اکوسیستم Web 3

اکوسیستم Web 3 و متاورس (Metaverse) و عدم حمایت ایلان ماسک از آن ها

زمان مطالعه 2 دقیقه

مدیرعامل شرکت های بزرگ تسلا و اسپیس ایکس یعنی ایلان ماسک، هیچ حمایتی از دنیای مجازی متاورس (Metaverse) و اکوسیستم Web 3 نشان نداده است. در این خبر به بررسی این موضوع می پردازیم.

اکوسیستم Web 3 و متاورس (Metaverse)

این کارآفرین بزرگ همچنین این دو عرصه را صحبت های شعار گونه و تاکتیک های بازاریابی می داند.

وی در مصاحبه خود با Babylon Bee، وقتی از او در مورد عقیده اش نسبت به متاورس پرسیدند گفت به عقیده من کسی وجود نخواهد داشت که تمام طول روز یک صفحه نمایشگر را به صورت خود ببندد. او در ادامه گفت:

نمی دانم که آیا لزوماً وارد دنیای متاورس خواهم شد یا خیر. هرچند، مردم با من صحبت های زیادی درباره آن می کنند.

در راستای صحبت درباره متاورس و واقعیت مجازی (VR)، ایلان ماسک گفت به عقیده او آینده ای وجود ندارد که در آن کسی بخواهد دنیای حقیقی را ترک کند و وارد یک دنیای مجازی شود. او در مورد تجربه شخصی خود با این تکنولوژی گفت که هدست های واقعیت مجازی، باعث می شود در زمان انجام بازی های کامپیوتری، دچار حرکت زدگی (Motion Sickness) شود.

وی افزود:

در بلند مدت، یک نورالینک (Neuralink) پیچیده، می تواند شما را به طور کامل در واقعیت مجازی قرار دهد. به نظر من ما هنوز تا غرق شدن در متاورس فاصله زیادی داریم، برای من بیشتر صحبت های شعارگونه است.

ایلان ماسک یک شرکت نوروتکنولوژی تحت عنوان نورالینک را بنیانگذاری کرد. هدف اصلی این شرکت این است که تراشه های مغزی در انسان به کار ببرد تا قابلیت فیزیکی افراد را از طریق کامپیوترها، احیا و تقویت کنند.

اکوسیستم Web 3

اکوسیستم Web 3

او پس از اینکه گفت هنوز ماهیت متاورس را درک نمی کند و بیشتر برای او جنبه بازاریابی دارد، به این موضوع پرداخت که مردم نمی خواهند هدست VR را استفاده کنند و هیچوقت آن را ترک نکنند. او همچنین این موضوع را یادآور شد که از کودکی به او آموخته اند در فاصله نزدیک با تلویزیون ننشیند!

علاوه بر حمایت های بی شماری که از جانب او برای دوج کوین (DOGE) شاهد بوده ایم، وی به تازگی حمایت همه جانبه خود از ارزهای دیجیتال را هم اعلام کرد. او این عرصه را نابود نشدنی دانست و اساساً هدف آن را کاهش قدرت یک دولت متمرکز دانست. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، او در Code Conference در کالیفرنیا گفت:

نابود کردن رمز ارزها ممکن نیست، اما برای دولت ها، آهسته سازی روند پیشرفت این عرصه ممکن می باشد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT