تقویت اکوسیستم سولانا

تقویت اکوسیستم سولانا پس از یکپارچه شدن Secretum توسط Edensol

زمان مطالعه 2 دقیقه

دو بخش از اکوسیستم برنامه های غیرمتمرکز(dApps) سولانا (SOL)، ادنسول (NSOL) و سکریتوم (Secretum)، وارد یک همکاری استراتژیک بلند مدت شده اند. با شروع این همکاری، تجربه توکن های غیرقابل تعویض (NFT)، پیام رسانی و بازی برای اکوسیستم سولانا تقویت خواهد شد.

تقویت اکوسیستم سولانا

بر اساس اعلامیه رسمی اکوسیستم گیم فای ادنسول (Edensol GameFi)، این اکوسیستم با Secretum، یک اکوسیستم مبتنی بر سولانا، با پیام‌رسان، کیف پول دیجیتال و نمونه معاملاتی خارج از صرافی (OTC)، مشارکت کرده است.

تقویت اکوسیستم سولانا

تقویت اکوسیستم سولانا

در چارچوب این مشارکت، Edensol از زیرساخت Secretum برای تضمین ارتباط ایمن، مقاوم در برابر سانسور و کاملاً رمزگذاری شده با کاربران خود استفاده خواهد کرد. همچنین کاربران Edensol می توانند از طریق Secretum با یکدیگر چت کنند.

علاوه بر این، عملکرد معاملاتی OTC و همتا به همتای Secretum برای تمام دارندگان Edensol NFT در دسترس خواهد بود. NSOL، ارز دیجیتال اصلی Edensol، در کیف پول Secretum نیز موجود خواهد بود.

بنابراین، هم توکن‌های NSOL و هم NFT‌های درون‌بازی Edensol را می‌توان از طریق یک dApp به‌صورت غیرحضوری معامله، ذخیره و منتقل کرد.

علاوه بر این، زیرساخت Secretum از عملیات Edensol در برابر کلاهبرداران محافظت می کند و مالکیت توکن NSOL توسط ابزارهای مدیریت ID غیرمتمرکز پیام رسان Secretum تأیید می شود.

برای جشن گرفتن این شراکت آینده، دو پروتکل تصمیم گرفتند که یک جایزه را راه اندازی کنند. 2000 سکریتوم (SER) و 250000 توکن NSOL بین شرکت کنندگان خوش شانس توزیع می شود. حجم خالص استخر جوایز بیش از 2000 دلار معادل آن میباشد.

ایجاد موانع برای dApps در Solana

Edensol یک پروژه منحصر به فرد متاورس (Metaverse) در سولانا است. این پروژه تجربیات پیشرفته GameFi و NFT را ترکیب می کند. این یک دنیای دیجیتال با قهرمانان، جنگجویان، رنجرها، جادوگران، حیوانات خانگی و دیگر بازیگران تخیلی است.

هر NFT در اکوسیستم Edensol ویژگی های خاص خود را دارد. مانند جزئیات تصویری خاص، تعداد و نوع حیوان خانگی و غیره. NFT ها به دسته های ارزشی مختلفی تعلق دارند. NSOL عنصر اصلی طراحی توکنومیک Edensol است.

علاوه بر شخصیت‌ها، بازیکنان می‌توانند آیتم‌های درون بازی مانند شمشیر، تبر، تله‌ها، توپ‌های آتشین، طلسم‌های جادویی و لباس‌های جنگی را با Edensol مبادله کنند.

Secretum یک برنامه یک مرحله ای برای ترید و پیام رسانی در بلاک چین سولانا میباشد و به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های فوری را از طریق گره‌های هدفمند بلاک چین ارسال و دریافت کنند.

Secretum همچنین نمونه های خاصی را برای ذخیره سازی رمزنگاری، عملیات NFT و غیره یکپارچه کرده است.

منبع: u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT