معرفی بهترین خدمات هاست سرور Minecraft در سال 2021

زمان مطالعه 6 دقیقه

Minecraft برای جوانان و حتی بزرگسالان یک بازی بسیار جذاب است. این بازی با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه به یکی از موفق‌ترین بازی‌های عصر حاضر تبدیل شده است. اگر تا به حال Minecraft بازی کرده‌اید می‌دانید که حالت چند نفره آن بسیار جذابتر و هیجان انگیز‌تر است. سرور Minecraft در اصل یک شبکه خصوصی است که هر بازیکنی می‌تواند برای تجربه چند نفره ایجاد کند و به افراد دیگر اجازه دهد به آن بپیوندند و با هم بازی کنند. یک سرور می‌تواند محدودیت IP و نام کاربری برای کنترل بازیکنانی که می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، داشته باشد. در ادامه به بهترین خدمات هاست سرور Minecraft می‌پردازیم.

سرور اختصاصی زیادی وجود دارد که از حالت چند نفره Minecraft پشتیبانی می‌کند، اما فراموش نکنید که پیوستن به سرورهای Minecraft می‌تواند IP شما را در معرض دید شخص ثالث قرار دهد بنابراین اگر به دنبال راهی مطمئن‌تر برای بازی هستید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

هاست سرور Minecraft

۱. Hostinger | بهترین هاست سرور Minecraft

1 معرفی بهترین خدمات هاست سرور Minecraft در سال 2021

مزایا:

  • راه اندازی فوری
  • پشتیبانی عالی
  • مدیریت آسان سرور

قیمت:

  • هاست اشتراکی سینگل : ۱/۳۹ دلار در ماه
  • هاست اشتراکی پریمیوم : ۲/۵۹ دلار در ماه
  • هاست مشترک بیزنس : ۳/۹۹ دلار در ماه

Hostinger بهترین راه حل هاست وب را برای وب سایت‌ها ارائه می‌دهد، اما در زمینه هاست سرور Minecraft نیز خدمات تخصصی ارائه داده است که مخصوص بازی طراحی شده است و برای بهینه سازی عملکرد Minecraft هستند.

Hostinger به شما امکان می‌دهد یک سرور اختصاصی مجازی Minecraft (VPS) را در چند ثانیه راه اندازی کنید و در وقت و هزینه تنها با ۸/۹۵ دلار صرفه جویی کنید. برنامه‌های Hostinger تقریبا ۲ تا ۸ گیگابایت حافظه برای هاست Minecraft با، CPU‌های دوگانه، حفاظت در مقابل حملات DDoS، پشتیبانی تمام وقت، MySQL رایگان و حتی یک برنامه تلفن همراه ارائه می‌دهد.

Hostinger به شما امکان می‌دهد تنها با چند کلیک VPS خود را به راحتی مدیریت کنید، همچنین حریم خصوصی و امنیت داده‌ها را در اولویت داده است و ضمانت بازگشت پول را ارائه می‌دهد.

راه اندازی فوری باعث ‌شود سرور شما در عرض چند ثانیه پس از ثبت نام و پرداخت هزینه آماده استفاده شود. Hostinger علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در وقت می‌شود پشتیبان گیری از فایل‌های شما را تنها با یک کلیک آسان کرده است. همچنین modpacks و افزونه‌ها از طریق کنترل پنل به راحتی قابل نصب هستند.

تیم پشتیبانی این شرکت هر گونه سوال در مورد روند راه اندازی سرور Minecraft را پاسخ می‌دهد و آموزش‌های آنلاین مفیدی نیز ارائه داده است.

Hostinger سرورهای هاست Minecraft را در پنج کشور، یعنی ایالات متحده، انگلستان، هلند، سنگاپور و لیتوانی ارائه می‌دهد.

۲. Shockbyte

2 معرفی بهترین خدمات هاست سرور Minecraft در سال 2021

مزایا :

  • ارائه دهنده سرور تخصصی بازی
  • ضمانت آپ تایم ۱۰۰٪
  • برنامه‌های قدرتمند سطح بالا

Shockbyte در پشتیبانی از سرور بازی تخصص دارد و فقط برای بازی Minecraft نیست. بلکه سرورهای بازی‌های دیگری مانند Rust ،Ark: Survival Evolved ،Arma 3 و Hytale را هاست می‌کند. Shockbyte اجاره سرور را با قیمت ۹/۹۹ دلار ارائه می‌دهد که شامل پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روزه مشتریان در سه قاره است. برنامه هاست سرور Minecraft شرکت همچنین شامل یک زیر دامنه رایگان، یک سیستم خودکار برای کمک به راه اندازی فوری، محافظت در برابر حملات DDoS و آپ تایم ۱۰۰ درصد بدون قطعی است. طرح ها برای رم ۱ گیگابایت تا ۱۶ گیگابایت را با قیمت ۲/۵ دلار ارائه می‌دهند.

Shockbyte در هاست Minecraft بسیار معروف است و سخت افزار قدرتمندی را ارائه می‌دهد. همچنین بروز‌ترین نسخه Java Edition و Bedrock Edition را در همه نسخه‌های سرور Minecraft-Spigot CraftBukkit Forge ،Sponge ،BungeeCord ،Vanilla و Snapshots ارائه می‌دهد.

بالاترین سطوح اشتراک Shockbyte ،Spartan Plan ،Zeus Plan و Titan Plan به دلیل عملکرد قدرتمند آنها از جمله ۱۰ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت رم بسیار مشهور است.

این سرور به شما تجربه بازی یک بازی چند نفره نرم و بدون قطعی را می‌دهد. همچنین می‌توانید طرح‌ها را بر اساس نیاز خود سفارشی سازی کرده و خریداری کنید.

۳. Apex Hosting | راه اندازی آسان هاست Minecraft

3 معرفی بهترین خدمات هاست سرور Minecraft در سال 2021

مزایا

  • تعداد زیاد سرور برای انتخاب
  • سطح کنترل بالا
  • پشتیبان گیری خودکار

Apex نصب و راه اندازی بازی‌ها و استفاده از افزونه‌ها و مودهای بازی را بسیار آسان کرده است. همچنین یکی از بهترین سرور‌های Minecraft محسوب می‌شود. Apex Hosting در کشورهای ایالت متحده، انگلستان، کانادا، برزیل، لهستان، فرانسه، آلمان، روسیه، اسرائیل، استرالیا، چین و سنگاپور و در کل در ۱۶ کشور خدمات هاستینگ ارائه می‌دهد. مکان های مختلف سرور باعث میشود تاخیر بسیار کم شود.

یکی از دلایلی که Apex توسط بسیاری از علاقه مندان برای Minecraft ترجیح داده می‌شود کنترل کامل سرور است که همراه با پشتیبانی در سطح جهانی، اتصال سریع و تنوع گزینه‌ها برای انتخاب سرور ارائه می‌شود. پشتیبان گیری خودکار و امن Apex Hosting نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آن است.

سرورهای بدون تأخیر Apex Hosting باعث معروفیت آن در جهان شده است. همچنین کمک می‌کند که  سرور‌ها کاملاً محافظت شده باشند و یک کنترل پنل ساده و آسان و باکیفیت برای کاربران و مواردی مانند آموزش‌های ویدئویی برای مبتدیان (و همچنین پشتیبانی مشتری ۲۴ ساعته) ارائه دهد.

۴. Bisect Hosting

4 معرفی بهترین خدمات هاست سرور Minecraft در سال 2021

مزایا:

  • گزینه‌های انعطاف پذیر
  • قیمت مناسب
  • حفاظت در برابر DDoS

Bisect Hosting، یکی دیگر از بهترین سرور‌های Minecraft است و به دلیل هزینه‌ی کم در بین کاربران بسیار معروف شده است. چه هاست یک جامعه چندنفره کوچک باشید یا یک اجتماع بزرگ، سرورهای Bisect با اسلات نامحدود خود شما را ناامید نمی‌کنند.

Bisect Hosting تعدادی گزینه‌های مختلفی در هاست سرور Minecraft با طرح‌های مقرون به صرفه و پرمیوم ارائه می‌دهد که از ۱ گیگابایت تا ۳۲ گیگابایت RAM و از ۷/۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود. Bisect Hosting به دلیل راه اندازی آسان، اسلات نامحدود، MySQL رایگان، زیر دامنه‌های رایگان، به روز رسانی modpack و موارد دیگر به یک گزینه عالی برای انتخاب تبدیل شده است.

طرح‌های مقرون به صرفه و پریمیوم به شما امکان می‌دهد تا متناسب با نیازهای خود یک طرح را انتخاب کنید. همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روزه به شما ارائه داده می‌شود.

Bisect Hosting با هشت سرور در سراسر جهان، سطح تاخیر را بسیار کم می‌کند. این سرورها از نظر استراتژیک در سراسر ایالات متحده (در کالیفرنیا، فلوریدا، تگزاس، اورگان و نیویورک) و همچنین در انگلستان، فرانسه، لهستان، برزیل، آلمان، روسیه و کانادا قرار دارند. همچنین سرور شما بدون هیچ هزینه اضافی از حملات DDoS در امان است.

۵. ScalaCube | تنوع در انتخاب سرور برای هاست Minecraft

5 معرفی بهترین خدمات هاست سرور Minecraft در سال 2021

مزایا

  • هزینه کم
  • استفاده آسان
  • چندین سرور در مکان‌های مختلف

ScalaCube با قیمت ۲/۵ دلار در ماه اول و ۵ دلار در ماه‌های بعدی برای سروری که ۷۶۸ مگابایت رم ارائه می‌دهد و از حداکثر ۱۰ بازیکن پشتیبانی می‌کند یک سرور مقرون به صرفه و در عین حال قابل اطمینان برای Minecraft است.

این پلتفرم از هر modpack که می‌خواهید استفاده کنید، پشتیبانی می‌کند و حتی به شما امکان می‌دهد Minecraft خود را با استفاده از سرور‌های forge سفارشی ایجاد کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات سرور خود را تنها با چند کلیک پیکربندی کنید. بهترین مزیتی که به راحتی در دیگر سرور‌های Minecraft پیدا نمی‌کنید. از دیگر نقاط قوت ScalaCube می‌توان به رابط کاربرپسند آن اشاره کرد که به خوبی طراحی شده است، همچنین دارای یک تیم پشتیبانی عالی و بدون تاخیر است.

ScalaCube همچنین پشتیبانی از BungeeCord و modpack، دسترسی کامل به فایل، MySQL رایگان، سیستم پشتیبان، وب سایت/انجمن و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. علاوه بر این از نظر قیمت نیز مناسب است.

شما با خرید این سرور آپ تایم ۹۹/۹۹ درصد دریافت می‌کنید. همچنین اسلات نامحدود در سرورها برای بهینه سازی تجربه بازی در دسترس است. مکان‌های سرور ScalaCube در ایالات متحده و انگلستان، اروپا، آسیا و استرالیا قرار دارد.

وقتی نوبت به انتخاب سرور بازی Minecraft می‌رسد، ScalaCube گزینه‌های بسیار متنوعی از جملهForge  Snapshot ،ATLauncher ،FTB ،Void’s Wrath ،Cauldron ،Bukkit ،PaperMC ،Spigot و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

حال که با بهترین هاست سرور های Minecraft آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. بسیار جالب و خوب بود و موفق باشید و خسته نباشید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT