کارت های تجارت در دوران کودکی یا نوجوانی استفاده می کند. این تجربه منحصر به فرد دوباره تصور شد و برای دوران مدرن قابل اجرا شد.»

طبق گفته توسعه دهندگان، Cross The Ages به دلیل فرهنگی که ایجاد خواهد کرد، منحصر به فرد است. روح بنیادی بازی، ادبیاتی که بر اساس آن ساخته شده است، و هنری که در آن به نمایش گذاشته شده است، همه در کنار هم قرار می گیرند تا یک اکوسیستم غوطه ور ایجاد کنند و جامعه ای را که در اطراف آن جمع شده اند به هم پیوند دهند.

ویژگی های بازی Cross The Ages

نقطه فروش اصلی بازی داستان هایی است که بر اساس آن ساخته شده است. توسعه‌دهندگان و طراحان دست در دست نویسندگانی کار می‌کنند، که دقیقاً هفت نفر از آن‌ها، دنیای جذابی را ارائه کردند که عناصر فانتزی و علمی تخیلی را با هم ترکیب می‌کند تا یک تجربه بازی منحصر به فرد را ارائه دهد. داستان‌ها که به پنج زبان مختلف ترجمه شده‌اند، به صورت فانتزی بسته‌بندی شده‌اند، اما موقعیت‌های دنیای واقعی را ارائه می‌کنند که برای وادار کردن بازیکنان به دیدن جهان از دریچه‌ای متفاوت طراحی شده‌اند.

بازی Cross The Ages

بازی Cross The Ages

Cross The Ages جهانی است که در آن جادو و فناوری در آن حکمفرما هستند که پیشنهادی منحصر به فرد برای جذب انواع مختلف گیمرها به اکوسیستم هستند .

Chlagou، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Cross The Ages، گفت که از بازی‌های کلاسیک، چه دیجیتال و چه آنالوگ، هنگام ارائه خط داستانی بازی الهام گرفته است. تجربه بازی بر اساس جمع آوری کارت ها از طریق استراتژی ها است. بازیکنان می توانند کارت های خود را ضرب کنند و روی کارت های خاصی که به دست می آورند شرط بندی کنند تا 10 برابر و حتی 20 برابر سود کسب کنند.

دلایل برتری بازی

دلیل درگیر نگه داشتن بازیکنان در اکوسیستم Cross The Ages طراحان هستند. به گفته Chlagou، بیش از 100 هنرمند مختلف در طراحی آثار هنری برای کتاب‌هایی که همراه بازی‌ها و خود بازی هستند، مشارکت دارند. در یک پنل اخیر با مدیر عامل Sandbox، او گفت که هنرمندانی که در Cross The Ages کار می کنند، همگی در ایجاد اکوسیستم های همه جانبه تجربه دارند ، تعداد قابل توجهی از آنها در بازی تاج و تخت، دنیای مارول، کمیک های دی سی، لیگ افسانه ها کار کرده اند. ، فرنچایز Resident Evil و حتی Matrix.

طراحان ، مکمل کارهای انجام شده توسط نویسندگان هستند. این بازی بر اساس تعداد زیادی داستان مختلف ساخته شده است که همه آنها رایگان هستند و به بازیکنان این امکان را می دهند تا بازی را بیشتر درک کنند. این کتاب ها همچنین به هر کسی اجازه می دهد تا به جهان مرتبط با بازی دسترسی داشته باشد و به کاربران امکان شروع جمع آوری کارت ها را می دهد. و این کارت‌ها هستند که نشان‌دهنده مدل اصلی کسب‌وکار پشت Cross The Ages هستند.

کاربر بلاک چین Polygon در بازی

بازی Cross The Ages

بازی Cross The Ages

جدا از کارت‌های دیجیتال متمرکز روی موبایل، این بازی NFT‌های قابل مالکیت و کاملاً ایمن صادر شده در بلاک چین Polygon و توکنومیک پیشرفته با ویژگی‌هایی مانند سهامداری دارایی را ارائه می‌دهد. بازیکنان می توانند دارایی هایی را که از طریق بازی انباشته می کنند را برای نقدینگی بلندمدت به اشتراک بگذارند. توسعه دهندگان بازی بر این باورند که این نوع رابطه بازیکن/بازی به کاربران این امکان را می دهد که با فناوری بلاک چین راحت تر شوند. توسعه دهندگان بازی معتقدند، همانطور که کاربران در محیط متاورس مبتنی بر بلاک چین راحت تر می شوند، به احتمال زیاد ارزش آن را خواهند دید.

به گفته Chlagou، معرفی این مفهوم از طریق تجربیات بازی فراوجه ای فراگیر و تشویق آن با NFT چیزی است که قرار است به پذیرش فناوری بلاک چین منجر شود .

“چشم انداز و هدف ما ایجاد یک بازی است که فراتر از یک بازی باشد. بازی برای خیلی ها آشناست. کاری که Cross the Ages انجام می دهد، پر کردن شکاف بین بازی و رمزنگاری است. ما به دنبال این هستیم که رمزارز و متاورس را از طریق یک رسانه به طور گسترده پذیرفته شده عادی کنیم.»

چیزی که Cross The Ages را از دیگر بازی های بلاک چین در بازار متمایز می کند، مانع کم آن برای ورود است. این بازی رایگان است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون هزینه کردن از ویژگی‌های بازی لذت ببرند و کسانی که می‌خواهند از قابلیت بازی برای کسب درآمد استفاده کنند، می‌توانند این کار را نسبتاً ارزان انجام دهند. برخلاف سایر محیط‌های بازی برای کسب درآمد، که اغلب کاربران را ملزم به داشتن دارایی‌های رمزنگاری به ارزش صدها یا حتی هزاران دلار می‌کنند، Cross The Ages را می‌توان با حداقل 10 یا 20 دلار در دسترس قرار داد.

توسعه دهندگان بازی نقشه راه روشنی را ارائه کرده اند که پروژه را به سال 2024 خواهد برد. نسخه “قابل بازی” بازی در آوریل 2022 منتشر خواهد شد. کل تجربه متاورس با عملکرد کامل این پلتفرم تا سال 2023 در دسترس خواهد بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT