پرداخت با شیبا در سایت Travela

پرداخت با شیبا در سایت Travela | اضافه شدن توکن shiba به عنوان روش پرداخت در Travela

زمان مطالعه 2 دقیقه

وب سایت ترولا (Travala) در روز سه شنبه اعلام کرد که توکن Shiba-Inu به روش های پرداخت آنلاین این سایت اضافه شده است. در این خبر به بررسی امکان پرداخت با شیبا در سایت Travela می پردازیم.

پرداخت با شیبا در سایت Travela

حساب رسمی این کمپانی در توییتر با انتشار یک توییت به حامیان شیبا اینو (SHIB) در خصوص برنده شدن در نبر توکنی که چند روز پیش بر پا کرد تبریک گفت و در ادامه افزود که این ارز دیجیتال به روش های پرداخت Travala اضافه شده است.

با این شرایط، اکنون می توان از SHIB برای خرید بیش از 3 میلیون محصول مرتبط با سفر کردن، استفاده کرد.

پرداخت با شیبا در سایت Travela

پرداخت با شیبا در سایت Travela

سایت Travela یک رقابت یا نبرد بین توکن های شیبا اینو و فلوکی (FLOKI) در تاریخ 2 دسامبر (11 آذر)  ایجاد کرد؛ آنها اعلام کردند توکنی که پس از 72 ساعت بیشترین رای را به خود اختصاص دهد، در این سایت به عنوان روش پرداخت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

علاوه بر آن، میزان 15,000 دلار AVA که توکن بومی این سایت می باشد، بین تمام کاربرانی که به یکی از دو توکن SHIB و FLOKI رای داده باشند، تقسیم خواهد شد.

این رای گیری با اختلاف قابل ملاحظه ای به نفع Shiba-Inu به پایان رسید.

پرداخت با شیبا در سایت Travela

پرداخت با شیبا در سایت Travela

در حال حاضر کاربران این سایت می توانند پرداخت های خود را با 77 ارز به انجام برسانند که علاوه بر SHIB تازه لیست شده، رقیب اصلی آن یعنی دوج کوین (Dogecoin) هم در این لیست قرار دارد.

این وبسایت مسافرتی که خود را دوستدار رمز ارزها می داند، کمی قبل در ماه میلادی جاری، گزارشی در خصوص مجموع درآمد خود در ماه قبل یعنی نوامبر منتشر کرد که برابر با 7.2 میلیون دلار می باشد. این میزان نسبت به یک سال پیش 683 درصد افزایش داشته است.

جالب توجه است که 82 درصد از مجموع رزرو هایی که از طریق Travela در ماه نوامبر انجام گرفته است با رمز ارزها پرداخت شده است.

همزمان با افزایش محبوبیت خرید شیبا اینو، پذیرش آن توسط موسسات و شرکت های مختلف، به سرعت در حال افزایش بوده است. در ماه گذشته، صرافی های بزرگی از جمله Gemini و Kraken پشتیبانی خود از این توکن را آغاز کردند. وب سایت بزرگ نیو اگ (Newegg) در این ماه خود را برای پذیرش پرداخت با  این ارز آماده می کند و مجموعه سینمایی AMC Theatres وعده داده است در 3 ماهه ابتدایی سال جدید میلادی، پرداخت با SHIB را بپذیرد.

از طرفی دیگر، در خصوص فعالیت گیمینگ شیبا اینو، باید گفت که تیم تشکیل دهنده این توکن، با بزرگترین استودیو ساخت ویدئو گیمز در استرالیا وارد همکاری شده است.

در ماه گذشته، William Volk، معاون سابق فناوری در شرکت بزرگ Activision به تیم شیبا اینو ملحق شد و مدعی شد که آنها مشغول به کار بر روی یکی از بزرگترین پروژه های گیمینگ تمام دوران می باشند.

منبع: بیتکوین نیوز – یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT