آشنایی با خدمات هاست وب انگلیس و VPS سایت Planet Hippo

آشنایی با خدمات هاست وب انگلیس و VPS سایت Planet Hippo

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا به دنبال میزبانی وب و یا خدمات VPS برای کسب و کار خود می‌گردید؟ سایت Planet Hippo یکی از بهترین و با سابقه‌ترین سایت‌ها در این زمینه است. با ما در ادامه آشنایی با خدمات هاست وب و VPS سایت Planet Hippo همراه باشید.

سایت Planet Hippo

1 آشنایی با خدمات هاست وب انگلیس و VPS سایت Planet Hippo

سایت Planet Hippo در سال ۲۰۰۶ توسط Jeremy Rose و Darren Lavender راه اندازی شد، یک شرکت میزبانی وب مستقر در انگلستان است که سرویس‌های میزبانی مشترک، ایمیل، نمایندگی فروش،‌ VPS و همچنین گواهینامه‌های SSL و خدمات ثبت دامنه را ارائه می‌دهد. بنابراین، آیا شما به دنبال یک سرویس میزبانی مبتدی برای یک پروژه شخصی هستید یا چیزی پیشرفته‌تر برای تقویت کسب و کار خود می‌گیرید، سایت Planet Hippo شما را تحت پوشش قرار می‌دهد.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر مبدأ آن ، Oswestry (انگلستان) قرار دارد و همه مراکز داده آنها در انگلستان واقع شده است (هرچند تعداد دقیق آنها و مکان آنها ناشناخته است) و کارکنان پشتیبانی مشتری آنها. Planet Hippo علاوه بر اینکه یکی از سریع‌ترین شرکت‌های در حال رشد در بازار بریتانیا (در اوج شکوفایی) بود، اولین ارائه دهنده در بریتانیا بود که از طریق مشارکت با مدیریت انرژی سیسکو، قابلیت‌های مدیریت انرژی ابری را به مشتریان خود ارائه داد.

سایت رسمی Planet Hippo نه تنها مینیمالیستی است بلکه در مورد اطلاعات مربوط به خود شرکت نیز بسیار محرمانه است. ما نه تنها بخش “درباره” را کاملاً خالی دیدیم، بلکه تمام تلاش‌های ما برای ردیابی منشاء نام Planet Hippo با شکست کامل همراه شد.

قیمت گذاری

2 آشنایی با خدمات هاست وب انگلیس و VPS سایت Planet Hippo

اگر به دنبال میزبان مستقر در انگلستان با بسته‌های ارزان قیمت هستید، مطمئناً Planet Hippo در نتایج جستجو ظاهر می‌شود. طرح میزبانی مشترک سطح ابتدایی (وردپرس و تجارت الکترونیک بهینه سازی شده) ارزان است و قیمت آن ۱ پوند (۱/۴ دلار) در ماه می‌باشد و بقیه از الگوی مشابه پیروی می‌کنند.

با این حال، ارزان‌تر همیشه بهتر نیست و معاملات بزرگ اغلب با محدودیت‌های زیادی نیز همراه است. با ارزان‌ترین برنامه Planet Hippo می‌توانید میزبان یک وب سایت واحد، انتقال نامحدود داده، ۱ گیگابایت فضای وب، یک حساب ایمیل، یک پایگاه داده MySQL، اما بدون پشتیبان گیری و ثبت دامنه رایگان باشید. با رفتن به طرح بالا یک دامنه رایگان (.co.uk) و نسخه پشتیبان تهیه می‌کنید، اما هزینه اضافی برای آنها به همراه دارد.

اگر می توانید ماهانه ۸/۹۹ پوند (۱۱/۱ دلار) پس انداز کنید، “نامحدود” (درست به نام آن) همه چیز نامحدود، یک دامنه رایگان (این بار .com) و پشتیبان گیری روزانه، هفتگی، ماهانه رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با برنامه‌های VPS، کاربران می‌توانند بین سیستم عامل‌های لینوکس و ویندوز، جایی که سرویس‌های ویندوزی کمی گران‌تر هستند، انتخاب کنند. برنامه‌های نمایندگی فروش با cPanel به عنوان کنترل پنل شما ارائه می‌شود، به این معنی که با لینوکس گیر کرده‌اید. همه آنها قیمت نسبتاً مناسبی دارند و اگر چیزی ساده‌تر از میزبانی مشترک می‌خواهید، چهار راه حل میزبانی ایمیل برای انتخاب وجود دارد.

پشتیبانی

3 آشنایی با خدمات هاست وب انگلیس و VPS سایت Planet Hippo

اگر احساس می‌کنید نیاز به کمک دارید، ساده‌ترین راه برای یافتن فردی در سایت رسمی Planet Hippo این است که با انتخاب گزینه “تماس با ما” در پاورقی سایت‌ها با آنها تماس بگیرید. صفحه زیر به شما این امکان را می‌دهد که از طریق آدرس ایمیل به پرسنل پشتیبانی پیش فروش Planet Hippo دسترسی پیدا کنید و آنها قول می‌دهند ظرف یک ساعت به همه تیکت‌ها پاسخ دهند. با این حال، از طریق WHMCS UI چند گزینه دیگر به کاربران ارائه شده است: چت زنده ۲۴ ساعت در هفته و شماره تلفن مستقر در بریتانیا در ساعات اداری.

اگر ترجیح می‌دهید به تنهایی راه حل پیدا کنید، پایگاه اطلاعات عمومی Planet Hippo کافی است. این شامل نزدیک به ۳۰۰ مقاله آموزشی می‌شود که به ۱۶ دسته خاص تقسیم شده‌اند و به طرز جالبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال، ما می‌دانیم که کمیت با کیفیت برابر نیست و این در اینجا صادق است. برخی از روش ها بسیار ساده به نظر می‌رسند در حالی که برخی دیگر کاملاً قدیمی هستند.

حال که با سایت Planet Hippo آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT