افزونه های بازی ماینکرافت

بهترین افزونه های بازی ماینکرافت در سال 2021

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر بازیکن Minecraft هستید احتمالاً با مودهای این بازی آشنایی دارید. شما می‌توانید مجموعه افزودنی‌های هیجان انگیز را به بازی خود اضافه کنید تا  بازی را ده ها برابر جذاب‌تر کنید. افزونه های بازی ماینکرافت با تغییر محیط و ظاهر بازی، تجربه بهتری را به شما می‌دهند.

Minecraft Addons برای Minecraft Pocket Edition (PE) و Minecraft Windows 10 Edition‌، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند. افزونه های بازی ماینکرافت قابل دانلود هستند و می‌توانند بازی شما را جذابتر کنند و هیجان بیشتری را تجربه کنید.

لیست بهترین افزونه های بازی ماینکرافت

۱) Dragons (اژدها)

minecraft-addons افزونه های بازی ماینکرافت

آیا داشتن اژدها در بازی جذاب‌تر از خفاش نیست؟ پستاندارانی که شبیه موش کور هستند و صدایی بلند و ناهنجار دارند که می‌توانند پرواز کنند یا خزندگان بزرگی که از دهان خود آتش بیرون می‌دهند، خشن هستند، روستاها را غارت می‌کنند و همچنین می‌توانند پرواز کنند؟ کدام یک بازی را جذاب‌تر می‌کند؟

به همین دلیل ما از توسعه دهنده فوق العاده GONA برای حذف خفاش‌ها و قرار دادن این دراگون‌ها به جای آنها سپاسگزاریم. با رام کردن اژدها و به کمک آن شجاعانه وارد غارها شوید و موب‌ها یا همان اوباش‌ها را شکار کنید. همچنین می‌توانید به حالت خلاق یا creative بروید و تخم ریزی دراگون را مانند خفاش فعال کنید.

هشدار: این افزونه‌های Minecraft Dragons عاشق برداشتن گوسفند و سوزاندن آنها هستند. همچنین ۱۷ درصد احتمال اینکه موب‌های دراگون دشمن شما شوند وجود دارد. هر چند این احتمال کم است.

۲) Mega Mech

دراگون افزونه های بازی ماینکرافت

با دانلود Mega Mech  یک ربات مکانیکی غول پیکر به بازی اضافه می‌شود که ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این افزونه توسط همان توسعه دهنده Dragons Addon ایجاد شده است، و بازی را بسیار هیجان انگیز می‌کند.

این ربات توسط بازیکن کنترل می‌شود اما همچنین خود ربات نیز به تنهایی می‌تواند با اوباش Minecraft مبارزه کند. این افزودنی Minecraft جایگزین Iron Golem می‌شود. آن را با چهار (۴) بلوک آهنی و یک (۱) کدو تنبل بسازید.

۳) Minecolonies Immersed

minecraft دراگون افزونه های بازی ماینکرافت

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که یک بازی دوست داشتنی و سرزنده چند فرهنگی Minecraft برای خود بسازید؟ این افزونه خلاقانه (‌ایجاد شده توسط Let’s Dev Together) به بازیکنان اجازه می‌دهد Minecolony با گزینه های منحصر به فرد طراحی کنند و موجودهای NPC را به فضای بازی اضافه کند.

به شهر خود آهنگران و نانواها، ماهیگیران و کشاورزان، نجارها، آشپزها اضافه کنید. افزونه امرار معاش این NPC نیز موجود می‌باشد. ساختمانهای خاصی مانند Warehouses ،‌Townhall و Citizen Huts نیز در این پکیج قرار داده شده است. این افزونه از آخرین به روز رسانی خود (ژوئن ۲۰۲۰) بیش از هشت هزار بار دانلود شده است. حتی می‌توان صداها را برای نقش‌های غیرقابل کنترل (در بازی) اضافه کنید. این افزونه یک تجربه آرامش بخش را برای بازیکنان به وجود می‌آورد.

۴) Mutant Creatures

هیولا افزونه های بازی ماینکرافت

اگر موب‌های بازی دیگر ترسناک نیستند باید بازی را اپدیت کنید. با این افزونه موب‌های جهش یافته و ترسناک‌تر می‌شوند و بازی را هیجان انگیز می‌کند.

با این افزونه می‌توانید زامبی‌های سریع با سرهای بزرگ، خزندگان با گردن کج و چهار پا را به بازی اضافه کنید. Drowned غرق شده که می‌تواند مینیون‌های سه گانه را احضار کند.

قبل از نصب این افزونه کاملاً فکر کنید، مخصوصاً اگر فقط به دلیل زیبایی ظاهری این بازی را انتخاب کرده‌اید. زیرا این افزودنی Minecraft موب‌های را جهش یافته و ترسناک‌تر می‌کند.

Mutant Creepers یا خزندگان جهش یافته دیگر از گربه یا Ocelots نمی‌ترسند. Mutant Wither Skeletons یک شمشیر غول پیکر دارند. Mutant Strays و Skeletons همزمان تیرهای آتشی پرتاب می‌کنند. اگر چالش بیشتری در بازی ماینکرافت میرخواهید حتما این افزونه را امتحان کنید.

۵) Alien Invasion

فضایی افزونه های بازی ماینکرافت

شاید دراگون‌ها و ربات‌های غول پیکر در بازی برای شما هیجان کافی ایجاد نکرده است. اگر می‌خواهید فضای بازی شما ترکیبی از ربات‌های مکانیکی و موجودات تخیلی باشد این افزونه Minecraft برای شما مناسب است.

از شهر خود در برابر مهاجمان بیگانه یا alien invaders دفاع کنید. این موجودات شبیه موب‌های زامبی سبز رنگ هستند و باید با سلاح‌های قدرتمند آن‌ها را نابود کنید. هر منطقه‌ای از شهر را بگردید تا این موجودات جدید را پیدا کنید. توجه کنید که بیگانگان در هنگام سقوط آسیب نمی‌بینند. پس امیدوار نباشید وقتی از بشقاب پرنده‌های خود می‌پرند از بین روند.

۶) Castle Siege

قلعه افزونه های بازی ماینکرافت

Castle Siege فضای بازی را قرون وسطایی می‌کند. این افزونه ساخته شده توسط Sethbling با Blockworks و Mindcrack، شما را به چالش می‌کشد تا از قلعه خود در برابر ارتش اوباش و موب‌ها دفاع کنید. موب‌ها می‌خواهند منطقه شما بگیرند و کار شما این است از منطقه خود دفاع کنید.

شما همچنین می‌توانید رهبری ارتش دشمنان را انتخاب کنید. در این شبیه ساز محاصره‌ای می‌توانید دفاع از قلعه یا تخریب آن را انتخاب کنید و در آن نقش بازی کنید.

این پکیج آخرین بار در سال ۲۰۱۶ به روز شد، اما هنوز هم توسط افراد زیادی دانلود می‌شود. آخرین شمارش تعداد دانلودها در حدود ۸۲۰۰ اعلام شده است.

۷) 3D Portal Gun Addon

اگر از طرفداران بزرگ سری بازی‌های Portal هستید، مطمئنا از این افزونه Minecraft خوشتان خواهد آمد. با استفاده از این افزونه می‌توانید اسلحه پورتال را وارد بازی ماینکرافت کنید. این یک وسیله قابل ساخت است که از هفت سنگ آهن، یک ندر استار و یک مروارید Ender تشکیل شده است. همه آنها را کنار هم قرار دهید و در نهایت یک اسلحه پورتال آبی (Point A) خواهید داشت. برای به دست آوردن تفنگ Orange Portal (Point B) از یک پورتال آبی استفاده کنید.

از طریق پورتال آبی به هر جایی که پورتال نارنجی قرار دارد منتقل می‌شوید. همچنین می‌توانید با شلیک کردن به پورتال‌ها آن ها از بین ببرید.

۸) Hallowed Hallow

هاوووین افزونه های بازی ماینکرافت

با استفاده از افزونه Hallowed Hallow فضای بازی را هالویینی و زمستانی و سرد کنید. این افزونه در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۰ توسط BladedAxe77 منتشر شد، و یکی از جدیدترین افزونه های ماینکرافت است.

بازیکنان Minecraft PE با این افزونه می‌توانند یک بیوم جدید با موب‌های جدیدی که شبیه ارواح هستند، غذای جدید، بلوک های جدید و سایر چیزهای جالب را تجربه کنند.

این بیوم جنگلی شبح زده، زمانی زیستگاه سرسبز و پررونقی بود، قبل از آنکه قربانی بیماری مرموز شود. اکنون‌ در این سرزمین ارواح بین درختان حرکت می‌کنند و Hallowed Slime در جاده‌ها پرسه می‌زند. موب‌هایی مرموز به نام Trick یا Treator وجود دارد که می‌توانید شمش و آب نبات یا کندی را با آنها معامله کنید.

۹) Amazing Mobs

جنگل افزونه های بازی ماینکرافت

آیا تا به حال خواسته‌اید که با Manticcraft Manticore بجنگید؟ با Minecraft Medusa چطور؟ یا حتی مرغ Titanis و تک شاخ ها.

افزونه Amazing Mobs به شما این فرصت را می‌دهد که دقیقاً همین کار را انجام دهید و این موجودات را در بازی داشته باشید. این افزونه موجودات خیالی و ترسناک را با حال و هوای بازی ماینکرافت خلق کرده است و تجربه ای هیجان انگیز را به شما می‌دهد. با مرغ‌های خسته کننده، خفاش‌های با صدای گوشخراش و گرگهای معمولی خداحافظی کنید.

موجود جالبی به نام Scorpion یا عقرب در دو رنگ نیز در این مجموعه وجود دارد که قابل رام شدن است. رنگ سبز عاشق گوشت خام است و اگر تلاش کنید با شما دوست می‌شود! عقرب سیاه با شما هر چقدر تلاش هم کنید دوست نمی‌شود.

۱۰) Mob Towers

برج افزونه های بازی ماینکرافت

این افزونه Minecraft به عنوان “Battle Towers Addon” نیز گفته می‌شود اهداف جدیدی به بازیکنان Minecraft PE می‌دهد:

  • همه Mob Towers جدید (در مجموع ۸) را پیدا کنید.
  • و با خونسردی بر آنها غلبه کنید.

حمله به این برج‌ها مشابه حمله به هر سازه Minecraft است که در آن وجود دارد. شما وارد برج می‌شوید‌ هر جا لازم است حمله می‌کنید و غنیمت در طول راه جمع آوری می‌کنید. غارت به نوع برج Mob بستگی دارد. انواع برج ها شامل Stone ،‌Cobble و Mesa است و در مرحله آخر برج Golem منتظر شماست پس شمشمیر خود را تیز کنید و آماده باشید!

در نهایت شما فاتح برج های Mob Tower خواهید شد و مقداریی غنیمت معمولا الماس بدست می‌آورید.

۱۱) Ender Horse

اسب افزونه های بازی ماینکرافت

آخرین مورد در این لیست Ender Horse است. این افزونه Zombie Steed را که قبلاً وحشتناک بود را به موجودی وحشتناکتر تبدیل می‌کند و بازی را مهیج تر و ترسناک‌تر می‌کند.‌ Ender Horse یک موجود سیاه و زیبا با یال بنفش است و قابلیت تله پورت تصادفی دارد. شما می‌توانید این حیوان را رام کنید، اما نمی‌توانید تله پورت آن را کنترل کنید.

اگر یک بازی هیجان انگیز همراه با چیزهای ناشناخته را می‌خواهید تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم این پکیج افزونه را دانلود کنید.

نتیجه

امیدواریم این افزونه هایی که معرفی کردیم تجربه بازی هیجان انگیزی را به شما ارائه دهد. فکر می‌کنید کدام یک از این افزونه های Minecraft را ابتدا امتحان خواهید کرد؟ اگر نگران هستید که بازی شما با این افزونه ها دچار مشکل شود نگران نباشید. زیرا درست مانند مودهای Minecraft، افزونه های بازی ماینکرافت معمولاً قبل از انتشار توسط توسعه دهندگان آزمایش می‌شوند. اگر به عنوان گیمر نیاز به پرداخت ارزی دارید، مانند خرید هاست تخصصی ماینکرافت، پیشنهاد می‌‌شود از خدمات ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خرید ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. سایت خیلی خوبی دارید
    امیدوارم موفق باشید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT