سایت FastSpring

سایت FastSpring و راه اندازی وبسایت برای فروش محصولات در سراسر دنیا

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت FastSpring (فست اسپرینگ) یک شرکت ارایه‌دهنده‌ی خدمات نرم افزاری است که یک پلتفرم کامل تجارت الکترونیکی را برای شرکت‌هایی که نرم افزار و دیگر محصولات دیجیتال آنلاین را به فروش می‌رسانند ارائه می‌کند. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

سایت FastSpring

سایت FastSpring

سایت FastSpring

FastSpring یک پلتفرم تجارت الکترونیک همه جانبه‌ی مبتنی بر ابر (cloud-based) است. نرم افزار FastSpring به طور خاص، به بیزینس‌های دیجیتالی خدمات ارائه می‌دهد که چیزهایی نظیر نرم افزار، محتوا یا انواع اپلیکیشن را به فروش می‌رسانند. با استفاده از فست اسپرینگ می‌توانید یک وب سایت برای فروش محصولات خود بسازید، خرید و عضویت از سراسر دنیا را فعال کنید، تجربه‌ی خرید را سفارشی‌سازی کنید و بسیاری امکانات دیگر.

در اصل، FastSpring دو نوع تجربه‌ی خرید ارائه می‌کند: مدل نمایش وب و نمایش پاپ آپ.
با مدل نمایش وب، مشتری‌ها از سایت شما به فست اسپرینگ هدایت می‌شوند تا سبد خرید خود را مشاهده کرده و خرید خود را تکمیل کنند. با مدل نمایش پاپ‌آپ، FastSpring در سایت شما قرار گرفته و به مشتری‌ها این امکان را می‌دهد که از طریق پنجره‌ی پاپ‌آپ نمایش‌داده‌شده در بالای صفحه، بررسی و تکمیل مراحل خرید را انجام دهند. مدل نمایشی که استفاده می‌کنید به نوع بیزینس شما بستگی دارد.

سایت FastSpring

سایت FastSpring

به علاوه، فست اسپرینگ نه تنها یک پلتفرم تجارت الکترونیک همه جانبه است، بلکه به عنوان حساب تجاری و درگاه پرداختی شما نیز عمل می‌کند. به طور خلاصه، درگاه پرداختی، نرم افزاری است که با پلتفرم تجارت الکترونیک شما کار می‌کند تا پرداخت‌های آنلاین را بررسی کند. زمانی که یک مشتری از فروشگاه آنلاین شما یک محصول خریداری می‌کند، درگاه پرداختی، وجوه را دریافت کرده و آن‌ها را در یک حساب تجاری سپرده می‌کند. این یعنی زمانی که از FastSpring استفاده می‌کنید، آن‌ها پرداخت‌های شما را چک می‌کنند، وجوه را دریافت می‌کنند، و آن‌ها را از حساب تجاری خود به حساب بانکی تجاری شما منتقل می‌کنند. در واقع در حالی که اغلب پلتفرم‌های نرم افزار تجارت الکترونیک، نیازمند یک طرف سوم برای پردازش پرداخت‌ها هستند، فست اسپرینگ این قابلیت را به عنوان بخشی از سرویس خود ارائه می‌دهد.

قیمت گذاری FastSpring

قیمت گذاری فست اسپرینگ مبتنی بر نقل قول است، به این معنا که برای قیمت گرفتن باید مستقیما با تیم فروش آن‌ها تماس بگیرید تا بر اساس نیازهای بیزینس خود، قیمت بگیرید. در حالی که عدم وضوح قیمت کمی نگران‌کننده است و نمی‌توانید قیمت را با دیگر شرکت‌ها مقایسه کنید، به این معنا نیز هست که یک سرویس کاملا مخصوص مناسب بیزینس خود دریافت می‌کنید. می‌توانید درخواست دمو (نمونه آزمایشی) دهید که بدانید آیا این پلتفرم برای شما مناسب است یا خیر.

سایت FastSpring

سایت FastSpring

مزایای FastSpring

• تمرکز دیجیتال:
 فست اسپرینگ به طور خاص، خدمات فروش نرم افزار، سرویس‌های دیجیتال و ثبت را ارائه می‌کند.

• سفارش‌های بین‌المللی:
 سفارش‌ها و پرداخت‌های بین‌المللی را بپذرید، قیمت‌ها را بر اساس ارز کشور مشتری به آن‌ها نشان دهید، مالیات بر ارزش افزوده را به طور خودکار حساب کنید.

• پلتفرم همه جانبه:
 FastSpring هم زمان به عنوان پردازش‌گر پرداخت و سازنده‌ی فروشگاه تجارت الکترونیک شما عمل می‌کند.

معایب FastSpring

• قیمت گذاری:
 فست اسپرینگ مبتنی بر نقل قول است؛ بنابراین شفافیت نرخ و کارمزد وجود ندارد.

• قابلیت استفاده:
درک نحوه عملکرد این نرم افزار ممکن است برای همه ساده نباشد!

• عدم امکان فروش محصولات فیزیکی:
 اگر اقلام و محصولات فیزیکی می‌فروشید، این پلتفرم برای شما مناسب نخواهد بود.

خرید سرویس از FastSpring

همراهان گرامی در صورت انتخاب سرویس مورد نظر خود، مرحله‌ی پرداخت ارزی را می‌توانید از طریق مجموعه ما انجام دهید. پرداخت FastSpring با پی پال، ویزا کارت و مستر کارت در این مجموعه ما فراهم است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT