آشنایی با ارز دیجیتال ترا (Terra) یا Luna و دلایل سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز

آشنایی با ارز دیجیتال ترا (Terra) یا Luna و دلایل سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز

زمان مطالعه 2 دقیقه

با افزایش ارزش ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، اتر و دوج کوین طی چند ماه گذشته، بسیاری از مردم به دلیل قیمت‌های قابل پیش بینی به دنبال سرمایه گذاری در استیبل کوین‌هایی مانند ترا Terra هستند. در ادامه به ارز دیجیتال ترا می‌پردازیم.

Terraform Labs بر ارز دیجیتال ترا (Terra) نظارت می‌کند و از افزایش محبوبیت آن سود برده است. این شرکت روز جمعه اعلام کرد که سرمایه گذاران مانند Arrington Capital ،Lightspeed Venture Partners و Pantera Capital متعهد شده‌اند ۱۵۰ میلیون دلار به آن کمک کنند تا پروژه‌های مختلف رمزنگاری متصل به Terra را کمک کند.

ارز دیجیتال ترا چیست؟

1 آشنایی با ارز دیجیتال ترا (Terra) یا Luna و دلایل سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز

Terra یک پروژه بلاک چین است که توسط Terraform Labs توسعه یافته است و به ارزهای رمزنگاری شده و برنامه‌های مالی کمک می‌کند. این ارزهای رمزنگاری شده شامل Terra US Dollar یا UST است که از طریق الگوریتمی به دلار آمریکا وصل شده است.

Terra یک استیبل کوین است که هدف آن کاهش نوسانات بومی ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین می‌باشد. برخی از استیبل کوین‌ها، مانند Tether، به ارزهای معمولی‌تر مانند دلار آمریکا متصل شده‌اند، از طریق پول نقد و معادل آن، برخلاف الگوریتم و رمز ذخیره مربوطه.

برای ضرب توکن‌های جدید UST، درصدی از رمز و دارایی ذخیره دیجیتال دیگر، Luna، “سوزانده می‌شود”. اگر تقاضای UST با استفاده بیشتر مردم از ارز افزایش یابد، Luna بیش‌تری به طور خودکار سوزانده می‌شود. تصور می‌شود که این عمل تعادل به ثبات قیمت کمک کند.

هر بار که شخصی چیزی را خریداری می‌کند مانند بستنی با استفاده از UST، این معامله هزینه‌ای مشابه معامله با کارت اعتباری ایجاد می‌کند. سپس این هزینه به افرادی که دارای توکن Luna هستند، شبیه به سود سهام تقسیم می‌شود.

دلایل سرمایه گذاری بر روی Terra

2 آشنایی با ارز دیجیتال ترا (Terra) یا Luna و دلایل سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز

Terraform Labs از معاملات با استفاده از رمزنگاری خود درآمدزایی نمی‌کند و در عوض به بودجه خارجی متکی است. بر اساس سرویس پیگیری معاملات PitchBook، این شرکت ۵۷ میلیون دلار از سرمایه گذاران مانند HashKey Digital Asset Group ،Funding Digital Currency Fund و Huobi Capital جمع آوری کرده است. مبلغ جمع آوری شده علاوه بر آخرین تعهد مالی ۱۵۰ میلیون دلاری است که در ۱۶ ژوئیه اعلام شد.

Terraform Labs قصد دارد از بلاک چین Terra و ارزهای رمزنگاری شده مربوط به آن از جمله ارزهای وابسته به پول کره جنوبی برای ایجاد یک سیستم مالی دیجیتالی مستقل از بانک‌های بزرگ و سازندگان برنامه‌های fintech استفاده کند. تا کنون، منبع اصلی رشد آن در کره بوده است، جایی که مردم از فروشگاه‌ها کالا خریداری کرده‌اند.

حال که با ارز درجرتال ترا آشنا شدید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT