newegg

Newegg چیست و خرید از فروشگاه آنلاین نیو اگ چگونه است

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگر شما دوست عزیز نیز از علاقه‌مندان به خرید از فروشگاه‌های آنلاین باشید، قطعا با بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین نظیر اچ اند ام، هپسی بوردا، بادی بیلدینگ و…آشنا هستید. این حقیقت دارد که خرید از فروشگاه‌های آنلاین بسیار لذت بخش است چرا که حداقل مزیتی که دارد این است که در وقت و هزینه صرفه جویی می‌شود. آیا مایلید تا با یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاین خارجی آشنا شوید؟ پس در این مقاله تا پایان با اول پرداخت همراه شوید تا شما را با فروشگاه آنلاین نیو اگ (Newegg) آشنا نموده و نحوه‌ی خرید و چگونگی پرداخت هزینه را برایتان آموزش دهیم.

آشنایی با فروشگاه اینترنتی نیو اگ (Newegg)

شرکت نیو اگ (Newegg) یکی از بزرگترین خرده فروشان متخصص فناوری در آمریکای شمالی است که در بیش از 50 کشور جهان نظیر اروپا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه در دسترس است و در سال 2001 تاسیس شده است. این شرکت ده‌ها میلیون کاربر ثبت شده را انتخاب می‌کند و مجموعه‌ای جامع از آخرین لوازم الکترونیکی مصرفی، سرگرمی، هوشمند و محصولات بازی را برای آن‌ها ارائه می‌دهد . نیو اگ (Newegg) متناوبا به عنوان یکی از بهترین سایت‌های خرید آنلاین رتبه بندی شده است و به طور مرتب رتبه‌های برتر در زمینه ارائه خدمات به مشتریان را کسب می‌کند. در حال حاضر شرکت نیو اگ (Newegg) در شهر صنعت، یعنی کالیفرنیا استقرار دارد.

چرا از نیو اگ (Newegg) خرید کنیم؟

ویژگی منحصر به فرد فروشگاه آنلاین نیو اگ (Newegg) این است که قیمت‌ها در این وب سایت واقعا رقابتی است، همچنین این شرکت بسیار متعهد است که کالاهای مورد تقاضای مشتریان را به موقع و در زمان گفته شده به آن‌ها تحویل دهد.

از دیگر ویژگی‌های این فروشگاه این است که قدرت انتخاب را برای مشتریان بالا می‌برد، چرا که سعی کرده است که کلیه‌ی کالاهای موجود را با تمام جزئیات در وب سایت معرفی نماید و همچنین کاربران قادرند کالای مورد نظر خود را از تمام زوایا ببینند و از انتخاب خود مطمئن شوند. در حقیقت نیو اگ (Newegg) رضایت مشتری را جز مهم‌ترین اهداف خود قرار داده است.

وجه تسمیه‌ی نیو اگ چیست و چرا این نام برای آن برگزیده شده است؟

از گذشته تخم مرغ نماد یک پتانسیل نامحدود برای تولید بوده است و موسس این شرکت این نام را برای شرکت خود انتخاب کرده است که نشان دهنده‌ی یک امید جدید و تازه برای تجارت الکترونیک باشد.

آیا مایلید تا با نحوه‌ی خرید از این فروشگاه اینترنتی آشنا شوید؟ در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با چگونگی خرید از نیو اگ (Newegg) و نحوه‌ی پرداخت هزینه‌ی آن آشنا نمائیم.

نحوه خرید از فروشگاه اینترنتی نیو اگ (Newegg)

برای خرید از این فروشگاه اینترنتی مراحل زیر را تا پایان دنبال نمائید.

مرحله‌ی اول : ابتدا به وب سایت www.newegg.com وارد شوید. هنگام ورود به این صفحه در سمت چپ خود دسته محصولات برای شمانشان داده شده است. با توجه به کالای مورد نظرتان، به دسته‌ی مربوط به آن وارد شوید.

newegg

مرحله دوم : هنگامی که دسته‌ی مورد نظر را انتخاب کردید، وارد کتگوری جدید از این دسته محصول می‌شوید که از میان آن‌ها می‌توانید محصولی که مد نظر دارید را انتخاب نمائید.

newegg

مرحله‌ی سوم : در این مرحله کالای انتخابی شما نمایش داده می‌شود، به همراه کلیه‌ی ویژگی‌ها و جزئیات این محصول، همچنین قیمت آن. در صورتی که ویژگی‌های بیان شده مورد پسند شما می‌باشد و قیمت مشخص شده برای شما قابل قبول است، بر روی آن محصول کلیک نمائید.

newegg

مرحله‌ی چهارم : گزینه‌ی Add to card را انتخاب نمائید و سپس گزینه checkout را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعد که مرحله‌ی پرداخت هزینه است بشوید.

newegg
newegg

مرحله‌ی پنجم : در این مرحله اطلاعات خواسته شده را در فرمی که برای شما نشان داده می‌شود، وارد نمائید که این موارد شامل اطلاعات پرداخت و اطلاعات پستی شما می‌باشد. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، پرداخت هزینه را انجام دهید. توجه نمائید که پرداخت هزینه را بایستی با استفاده از کارت‌های اعتباری نظیر ویزا کارت یا مستر کارت و… انجام دهید.

به این ترتیب فرایند خرید شما تکمیل شده و می‌توانید منتظر بمانید تا بسته حاوی کالایی که خرید کرده‌اید، برای شما ارسال شود.

پرداخت هزینه خرید از نیو اگ توسط اول پرداخت

دوستان و همراهان گرامی، در صورتی که به هر دلیل قادر به پرداخت هزینه خرید خود نیستید، می‌توانید روی کمک ما حساب کنید و پرداخت هزینه را با خیالی آسوده به ما بسپارید. برای این منظور کافیست تنها لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم اول پرداخت در اسرع وقت پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

امتیاز 3.7/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT