ساخت خانه رویایی شما با استفاده از سایت HomeByMe

ساخت خانه رویایی شما با استفاده از سایت HomeByMe

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت HomeByMe یکی دیگر از ابزارهای طراحی خانه سه بعدی مبتنی بر وب است. عکس‌های صفحه اول آن مطمئناً خدمات جالبی را نشان می‌دهد، بنابراین بیایید نگاهی به آن بیندازیم و ببینیم که واقعاً چقدر خوب است. در ادامه به سایت HomeByMe می‌پردازیم.

شروع کار با سایت HomeByMe

1 ساخت خانه رویایی شما با استفاده از سایت HomeByMe

قبل از اینکه بتوانید از مزایای سایت HomeByMe استفاده کنید، باید ثبت نام کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. این کار را می‌توان با استفاده از حساب Google یا Facebook باشد.

به شما یک آموزش اختیاری بسیار سریع و بی‌سر و صدا ارائه می‌شود، که ممکن است بیش از آنکه توضیح دهد گیج کننده باشد و سپس آماده استفاده از این سایت هستید. به منظور سرعت بخشیدن به کارها، می‌توانید انتخاب کنید که با الگوهای اتاق آماده کار کنید، یا تمام دیوارها را به صورت دستی قرار دهید.

الگوهای زیادی برای انتخاب وجود ندارد، اما می‌توانند به شما در شروع کار کمک کنند، به خصوص اگر در طراحی خانه سه بعدی تازه کار هستید. اما هر گزینه‌ای را که انتخاب کنید، در همان محیط ساختمان قرار خواهید گرفت. همه چیز کاملاً قابل تنظیم است. می‌توانید فاصله بین دیوارها را تغییر دهید، نقاط اضافی را بر روی دیوار بیفزایید تا آن را شکسته و گسترش دهید، آزادی این است که این خطوط دو بعدی را به اتاق ایده آل خود یا حتی کل خانه خود تبدیل کنید.

سفارشی سازی

2 ساخت خانه رویایی شما با استفاده از سایت HomeByMe

آزادی ارائه شده برای شما برای یک برنامه طراحی سه بعدی بسیار عالی است. برای مثال به شما ۶۷ درب جلو داده می‌شود، ۱۰ درب گاراژ مختلف، ۴۱ نوع مختلف پنجره، ۴۷ پله مستقیم مختلف و غیره.

نه تنها این، بلکه می‌توانید هر شی را به محض اضافه شدن به خانه خود به طور کامل سفارشی کنید تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارید ایجاد کنید.

همین امر برای هر اثاثیه‌ای که در طراحی خود لحاظ می‌کنید صدق می‌کند. این لیست بسیار گسترده است و هزاران مورد منتظر استفاده شما هستند. اشیاء نه تنها بر اساس دسته بندی می‌شوند، بلکه می‌توانید جستجوی خود را بر اساس نام تجاری محدود کنید. اقلام کافی در آنجا وجود دارد تا مطمئن شوید هیچ خانه‌ای هرگز شبیه هم نخواهد بود.

سرویس‌ها و قیمت گذاری

3 ساخت خانه رویایی شما با استفاده از سایت HomeByMe

یکی از ویژگی‌های خوب گنجاندن یک گزینه رایگان به نام برنامه اولیه است. با استفاده از آن، می‌توانید حداکثر سه پروژه ایجاد کنید و بتوانید HomeByMe تا ۳ تصویر نوری HD را ارائه دهید (هرچقدر که دوست دارید می‌توانید تصاویر با کیفیت پایین‌تر داشته باشید).

در مرحله بعد، ما بسته یکبار مصرف داریم. همانطور که از نامش پیداست، این هزینه یکبار مصرف است. ۱۶/۵ دلار (۱۲/۵ پوند) ۵ پروژه، ۱۵ تصویر HD و یک تصویر ۳۶۰ درجه برای شما دریافت می‌کند.

سپس برنامه نامحدود وجود دارد. این یک سرویس اشتراک به ارزش ۲۹/۹۹ دلار (۲۴/۹۹ پوند) در ماه یا ۲۹۹/۹۹ دلار (۲۴۹/۹۹ پوند) است که سالانه پرداخت می‌شود. برای این کار پروژه‌ها و تصاویر اولیه نامحدود، پنج تصویر ۳۶۰ درجه و حق استفاده حرفه‌ای دریافت می‌کنید.

شما گزینه‌هایی برای خرید تصاویر اضافی دارید و حتی سرویسی وجود دارد که می‌تواند خانه شما را برای شما تزئین کند یا حتی اتاق یا خانه شما را ترسیم کند، به ترتیب از 14 پوند شروع می‌شود.

حال که با سایت HomeByMe آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT