آموزش انتقال Polygon (MATIC) به لجر | انتقال ماتیک به لجر

زمان مطالعه 3 دقیقه

براساس اعلام سایت لجر به عنوان بخشی از اهداف برای ایجاد بهترین و ایمن ترین تجربه کاربری، باعث خوشحالی است که یکی از پیشرو ترین بلاکچین های Polygon (MATIC) به برنامه Ledger Live* اضافه شده است. در این مقاله به آموزش انتقال Polygon (MATIC) به لجر می پردازیم.

انتقال Polygon (MATIC) به لجر

اکنون می‌توانید یک حساب MATIC در برنامه Ledger Live خود ایجاد کنید، MATIC را با شرکای Ledger (MoonPay) بخرید، آنها را مبادله کنید (1inch یا Paraswap) و آنها را از طریق برنامه Ledger Live خود ارسال کنید. تمامی این کار ها بدون نیاز به کیف پول دیگر اتفاق میافتد! تمام این فرایند راحت و ایمن است.
به عبارت دیگر، اکنون می توانید از سهولت مبادلات MATIC در Ledger Live لذت ببرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است:
۱.یک حساب Polygon در برگه Ledger Live Account خود ایجاد کنید.
۲.از طریق Ledger Live خرید کنید یا MATIC را به حساب خود انتقال دهید.
۳.آن را با Paraswap یا 1inch تعویض کنید تا سکه ها یا توکن های جدید را در Polygon به دست بیاورید.
Polygon: بلاکچین کامل اتریوم است که صنعت کریپتو به آن نیاز دارد.
همانطور که می‌دانید، Polygon یک پلتفرم مقیاس ‌پذیر اتریوم است. این بلاکچین خود را به عنوان یک پروتکل “برای ساخت و اتصال شبکه های بلاکچین سازگار با اتریوم” و “تجمیع راه حل های مقیاس پذیر در اتریوم که از اکوسیستم چند زنجیره ای اتریوم پشتیبانی می کند” نشان می دهد. به عبارت ساده، این یک پلتفرم کاربر پسند است که هدف آن تبدیل اتریوم به یک اکوسیستم چند زنجیره ای کامل است.
توکن MATIC کل سیستم را ایمن می کند و یک حکومت ساختار یافته را امکان پذیر می کند. برای ایجاد MATIC جدید و ایمن سازی شبکه، Polygon از مکانیزم اجماع سهام استفاده می کند.
هنگام مدیریت دارایی های خود از امنیت و راحتی نهایت لذت ببرید.
چه یک سرمایه گذار مبتدی یا یک سرمایه گذار با تجربه باشید، مهم ترین گام برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال ذخیره ایمن کلید ها (رمز ورود) است تا دارایی های دیجیتالی خود را ایمن نگه دارید. با Ledger، کلید های خصوصی شما آفلاین هستند و احتمال هک شدن حین آنلاین بودن شما منتفی می‌شود. کلید های شما در کیف پول سخت‌ افزار نانو شما ذخیره می‌شوند.
اطمینان ‌بخش، درست است؟
در عین حال که امنیت کاملاً حیاتی است، اما همه چیز نیست. راحتی و سهولت استفاده باید در مرکز تمرکز شما باشد. در حالی که پیمایش در اکوسیستم فعلی دشوار است، Ledger Live یک برنامه همه کاره است که در آن می‌توانید به طیف کاملی از خدمات Web3 ذیل یک مجموعه دسترسی داشته باشید. در این بلاکچین، می‌توانید به‌ طور امن با MoonPay ارز دیجیتال بخرید، با Bitrefill از سکه ‌های خود نهایت استفاده را ببرید، با Lido سهام ETH داشته باشید، NFT‌ های خود را با Rainbow.me نمایش دهید، پورتفولیوی DeFi خود را با Zerion مدیریت کرده و بسیاری موارد دیگر را انجام دهید.
می‌توانید فهرست رو به رشد شرکای Ledger Live را در بخش Discover خود پیدا کنید.
مبادله ارز ها، ارائه وام و سایر خدمات تراکنش های رمز ارز توسط شرکای شخص ثالث ارائه می شود. Ledger هیچ تضمینی در مورد استفاده از این خدمات شخص ثالث نمی دهد.

چیزهایی که در ابتدا باید بدانید:

 – اکنون می‌توانید به ‌طور ایمن MATIC و توکن ‌های آن را از طریق برنامه Ledger Live* خرید و فروش، ذخیره و مبادله کنید و در عین حال دارایی‌ های خود را با کیف پول سخت ‌افزاری Ledger امن نگه دارید.

 – Polygon (MATIC) یک پلتفرم مقیاس‌ پذیر اتریوم است که امکان تراکنش ‌های سریع و کارمزد های پایین را فراهم می‌کند.

 – Ledger Live به شما امکان می‌دهد به راحتی MATIC و توکن ‌های آن را مدیریت کنید و در عین حال از امنیت کیف پول سخت ‌افزاری خود لذت ببرید.

منبع : ledger

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. شهرام گفت:

    سلام
    من مقداری Matic در ولت اتریومم دارم ولی نمیدونم چه جوری چنجش کنم یا خودشو انتقال بدم صرافی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT