تحلیل قیمت دوج کوین

تحلیل قیمت دوج کوین براساس اولین نقشه راه منتشر شده توسط توسعه دهندگان این ارز

زمان مطالعه 2 دقیقه

دوج کوین مدتها پیش وارد رقابت ارزهای دیجیتال شد. اما تنها در سال 2021 بود که این آلتکوین به دلیل رشد سرسام آور خود مورد توجه قرار گرفت. اگرچه ممکن است در حال حاضر یکی از 10 ارز دیجیتال برتر نباشد، اما آنچه که بنیاد در آینده برای میم کوین در نظر گرفته است ممکن است آن را دوباره در لیست ارزها برتر بازار قرار دهد. در این خبر به تحلیل قیمت دوج کوین براساس اولین نقشه راه منتشر شده توسط توسعه دهندگان این ارز می پردازیم.

تحلیل قیمت دوج کوین

Dogecoin اخیراً اولین “نقشه راه” خود را منتشر کرده است که در آن بنیاد اقداماتی را که قصد دارند برای تبدیل ارز دوج کوین به یک ارز مردمی انجام دهند، تشریح کرده است.

با مقایسه DOGE با Denarius رم، که به گفته این بنیاد “زمانی جهان را کنترل می کند”، این بنیاد قصد دارد کاربرد برترین میم کوین بازار را افزایش دهد و آن را برای استفاده روزمره در دسترس تر کند.

از میان بسیاری از پروژه‌های اعلام‌شده، اولین مورد ایجاد تغییر برای وب‌سایت آنها و همچنین اجرای Dogepedia است – یک سایت یک مرحله‌ای که به هر سؤالی که ممکن است شخص در مورد گذشته، حال و آینده ارز دوج کوین داشته باشد پاسخ می‌دهد.

یکی از مهمترین مواردی که در این نقشه راه به چشم می خورد همکاری با ویتالیک بوترین برای ارائه یک نسخه مبتنی بر اثبات سهام با مشارکت و استیکینگ اعضای جامعه است.

واکنشی که جامعه در پاسخ به اطلاعیه‌ها داشت، واضح نبود، زیرا حجم و تعداد تراکنش‌ها متوسط ​​بود. اگرچه قیمت افزایش یافته است، اما مطمئناً به دلیل اعلام نقشه راه نیست، بلکه صرفاً به این دلیل است که لیست قیمت ارز دیجیتال و بازار گسترده‌تر شاهد یک روند صعودی است.

تحلیل قیمت دوج کوین

تحلیل قیمت دوج کوین

DOGE اخیراً خط روند پایین تر خود را آزمایش کرد و تقریباً از آن عبور کرد. اما رالی 14.84 درصد در واقع آن را نجات داد و اکنون به سمت شکستن خط روند بالایی پیش می رود.

علاوه بر این، کاهش تعداد معامله‌گران و افزایش تعداد هولدرهای میان مدت و بلند مدت نشان‌دهنده این است که دارندگان DOGE سکه های خود را هودل (HODL) می‌کنند که برای رالی خوب است.

تحلیل قیمت دوج کوین

تحلیل قیمت دوج کوین

افزایش اخیر تعداد دارندگان همچنین دلیلی است که میانگین زمان نگهداری DOGE اکنون به 1.6 سال رسیده است.

تحلیل قیمت دوج کوین

تحلیل قیمت دوج کوین

بنابراین، همه این عوامل به عنوان مشوقی برای افزایش قیمت عمل می کنند. با این حال، در صورت تصمیم سرمایه گذاران جدید برای پیوستن به شبکه، باید نوسانات مربوط به DOGE را نیز در نظر داشت.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT