خرید زمین در Sandbox

خرید زمین در Sandbox | فروش زمین سند باکس | اجاره زمین در The Sandbox

زمان مطالعه 6 دقیقه

ظهور دنیای دیجیتالی متاورس روش های جدیدی را برای کسب درآمد فراهم کرده است. یکی از این روش ها خرید و فروش و یا اجاره زمین های مجازی است. سندباکس یکی از پیشرو ترین و مشهور ترین پلتفرم های فعال در حوزه متاورس است. به همین دلیل در این مقاله به آموزش خرید زمین در سندباکس و فروش و اجاره آن برای کسب درآمد به صورت گام به گام و تصویری خواهیم پرداخت. اگر شما هم به سرمایه گذاری در این دارایی ها علاقه مند هستید، در این مقاله به خرید زمین در Sandbox و همچنین فروش می پردازیم.

آموزش خرید زمین در Sandbox به صورت گام به گام

برای خرید زمین در سندباکس، باید چهار مرحله اصلی را طی کنید.
1. ساخت یک کیف پول شخصی.
2. خرید ارز سندباکس (SAND) و اتریوم (ETH).
3. انتقال رمز ارزها به حساب سندباکس.
4. خرید زمین در نقشه The Sandbox.
دنبال کردن این مراحل ساده است به طوری که چه افرادی که با بلاک چین و متاورس آشنایی دارند و چه تازه واردها می توانند به سادگی آنها را انجام دهند.

  1. ساخت کیف پول ایمن

    برای خرید زمین در سندباکس، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و یک کیف پول به آن متصل کنید. LAND خریداری شده شما در این کیف پول ایمن ذخیره می شود. با توجه به کاربرد ها و امنیت کیف پول متامسک، در این آموزش از کیف پول metamask استفاده می کنیم. توصیه می شود افزونه مرورگر والت را راه اندازی کنید تا دسترسی به بازار ها ساده تر شود.

    خرید زمین در Sandbox

    خرید زمین در Sandbox

  2. ورود به سایت سندباکس و انتخاب گزینه ثبت نام

    وارد سایت رسمی سندباکس به آدرس www.sandbox.game/en شوید و بر روی گزینه “sign in” به معنای ثبت نام کلیک کنید.

    خرید زمین در Sandbox

    خرید زمین در Sandbox

  3. اتصال کیف پول به سندباکس

    کیف پول مورد نظر خود (در اینجا متامسک) را در صفحه مشاهده شده انتخاب کنید و فرایند اتصال کیف پول را دنبال کنید. اگر از افزونه تحت وب والت استفاده کنید، کیف پول شما به صورت خودکار به سندباکس متصل میشود.

خرید زمین در Sandbox

خرید زمین در Sandbox

4. ورود اطلاعات حساب کاربری

در این مرحله باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید، یک نام کاربری با حداقل سه حرف و رمز عبور برای خود تعیین نمایید.

خرید زمین در Sandbox

خرید زمین در Sandbox

5. خرید ارز سندباکس (SAND) و اتریوم (ETH)

برای خرید زمین در سندباکس نیاز به پرداخت با ارز بومی پلتفرم سندباکس یعنی SAND خواهید داشت. علاوه بر این برای پرداخت کارمزد تراکنش خرید باید موجودی ETH داشته باشید. برای خرید رمز ارزها میتوانید از خدمات لحظه ای سایت اول پرداخت استفاده کنید.

6. انتقال ارزها به حساب سندباکس

هنگامی که توکن های SAND خود را خریداری کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را به حساب Sandbox خود ارسال کنید. بر روی بخش “Me” در پنل سمت چپ کلیک کنید.
آدرس کیف پول خود را در بخش “Your Wallet” پیدا کنید و سپس ارزها را به این آدرس واریز نمایید.

خرید زمین در Sandbox

خرید زمین در Sandbox

7. مشاهده نقشه سندباکس و انتخاب زمین

از طریق آدرس https://www.sandbox.game/en/land/ می توانید به نقشه زمین ها دسترسی پیدا کنید و زمین مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
هنگام انتخاب LAND یا ESTATE، اطلاعات مربوط به مکان، اندازه، بلوک های موجود و قیمت آن را خواهید یافت.
پس از اینکه تصمیم گرفتید کدام زمین را می خواهید، روی دکمه خرید زمین کلیک کنید و معامله را با کیف پول خود تمام کنید.

خرید زمین در Sandbox

خرید زمین در Sandbox

8. تایید خرید در کیف پول متامسک

پس از کلیک بر روی دکمه خرید زمین در sandbox، یک اعلان از MetaMask دریافت خواهید کرد تا به خرید خود ادامه دهید.
اولین اعلان کارمزد گس را نشان می دهد، که می توانید آن را تغییر دهید، اما به خاطر داشته باشید که هر چه کارمزد کمتر باشد، مدت زمان تکمیل تراکنش طولانی تر خواهد بود

خرید زمین در Sandbox

خرید زمین در Sandbox

پس از پذیرش قیمت و کارمزد، تراکنش فهرست می‌شود و برای مدت زمانی که هنگام انتخاب کارمزد گاز انتخاب کرده‌اید، به‌عنوان “در انتظار” یا “pending” نمایش داده می‌شود. به محض اتمام تراکنش، وضعیت آن به “تایید شده” یا “confirmed” تغییر می کند، به این معنی که تراکنش در نهایت به پایان رسیده است و شما اکنون مالک بخشی از متاورس Sandbox هستید.

خرید زمین در Sandbox در بازار های NFT

همانطور که اشاره شد، شما می توانید از طریق پلتفرم سندباکس به صورت مستقیم اقدام به خرید زمین در sandbox نمایید. با این ها زمین ها در این پلتفرم به صورت توکن های NFT در بازار های ثانویه مانند اوپن سی (OpenSea) و ریریبل (Rarible) قابل خرید و فروش هستند.

کافی است وارد سایت رسمی این مارکت پلیس ها شوید و کیف پول خود را به این سایت ها متصل کنید. پس از آن فرایند انتخاب و خرید زمین مشابه مراحل ذکر شده در بخش قبل است.

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که آیا زمینی که در بازار ثانویه خریداری کردم در فهرست موجودی من در وب سایت The Sandbox نشان داده می شود؟ پاسخ مثبت است. زمین خریداری شده در بازارهای ثانویه، مانند اوپن سی یا ریریبل، تا زمانی که LAND در همان کیف پولی باشد که هنگام ثبت نام به حساب Sandbox خود متصل کرده اید، در فهرست موجودی شما در وب سایت The Sandbox نشان داده می شود.

فروش زمین در سندباکس

یکی از مهمترین دغدغه های سرمایه گذاران، به خصوص سرمایه گذاران زمین های مجازی این است که چگونه میتوانند دارایی های خود را نقد کنند.

دو راه برای فروش زمین در سندباکس وجود دارد:

فروش در بازار مخصوص سندباکس (Sanbox Marketplace) که در آینده راه اندازی می شود.
فروش در بازار های ثانویه توکن های NFT مثل بازار اوپن سی یا ریریبل.

برای فروش زمین در بازار رسمی سندباکس ، 5% کارمزد تراکنش وجود خواهد داشت که به SAND قابل پرداخت است. این هزینه به بنیاد (که برای حمایت از سازندگان محتوا در پلتفرم استفاده می‌شود) برمی‌گردد.

اگر زمین خود را از طریق صرافی NFT شخص ثالث می فروشید، هزینه ای توسط صرافی و همچنین هزینه گس یا کارمزد وجود خواهد داشت.

تعیین قیمت فروش زمین در Sandbox 

تعیین قیمت فروش زمین در سندباکس توسط صاحب زمین صورت میگیرد.

ارزش LAND به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند نزدیکی به شرکای اصلی، هر دارایی در زمین گنجانده شود، هر چیزی که بر روی زمین ساخته شده است و اندازه زمین.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که فروشندگان LAND در سندباکس باید برخی تحقیقات بازار را انجام دهند، رقابتی باقی بمانند و قیمت منصفانه ای دریافت کنند تا برای خریداران بالقوه جذاب باشند.

اجاره زمین در سندباکس

نکته جالب درباره خرید زمین در سندباکس این است که در آینده صاحبان LAND می توانند هر زمینی را که دارند به سایر سازندگان در The Sandbox اجاره دهند.

کاربران می توانند تجربه ای مانند یک بازی، دیوراما و غیره را در بالای هر زمینی که از صاحبان زمین اجاره کرده اند بسازند. در این صورت طراح بازی مالک 100٪ تجربه است که بر روی زمین اجاره ای ساخته شده است. شخصی که مالک زمین است و در حال اجاره دادن آن است، هیچ مالکیتی بر تجربه ایجاد شده بر روی آن ندارد.

وقتی بازی که در LAND است 100% متعلق به سازنده آن بازی است، هنگامی که یک زمین اجاره داده می شود، تا زمانی که قرارداد فسخ نشود، نمی توان آن را بر روی شخص دیگری فروخت یا به اجاره داد. در این صورت طراح بازی بازی خود را از LAND خارج خواهد کرد.

تعییت قیمت اجاره زمین در Sandbox 

مالکان پس از خرید زمین در sandbox می توانند تصمیم بگیرند که برای اجاره قطعه زمین چقدر می خواهند هزینه بگیرند.

اما نرخ اجاره ها باید برای سازندگان بازی رقابتی باقی بمانند تا انگیزه‌ای اقتصادی برای پرداخت اجاره داشته باشند و در عین حال از تجربیات خود درآمدزایی کنند و به توسعه آن‌ها ادامه دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT