ویرایش ویدیو YouTube

4 برنامه رایگان ویرایش ویدیو YouTube در سال 2022

زمان مطالعه 4 دقیقه

یوتیوب یک راه عالی برای داشتن یک شغل پاره وقت و کسب درآمد پسیو است. اگر به موضوعی علاقه مند هستید و میتوانید در مورد آن محتوا تولید کنید، مطمئن باشید که مخاطب خود را در این پلتفرم پیدا خواهید کرد. اما جذب افراد به محتوای شما نیازمند ویدیوهای باکیفیتی است که نظرات را به خود جلب کند. همچنین برای تولید ویدیوهای باکیفیت به نرم افزار حرفه ای ویرایش فیلم نیاز دارید که متأسفانه همه نمی توانند این ابزارها را بخرند. خوشبختانه برنامه های ویرایش ویدیو زیادی برای YouTube به صورت رایگان وجود دارد که میتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. در ادامه با معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو YouTube با ما همراه باشید.

ویرایش ویدیو YouTube

برنامه VideoProc Vlogger

ویرایش ویدیو YouTube

ویرایش ویدیو YouTube

YouTube VideoProc Vlogger انتخاب برتر ما به عنوان بهترین ویرایشگر ویدیو رایگان است. دلیل اصلی برتری این برنامه نسبت به سایر برنامه ها امکانات کامل و استفاده آسان آن است.

VideoProc Vlogger به هیچ مهارت پیشین نیاز ندارد. این برنامه شامل قابلیت هایی از جمله تقسیم کردن، برش، چرخش، برش کلیپ و موج دار کردن (Ripple)، و بسیاری از ویژگی های دیگر است. VideoProc همچنین به شما این امکان را می‌دهد که آهنگ‌، صدا، جلوه‌ها و زیرنویس را به ویدیو خود اضافه کنید.

با VideoProc Vlogger میتوانید سرعت ویدیو را به دل خواه کاهش یا افزایش دهید. همچنین امکان تنظیم دقیق رنگ ها، روشنایی، حذف نویز و برفک فیلم و LUT های سه بعدی را ارائه میدهد. شتاب سخت‌افزاری سطح 3، موتور رندر و الگوریتم دسته بندی تصویر پیشرفته نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.

VideoProc Vlogger کاملا رایگان است. در واقع ویدیو ها فاقد واترمارک برنامه است و طرح اشتراکی برای این برنامه وجود ندارد. این برنامه برای ویندوز و macOS در دسترس است.

برنامه Lightworks

ویرایش ویدیو YouTube

ویرایش ویدیو YouTube

Lightworks یکی دیگر از برنامه های ویرایش ویدئویی رایگان برای یوتیوب است. اگر می‌خواهید ویدیوهای 4k را با Lightworks ویرایش کنید، باید طرح پرمیوم تهیه کنید. طرح رایگان رزولوشن را به p 720محدود می کند و فقط فایل های MP4 را اکسپورت میکند.

Lightworks در پروژه‌های کوچک شما را ناامید نمیکند و تمام امکانات ضروری را دارد. این برنامه قابلیت هایی شامل برش، تقسیم و timeline trim دارد. علاوه بر این، دارای یک ویژگی تصحیح رنگ داخلی با پشتیبانی از LUT های سه بعدی است. همچنین از شتاب GPU پشتیبانی می کند. ممکن است به خوبی شتاب سخت افزاری سطح 3 VideoProc Vlogger نباشد، اما تجربه عالی برای ساخت ویدیو ارائه میدهد. برنامه Lightworks در ویندوزهای ۱۱، ۱۰، ۸ و ۷، Linux و macOS 11 تا ۱۰٫۱۱ کار می‌کند.

برنامه VideoPad Video Editor

ویرایش ویدیو YouTube

ویرایش ویدیو YouTube

VideoPad یکی از برنامه های ویرایش ویدیو است که برای مبتدیان بسیار مناسب است. این ویرایش رایگان دارای ویژگی هایی مانند برش، تغییر اندازه، چرخش، تغییر سرعت و معکوس سازی است. همچنین می توانید با VideoPad رنگ ها تغییر دهید. علاوه بر این می‌توانید ویدیوها را در فرمت های مختلف خروجی بگیرید و در پلتفرم‌های مختلف به اشتراک بگذارید.

برای مثال می‌توانید ویدیو را مستقیماً از VideoPad به YouTube ارسال کنید. به طور مشابه، می توانید به سرویس های ابری مانند Google Drive نیز اکسپورت کنید.

با این برنامه میتوانید مشکلات مربو به لنز را اصلاح کنید و ویدیو را واضح تر کنید تا جذاب تر شود. همچنین می توانید زیرنویس را در ویرایشگر اضافه کنید.

اما چند چیز وجود دارد که VideoPad فاقد آن است.

اول، VideoPad از قابلیت کشیدن و رها کردن برای همه ویژگی ها پشتیبانی نمی کند. دوم، بر خلاف VideoProc Vlogger، نسخه رایگان VideoPad فقط از شتاب GPU برای جلوه ها و انتقال ها پشتیبانی می کند. بنابراین، زمان رندر شما طولانی خواهد بود.

نسخه رایگان VideoPad به شما امکان استفاده از این نرم افزار را برای ویدیوهای تجاری را نمی دهد. برای این کار باید یکی از اشتراک ها را خریداری کنید.

برنامه Shotcut

ویرایش ویدیو YouTube

ویرایش ویدیو YouTube

 Shotcut یکی دیگر از برنامه های ویرایش ویدیو است. Shotcut رایگان و منبع باز است. این برنامه دارای بسیاری از ویژگی های حرفه ای نیز می باشد. همچنین شامل قابلیت تصحیح رنگ، اضافه کردن زیرنویس فیلترهای مختلفی است و از چندین لایه پشتیبانی می کند.

دیگر ویژگی های این برنامه شامل برش، حذف، تنظیم صدا و افزایش یا کاهش سرعت صدای ویدیو است. همچنین دارای افکت های fade in/out نیز می باشد.

Shotcut به لطف شتاب GPU و پردازش موازی تصویر، کار ویرایش را بدون نقص انجام می دهد. در مجموع، Shotcut یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک برنامه رایگان برای ویرایش ویدیو است.

VideoProc Vlogger انتخاب ما به عنوان بهترین برنامه رایگان ویرایش ویدیو است. برنامه های رایگان ویرایش زیادی وجود دارد اما VideoProc Vlogger دارای ویژگی های حرفه ای و در عین حال رابط کاربری آسانی دارد که برای مبتدیان نیز مناسب است. چه به صورت تمام وقت در YouTube کار می کنید یا تازه شروع به کار کرده اید، VideoProc Vlogger تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار شما قرار میدهد.

جهت نقد درآمد ارزی و پرداخت در سایت های بین المللی می توانید از خدمان مجموعه اول پرداخت بهره مند شوید.

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT