ورود ال جی به رمز ارز

ورود ال جی به رمز ارز | عدم پذیرش بیت کوین در مالزی به عنوان ارز قانونی

زمان مطالعه 2 دقیقه

ال‌جی الکترونیکس(LG Electronics)، غول فناوری کره‌جنوبی، بلاک چین و ارزهای دیجیتال را به‌عنوان حوزه‌های تجاری جدید به طور رسمی در منشور شرکت خود اضافه کرده است. در این مقاله به بررسی ورود ال جی به رمز ارز می پردازیم.

ورود ال جی به رمز ارز 

بر اساس یک گزارش خبری محلی کره جنوبی، ال‌جی در جلسه عمومی سالانه خود در روز پنج‌شنبه، 24 مارس(4 فروردین 1401)، دو هدف متمایز مرتبط با رمزارز را اضافه کرد. اهداف شامل «توسعه و فروش نرم‌افزار مبتنی بر بلاک چین» و «فروش و بروکری ارزهای دیجیتال» می باشد.
هنگامی که از یکی از سخنگویان ال‌جی در مورد قصد شرکت برای راه‌اندازی صرافی یا پلتفرم خود سؤال شد، هرگونه گمانه‌زنی را خنثی کرد و گفت: “هنوز هیچ تصمیمی قطعی نشده است. ما فقط به حوزه‌های تجاری به طور گسترده اشاره کردیم.”

سازنده فناوری در مسیر پذیرش و ادغام NFT قرار گرفته است و اوایل این ماه اعلام کرد که با شرکت فناوری بلاک چین Kakao’s Ground X برای معرفی خطی از تلویزیون های هوشمند که سازگار با NFT هستند کار می کند. ال‌جی همچنین اعلام کرد که با Seoul Auction Blue، یک حراج هنری آنلاین، برای انجام پروژه‌های بیشتر مرتبط با آثار هنری مبتنی بر NFT، همکاری می‌کند.

اعلامیه‌های ال‌جی در حالی منتشر می‌شوند که غول‌های فناوری دیگر و کره جنوبی، به طور گسترده‌تر، به استفاده از ارزهای دیجیتال و فناوری‌های مرتبط با بلاک چین ادامه می‌دهند. در اوایل سال جاری، سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی، اعلام کرد که پلتفرم NFT را برای تلویزیون‌های هوشمند خود راه اندازی و همچنین فروشگاه خود را در دیسنترالند ایجاد میکند.

عدم پذیرش بیت کوین در مالزی

شاهار عبدالله(Shahar Abdullah)، معاون وزیر دارایی مالزی، روز پنجشنبه پیشنهادی مبنی بر پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی را رد کرد و ارز دیجیتال را برای پرداخت نامناسب خواند.
عبدالله درباره نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال و خطرات امنیت سایبری ابراز نگرانی کرد.
زاهدی زین العابدین(Zahidi Zainul Abidin)، معاون وزیر ارتباطات و رسانه ، روز دوشنبه پیشنهاد کرد که مالزی رمزارزهایی مانند بیت کوین را به عنوان ارز قانونی به رسمیت بشناسد تا پذیرش را در بین جوانان خود افزایش دهد.
مالزی در حال حاضر در حال مطالعه پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) با بانک تسویه حساب های بین المللی، سنگاپور، استرالیا و آفریقای جنوبی برای بهبود تراکنش های فرامرزی است.

منبع : cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT