توکن BeamX به زودی منتشر خواهد شد، آشنایی با این توکن

توکن BeamX به زودی منتشر خواهد شد، آشنایی با این توکن

زمان مطالعه 2 دقیقه

تیم پشت سکه Beam یک پلت فرم DeFi راه اندازی می‌کند که به توسعه دهندگان امکان می‌دهد برنامه‌های مالی محرمانه، غیر متمرکز و یوزر فرندلی ایجاد کنند. این پلتفرم که BeamX نامیده می‌شود، در ۲۱ اکتبر عرضه می‌شود. در ادامه به توکن BeamX می‌پردازیم.

BeamX رمز مدیریت DAO برای پلت فرم BeamX DeFi است. BeamX از طریق مشارکت در فعالیت‌های DAO، با ارائه نقدینگی به برنامه‌های DeFi تحت نظارت DAO یا با مشارکت در فرایند حکمرانی قابل دستیابی خواهد بود. کاربران همچنین می‌توانند BeamX را با قرار دادن توکن‌های BEAM در مزرعه پرورش دهند.

توکن BeamX به زودی منتشر خواهد شد

1 توکن BeamX به زودی منتشر خواهد شد، آشنایی با این توکن

بیانیه مطبوعاتی مشترک با CryptoPotato پلتفرم جدید را به عنوان یک شبکه DeFi “محرمانه و غیر متمرکز” توصیف کرد. ۲۱ اکتبر قرار است به عنوان یک مرحله آزمایشی عمل کند و هدف آن “زیرساخت‌ها، اسناد و ابزارهای توسعه دهنده” است. انتشار محصول در طی یک رویداد آینده رخ می‌دهد که در آن برخی دیگر از شرکت کنندگان شناخته شده شامل Binance ،Polkadot و Avalanche نیز حضور دارند.

راه اندازی به عنوان اولین مکانیزم توزیع دارایی محرمانه BEAMX عمل می‌کند، زیرا Beamers می‌تواند توکن‌های BEAM خود را به توکن BeamX تبدیل کنند.

توکن BeamX نشانه حکمرانی اکوسیستم DeFi است و برنامه‌های مختلفی که می‌توانند بر روی Beam اجرا شوند که شامل استیبل کوین، وام دهی و مبادلات غیرمتمرکز می‌شود. این همچنین نشان دهنده یک تغییر بزرگ در تمرکززدایی برای Beam، از مدل پایه به یک DAO کامل است. BeamX از طریق مشارکت در فعالیت‌های مختلف اکوسیستم، با ارائه نقدینگی به برنامه‌های DeFi تحت نظارت DAO یا مشارکت در فرایند حکمرانی قابل دستیابی است.

مرحله اولیه توزیع BeamX از ۲۱ اکتبر، درست از داخل کیف‌ها و وب Beam انجام می‌شود. این امر امکان توزیع غیر متمرکز را برای کسانی که به دنبال مشارکت در اکوسیستم هستند، فراهم می‌کند و آنها را برای رای گیری که به زودی آغاز می‌شود، آماده می‌کند. زمان هیجان انگیزی برای Beam است، زیرا آن‌ها با راه اندازی Confidential Ecosystem جلو می‌رویم. منتظر اطلاعیه‌های زیادی در مورد پیچیدگی‌های شرط بندی و پویایی‌های مختلف در توزیع و رای گیری منتهی به راه اندازی باشید.

حال که با توکن BeamX آشنا شدید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 3/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT