قیمت پالی گان (MATIC)

قیمت پالی گان (MATIC) و افزایش 12 درصدی و ثبت سقف قیمتی جدید

زمان مطالعه 2 دقیقه

در طی اصلاحی که سراسر بازار کریپتو در هفته پیش شاهد آن بود، برخی از آلتکوین ها عملکرد های فوق العاده ای از خود نشان دادند.در کنار ترا (LUNA) یکی دیگر از آلتکوین هایی که این هفته بسیار خبرساز شده است پالی گان (MATIC) می باشد. قیمت پالی گان (MATIC) با 12 ساعت افزایشی که در یک روز گذشته شاهد آن بود، به سقف قیمت جدید خود در 2.54 دلار رسیده است.

قیمت پالی گان (MATIC)

این انعطاف پذیری MATIC در برابر اصلاح گسترده بازار که قیمت ارزهای دیجیتال را با افت مواجه کرد، نشان می دهد که راه حل مقیاس پذیری لایه 2 Ethereum اکنون در حال پذیرش بیشتری می باشد.

قیمت پالی گان (MATIC)

قیمت پالی گان (MATIC)

توسعه های کلیدی MATIC 

در ابتدای ماه میلادی دسامبر، Polugon نیز به منظور پیاده سازی فناوری zk-Rollups، استارتاپ کریپتو Mir را در طی یک معامله نیم میلیارد دلاری خریداری کرد. این Mir به پالی گان در در این امر کمک می کند که بتواند فناوری نوآورانه خود را پیاده سازی کرده، و در نتیجه به ساخت یک یک مجموعه ZK بسیار مقیاس پذیر و سازگار با اتریوم (Ethereum) تحت عنوان Polygon Zero، منجر شود.

این شرکت در پست بلاگ خود چنین نوشت:

مقیاس پذیری zk، آینده اتریوم را ارائه می دهد، اما به شکلی مقیاس پذیر. zk-Rollups سازگار با دستگاه رای گیری الکترونیکی (EVM) هنوز وجود ندارد. قسمت گم شده، اثبات های بازگشتی کارآمد است چرا که فرمول بازگشت به ما اجازه می دهد تا تولیدات اثبات را به منور عملکرد بهتر، موازی کنیم. متاسفانه سیستم های بازگشتی فعلی، توسط Ethereum پشتیبانی می شوند که ناکارآمد و کند می باشند.

هفته گذشته، Polygon به منظور انجام یک ابتکار جدید 200 میلیون دلاری وب 3، همکاری خود با هم بنیان گذار Reddit یعنی Alex Ohanian را آغاز کرد. در این همکاری آنها بر روی تقاطع رسانه های اجتماعی و Web 3 کار خواهند کرد تا راه های بهتری برای ارتباط آنلاین افراد را بیابند.

بنیان گذار Reddit گفت این همکاری در شکل گیری “اینترنت جدید” بسیار کمک خواهد کرد. او افزود:

ما  در دوران ابتدایی Web 3 هستیم و اکثر فرصت ها در حال حاضر در زمینه های گیمینگ و اجتماعی قرار دارد. این ابتکار با تمرکز بر ویژگی های گیمینگ و پلتفرم های رسانه اجتماعی که بر روی زیرساخت مقیاس پذیر Polygon ساخته شده اند، از این فرصت ها استفاده خواهد کرد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT