خرید از سایت Humble Bundle

خرید از سایت Humble Bundle | فروشگاه آنلاین گیم

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگر به بازی‌های رایانه‌ای علاقه‌مند باشید، حتما به دنبال سایت‌هایی هم رفته‌اید که بازی‌های رایانه‌ای را به فروش می‌رسانند. مهم‌ترین مسئله در این گونه سایت‌ها، سرعت و امنیت پرداخت‌های شما می‌باشد. با توجه به تحریم‌هایی که برعلیه کشورمان اتخاذ شده است نیاز به سایتی داریم که بتوانیم بازی‌های رایانه را تهیه کنیم. در این مقاله به معرفی خرید از سایت humble bundle می‌پردازیم و خدماتی را که این سایت ارائه می‌دهد با هم بررسی می‌کنیم.

معرفی سایت Humble Bundle

سایت Humble Bundle به عنوان یک سایت فروش بازی‌های رایانه‌ای در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد. محل این سایت در سانفرانسیسکوی آمریکا می‌باشد. Jeff Rosen موسس این سایت است که علاقه زیادی به امور خیریه هم دارد. جالب است بدانید که این سایت به منظور شرکت در فعالیت‌های انسان دوستانه، بخشی از درآمد خود را به امور خیریه اختصاص می‌دهد. در واقع شما با هر خرید از این سایت، مبلغی را هم صرف امور خیریه می‌کنید.

خدمات Humble Bundle

خرید از سایت Humble Bundle فروشگاه

خدمات سایت Humble Bundle بسیار متنوع است که مهمترین آن شامل:

  • بازی‌های رایانه‌ای
  • کتاب‌های الکترونیکی
  • نرم افزار های کامپیوتری
  • داستان‌های کمیک و مصور
  • برخی از انوع قطعات سخت افزاری

این سایت خدمات کامپیوتری را به افراد زیر ۱۳ سال ارائه نمی‌کند. از دیگر قوانین این سایت عدم استفاده از رباط و همچنین قوانین سخت گیرانه‌ای در زمینه‌ی کپی رایت می‌باشد.

خرید از سایت Humble Bundle

خرید از سایت Humble Bundle گیم

برای خرید از هامبل باندل به دو شیوه می‌توانید عمل کنید. بر خلاف سایت‌های دیگر که حتما باید برای خرید در آن‌ها ثبت نام کنید، در این سایت هم به عنوان مهمان و هم پس از ثبت نام می‌توانید خرید انجام دهید. با توجه به قوانین و پشتیبانی خوب این سایت، حتی اگر از خرید یک بازی ناراضی باشید، می‌توانید از طریق پشتیبانی سایت، بازی را عوض کنید. با این حال توصیه می‌کنیم قبل از خرید، سرویس مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید.

ثبت نام در این سایت بسیار راحت می‌باشد. اما نکته‌ای که باید توجه کنید، عدم استفاده از اطلاعات ایران برای پرداخت این سایت می باشد. با توجه به پرداخت با پی پال به این سایت و همچنین بحث تحریم‌ها، در صورت استفاده از مشخصات ایران امکان پرداخت با پی پال وجود ندارد. پیشنهاد می‌شود در مراحل ثبت نام اطلاعاتی مربوط به ایران ارائه ندهید.

پرداخت ارز در سایت Humble Bundle

برای پرداخت ارزی و خرید از سایت Humble Bundle ، می‌توانید به راحتی از خدمات پرداخت ارزی با پی پال (PayPal) مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. شما با پرداخت ریالی در سایت مجموعه اول پرداخت، کارشناسان سایت پرداخت با دلار پی پال را برای شما به سرعت به انجام می‌رسانند.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز 5/5 - از 12 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT