قیمت ترا (LUNA)

رکورد جدید قیمت ترا (LUNA) | بیت کوین سقوط کرد اما ترا رکود زد !!

زمان مطالعه 2 دقیقه

حتی سقوط شدید بیت کوین نیز نتوانست مانع از رسیدن لونا به رکوردهای جدید شود. قیمت ترا (LUNA)، ارز دیجیتال بومی شبکه بلاک چین متمرکز بر پرداخت Terra، اوایل امروز به بالاترین حد خود یعنی 77.16 دلار رسیده است. این ارز دیجیتال به رتبه نهم بازار از نظر مارکت کپ صعود کرده و از پولکادات پیشی گرفته است. ارز لونا تنها در 24 ساعت گذشته بیش از 35 درصد رشد داشته است و روند صعودی خود را همچنان ادامه میدهد. در این خبر با اول پرداخت همراه باشید.

قیمت ترا (LUNA)

قیمت ترا (LUNA)

رکورد جدید قیمت ترا (LUNA)

ارزش بازار این توکن اکنون به 30 میلیارد دلار رسیده است که آن را درست پایین تر از ریپل قرار می دهد.

یکی از اصلی ترین محرک های رشد ارز ترا (LUNA) این است که استیبل کوین UST در این شبکه که با پشتوانه الگوریتمی راه اندازی شده است، به بزرگترین استیبل کوین در نوع خود تبدیل شده است. عامل کلی مؤثر بر عرضه و قیمت LUNA این است که عرضه آن مستقیماً تحت تأثیر عرضه UST است که توسط تقاضای UST تعیین می شود. قابل ذکر است، تقاضای UST تابعی از پذیرش کاربر و عملکردهای مختلف دیگر است که شاهد افزایش قابل توجهی بوده است.

رکورد اوج قیمت LUNA در بحبوحه سقوط گسترده بازار بود که موجی از شوک را به صنعت کریپتو وارد کرد. روز گذشته، بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، با سقوط چشمگیر 21 درصد، اکثریت قریب به اتفاق آلت کوین های اصلی را به شدت کاهش داد.

با این حال، اتر به طور قابل توجهی از بیت کوین بهتر عمل کرد و جفت ETH/BTC به 0.855 BTC رسید که بالاترین سطح آن از ماه می 2018 است.

سهم بازار بیت کوین اکنون به زیر سطح مهم روانی 40 درصد کاهش یافته است.
مجموعه اول پرداخت در زمینه خرید و فروش ارز های دیجیتال در کنار شما عزیزان می باشد.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT