راه اندازی NFT توسط LINE

راه اندازی NFT توسط LINE | معرفی LINE NFT

زمان مطالعه 2 دقیقه

غول پیام رسان ژاپنی، LINE، قرار است بازار توکن های غیرقابل تعویض (NFT) خود را در 13 آوریل (24فروردین) راه اندازی کند و با چندین شرکت سرگرمی در این کشور همکاری کند. در این خبر به بررسی راه اندازی NFT توسط LINE می پردازیم.

راه اندازی NFT توسط LINE

این پلتفرم که LINE NFT نام دارد، بر روی شبکه اختصاصی بلاک چین LINE این شرکت اجرا خواهد شد. کاربرانی که NFT ها را روی پلتفرم ضرب می کنند باید آنها را در کیف پول LINE BITMAX ذخیره کنند. به این ترتیب، تبادل NFT بین کاربران تنها از طریق سرویس کیف پول اختصاصی Line امکان پذیر خواهد بود.

به عنوان بخشی از راه اندازی LINE NFT، این بازار مشارکت با چندین شرکت بزرگ در بخش سرگرمی را تضمین کرده است. برخی از شرکای راه اندازی شامل فرنچایز سرگرمی محبوب Yoshimoto Kogyo، سازنده بازی های ویدیویی Square Enix و مانگای محبوب Patlabor هستند.

این راه اندازی همچنین شامل فروش Yoshimoto Stamp NFT و همچنین مجموعه محدودی از ویدیوهای NFT از Yoshimoto خواهد بود. پس از راه اندازی، برنامه هایی برای ادغام NFT ها به عنوان آواتار در سرویس پیام رسانی لاین وجود دارد

لاین همچنین برنامه‌هایی برای گنجاندن NFT در stampها و استیکرهای رسمی خود دارد. سایر ویژگی های برنامه ریزی شده شامل استفاده از مجموعه های دیجیتال به عنوان جایزه در کمپین های رسانه های اجتماعی متعدد است.

پس از راه اندازی، LINE NFT آخرین مرکز خرید آنلاین خواهد بود که به مجموعه های رمزنگاری در ژاپن اختصاص داده شده است. شرکت هایی مانند Animoca Brands و Rakuten نیز پلتفرم های مشابهی را در ژاپن می سازند.

طبق گزارش Coinpost در روز چهارشنبه، پلت فرم لاین از پلتفرم جهانی NFT DOSI Z Holdings جدا است که اواخر بهار راه اندازی می شود.

همانطور که قبلا توسط The Block گزارش شده بود، این پلت فرم در بیش از 180 کشور در دسترس خواهد بود و بخشی از تلاش های شرکت برای دستیابی به اهداف درآمد میان مدت خود است.

هر دو Line Corp. و Z Holdings زیرمجموعه‌های SoftBank با واسطه Z Holdings هستند، ادغام بین Line Corp و Yahoo Japan که به عنوان بازوی اینترنتی این مجموعه عمل می‌کند.

منبع:theblockcrypto

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT