بازی Alien Worlds

بازی Alien Worlds | معرفی کامل بازی دنیای بیگانه به همراه ارز دیجیتال TLM

زمان مطالعه 5 دقیقه

بازی Alien Worlds یا دنیای بیگانه، یکی از بازی‌های متاورس است که چند وقت اخیر با رشد بسیار زیادی همراه بوده و توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. بازیکنان در این بازی می‌بایست برای به دست آوردن توکن TLM با یکدیگر مبارزه کنند تا بتوانند قفل بازی‌های دیگر را باز کنند. بعد از آن هم باید بتوانند بر سیاره‌های سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) کنترل داشته باشند.

بازی Alien Worlds

به زبان ساده می‌توان گفت، Alien Worlds یک بازی بلاک چینی است که در آن بازیکنان برای به دست آوردن تریلیوم (TLM)، یک شی کمیاب در این بازی مبارزه می‌کنند. در Planet DAO (سیاره سازمان مستقل غیرمتمرکز)، کاربران بر توکن TLM کنترل دارند. در واقع دنیای بیگانه یک پروتکل مشترک بین دیفای و متاورس و یک بازی رایگان است که روی شبکه WAX اجرا می‌شود و از زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و اتریوم پشتیبانی می‌کند. هر سه بلاک چین نام برده شده دارای Trilium هستند و هر کدام مجموعه‌ای از ویژگی‌های دنیای بیگانه را دارند.

بلاک چین BSC ویژگی staking را که در بازی Alien Worlds به عنوان یک عضو اصلی در نظر گرفته می‌شود، تقویت می‌کند. شبکه WAX زنجیره بلوکی است که زیربنای لایه تراکنش‌ها را تشکیل می‌دهد و امکان تراکنش‌های بدون کارمزد را برای عناصر اساسی بازی مانند Federation و Planets فراهم می‌کند. بنابراین شما قبل از شروع بازی به یک کیف پول WAX نیاز دارید. همچنین به همه بازیکنان جدید ابزاری داده می‌شود که به آن‌ها در استخراج کمک می‌کند. استخراج یعنی چگونه توکن Alien Worlds را دریافت کنید.

بازی Alien Worlds

بازی Alien Worlds

در مجموع ۶ سیاره در این بازی وجود دارد که تریلیوم را می‌توان در این ۶ سیاره استیک کرد. بازیکنان می‌توانند با انجام مشاوره‌هایی به اداره‌ی سیاره کمک کنند. این بازی همچنین دارای NFT  است. بازیکنان می‌توانند جهت کمک به استراتژی بازی خود، NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) بخرند یا بسازند. NFT‌ها در دنیای بیگانه ممکن است ابزار، زمین یا آواتاری باشد که شما استفاده می‌کنید. با کمک NFT‌ها می‌توانید به توکن‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید و همچنین عملیات استخراج و استکینگ بهتری را تجربه کنید.

آشنایی با توکن‌های NFT‌ دنیای بیگانه

توکن‌های NFT‌ دنیای بیگانه ممکن است توسط بازیکنان بدست آیند و برای استخراج توکن بازی (TLM) و نبرد‌ها استفاده شوند. هیچ روش مشخصی برای به دست آوردن بالاترین بازده در بازی وجود ندارد و هر بازیکن باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد برنامه، ابتدا گزینه‌های استخراج فعلی و استیکینگ را بررسی کند. هر بازیکن بر اساس نیاز خود می‌تواند یک توکن NFT را بخرد یا بسازد.

همانطور که اشاره شد، NFT‌ها می‌توانند زمین، آواتار و ابزار باشند. فراموش نکنید که NFT‌های مختلف در بازی یک ترکیب ماینینگ برتر را فراهم می‌کنند و همه چیز به تاکتیک‌های هر بازیکن خلاصه می‌شود. کیفیت هر NFT روی کارت آورده شده و بعد از مدتی، بازیکنان می‌توانند جهت ارتقا بازی، خرید یا اجازه زمین‌ها و استخراج TLM از توکن‌های غیرقابل تعویض خود استفاده کنند. قابلیت NFT توسط برنامه‌های شخص ثالث نیز در دسترس است. سیستم فایل بین سیاره‌ای تصویر (IPFS) توکن‌های غیرقابل تعویض را نگه می‌دارد. در دنیای بیگانه، به کمک فناوری IPFS همتا به همتا می‌توانید کار‌های زیر را انجام دهید:

  • ایردراپ‌های NFT برای هولدر‌های Land NFT
  • شرکت در مسابقات ایجاد شده توسط کاربر بر اساس استخراج
  • سرور‌های بازی خارجی را می‌توان به جوایز و گیم پلی دنیای بیگانه (مانند Minecraft) متصل کرد.

    توکن تریلیوم (TLM) 

    توکن تریلیوم یا TLM، توکن بومی بازی متاورس دنیای بیگانه است که از فناوری‌های دیفای و NFT استفاده می‌کند. در واقع TLM یک کوین قابل تعویض در بستر ERC-20 است که در همه بخش‌های متاورس قابل استفاده است. بازیکنان می‌توانند با استخراج و ابزار درست، به تریلیوم‌های بیشتری برسند. در مجموع ۱۰ میلیارد توکن دنیای بیگانه (TLM) وجود دارد، با این حال به دلیل کاهش نرخ تورم تریلیوم رسیدن آن به این مقدار بعید به نظر می‌رسد. بنابراین برای TLM حداکثر پنج میلیارد توکن، تخمین‌زده می‌شود. طبق الگوریتم‌های بازی، تمام تریلیوم‌های ساخته شده ابتدا به سیاره‌ها و سپس به بازیکنان عرضه می‌شود.

    موارد استفاده از توکن TLM

    با توجه به کاربرد‌های تریلیوم، می‌توان گفت بازی بدون این توکن قابل استفاده نخواهد بود. چراکه این توکن مانند یک ارز دیجیتال برای بهبود تجربه کاربر در بازی استفاده می‌شود.

    حاکمیت سیاره‌ها: بازیکنان با TLM می‌توانند در اداره سیاره‌ها شرکت کنند.

استیکینگ: هولدر‌ها می‌توانند باری دریافت پاداش از TLM استفاده کنند.

پول درون بازی: TLM ممکن است برای ارتقا و خرید‌های درون بازی و همچنین شرکت در ماموریت‌ها و سایر فعالیت‌ها استفاده شود.

پاداش‌ها: بازیکنانی که فعالیت بیشتری در بازی دارند ممکن است توکن TLM را به عنوان پاداش دریافت کنند و از آن بازی توسعه اکوسیستم بازی استفاده کنند.

خرید NFT:‌ اشیاء درون بازی به صورت NFT می‌نت می‌شوند و به بازیکنان در استخراج TLM، نبرد و سایر فعالیت‌های دنیای بیگانه کمک می‌کنند.

زنجیره متقابل: توکن تریلیوم را می‌توان بین شبکه‌های اتریوم، وکس و BSC منتقل کرد.

روش بازی Alien Worlds

بازی Alien Worlds

بازی Alien Worlds

متاورس، بخشی از فاز اولیه بازی NFT دنیای بیگانه است. در ابتدا تمام مکانیک‌های متاورس، مانند تریلیوم، NFT‌ها و سیارات ساخته شدند. استیکینگ NFT و فروش هر دو امکان‌پذیر است. زنجیره متقابل نیز برای عملکرد بهتر به این اکوسیستم اضافه شده است. یعنی می‌توانید TLM را در سه شبکه اتریوم، بایننس و وکس معامله کنید. نقشه راه دنیای بیگانه شامل سه مرحله توسعه، از جمله مشوق‌های استخراج NFT، راه‌اندازی Thunderdome (یک عرصه جنگی که کاربران ممکن است با یکدیگر بجنگند) و ماجراجویی‌های درون‌بازی و تجربه‌های همه جانبه است.

پیش‌بینی قیمت توکن تریلیوم بازی Alien Worlds

بازی Alien Worlds

بازی Alien Worlds

توکن TLM دارای ۹۱۴، ۰۳۰، ۳۷۰ عرضه در گردش است و قیمت فعلی آن ۰. ۳۲ دلار است. در‌آوریل ۲۰۲۱، قیمت ATH (بالاترین زمان) توکن دنیای بیگانه به ۷. ۱۹ دلار رسید. طبق تحلیل‌های انجام شده، TLM ممکن است تا آخر سال به ۰. ۵۵ دلار برسد و در صورتی که سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کند، ممکن است برای سرمایه‌گذاری بلندمدت فوق‌العاده باشد.

از کجا می‌توان بازی را شروع کرد؟

برای شروع بازی می‌توانید ۱۰ مرحله زیر را انجام دهید.

  1. ابتدا وارد سایت play.alienworlds.io شوید.
  2. در پنجره باز شده، به شما گفته می‌شود که یک کیف پول وکس ایجاد کنید و آن را فعال کنید.
  3. وارد حساب کاربری وکس شوید.
  4. پس از نوشتن نام حساب WAX خود روی «تأیید» کلیک کنید.
  5. پس از آن، به صفحه Alien Worlds فرستاده می‌شوید، جایی که می‌توانید نام و آواتار خود را انتخاب کنید.
  6. شرایط و ضوابط بازی بخوانید و تأیید کنید.
  7. لازم به ذکر است که این یک ارز دیجیتال واقعی است و برای شرکت در آن باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشید.
  8. به روی “I’m Ready” کلیک کنید.
  9. در مرحله مجدد نیاز به تأیید قرارداد هوشمند است، بعد از بررسی به روی تأیید کلیک کنید.
  10. به شما سیاره‌ای اختصاص داده می‌شود تا شروع به استخراج روی آن کنید. “Let’s Get Started” را انتخاب کنید.
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT