گلدمن ساکس (Goldman Sachs)

ورود گلدمن ساکس (Goldman Sachs) به ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 2 دقیقه

صفحه اصلی وب‌سایت یکی از بزرگترین بانک‌های سرمایه‌گذاری در جهان کاملا به «حالت رمزنگاری» تغییر کرد و به کاربران نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال و دیجیتالی شدن چیست. در این خبر به ورود گلدمن ساکس (Goldman Sachs) به ارزهای دیجیتال می پردازیم.

گلدمن ساکس (Goldman Sachs)

صفحه دیجیتالیزیشن (Digitalization) گلدمن ساکس به بخش اینسایتز (Insights) وب‌سایت منتهی شد، جایی که گلدمن(Goldman) مقالات اطلاعاتی زیادی درباره Web 3.0 و متاورس (Metaverse) گردآوری کرده است. گلدمن علاوه بر اطلاع رسانی به مشتریان خود در مورد Metaverses و همه چیز مرتبط با آنها، تحلیل عمیقی در مورد دیجیتالی شدن اقتصاد با کمک ارزهای دیجیتال بانک مرکزی(CBDC) ارائه می دهد.

گلدمن ساکس (Goldman Sachs)

گلدمن ساکس (Goldman Sachs)

علیرغم داشتن بلوک‌های مجزا از مقالات و گزارش‌ها در مورد بازار ارزهای دیجیتال، اخیراً، همانطور که آخرین مقالات مانند «زمین نبرد فناوری بعدی: بازی‌های آنلاین و متاورس(The Next Tech Battleground: Online Gaming & the Metaverse)» نشان می‌دهند، گلدمن بیشتر بر روند متاورس و وب 3.0 متمرکز شده است.

علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در رسانه های اجتماعی مانند توئیتر، در حال حاضر نیز با قرار دادن بنر مربوط به رمزارز در صفحه اول وب سایت گلدمن به تصمیم او برای پیشبرد این روایت، واکنش مثبت نشان دادند.

مسیر Goldman Sachs به ارزهای دیجیتال

پیش از این، نمایندگان این بانک بیانیه ای را منتشر کردند مبنی بر اینکه این شرکت اولین تراکنش ارزهای دیجیتال خارج از صرافی(OTC) خود را با کمک گلکسی دیجیتال(Galaxy Digital) انجام داده است. این شرکت خاطرنشان کرد که این تراکنش یک گام فوق العاده به سمت پذیرش ارزهای دیجیتال توسط موسسات مالی سنتی مانند بانک های سرمایه گذاری است.

این بانک در صنعت کریپتوکارنسی مبتدی نیست، زیرا مدت‌ها پیش کار با دارایی‌های مرتبط با رمزنگاری مانند محصولات بیت‌کوین CME Group مبتنی بر صرافی ها را آغاز کرد. اما ترید OTC، راهی مستقیم برای یک بانک برای ترید محصولات مرتبط با بیت کوین بوده است.

اما علیرغم فعالیت عمیق در این صنعت، این بانک همچنان بر این باور است که اولین ارز دیجیتال در برابر حرکات بی ثبات ناشی از رویدادهایی مانند افزایش نرخ ها یا کاهش ریسک جهانی در بازارهای مالی، آسیب پذیر است.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT