G Market

خرید از سایت G Market توسط مجموعه اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

کره­‌ی جنوبی یکی از کشورهای تولید کننده و عرضه کننده­‌ی انواع کالاها و خدمات است که بازار بسیاری از لوازم اساسی مردم از جمله لوازم و تجهیزات الکترونیکی و خانگی را در دست گرفته است.وب سایت‌­های تجارت الکترونیک کره‌­ی جنوبی همچون kooding بخش‌­های مختلفی از محصولات نظیر وسایل بهداشتی، پوشاک، تجهیزات و لوازم الکترونیکی، مد و استایل، لوازم بچه‌گانه، لوازم خانگی و … را شامل می‌­شود و شما بدون هیچ دغدغه‌­ای قادر به خرید از آن‌ها می‌­باشید. شما قطعا فروشگاه‌های آنلاین نظیر tidebuy، tvc-mall، زاپوس و … را می‌شناسید و با نحوه‌ی خرید از آن‌ها آشنا هستید.

در ادامه با اول پرداخت همراه باشید تا با نحوه­‌ی خرید کالا از  سایت G Market آشنا شوید.

آشنایی با وب سایت­‌های کره‌­ای

وب سایت‌­های تجارت الکترونیک کره‌­ای خدمات و محصولات ارزنده‌­ای را در زمینه­‌ی لباس، محصولات پوستی، لوازم خانگی و … ارائه می­‌دهند.

این وب سایت­‌ها با تضمین بهترین قیمت، اصل بودن کالا و از همه مهم­‌تر ارسال سریع سفارشات، گام بزرگی را در جهت جذب  اعتماد مشتری برداشته است.

نحوه‌­ی خرید کالا از  سایت‌های­ کره ‌ای 

در ادامه به نحوه‌­ی خرید کالا  از سایت­ اصلی تجارت الکترونیکی در کره­‌ی جنوبی پرداخته شده است:

با فروشگاه آنلاین  G Marke بیشتر آشنا شوید

سایت G Market یکی از قدیمی­‌ترین و برترین سایت­‌های خرید کالای کره­‌ی جنوبی است که تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز را با نازل‌­ترین قیمت­‌ها در اختیار خریداران قرار داده است، این فروشگاه دارای 3 زبان کره‌­ای، انگلیسی و چینی می‌­باشد و خریداران را به فروشندگان در سراسر دنیا به یگدیگر متصل می­‌کند.

خدمات فروشگاه آنلاین  G Marke

فروشگاه G Market دارای انواع محصولات لوازم خانگی، کامپیوتر، زیبایی، بچه، سلامتی، مبلمان، تجهیزات، وسایل نقلیه، پوشاک و … است. این وب سایت یکی از بزرگ­‌ترین وب سایت­‌های حراجی آنلاین در دنیا است.

شیوه خرید در فروشگاه آنلاین  G Marke

برای خرید از این سایت می­‌توانید به راحتی به سایت https://global.gmarket.co.kr/Home/Main بروید و در آن ثبت نام کنید. سپس با توجه به دسته­‌های کنار صفحه در سمت چپ، دسته‌­ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

سایت G Market
سایت G Market

پس از انتخاب دسته‌­ی مورد نظر خود به صفحه‌­ی مربوط به محصول انتخابی می‌­روید که در سمت چپ آن به منظور یافتن سریع‌­تر و راحت‌­تر محصول مورد نظر تمامی محصولات موجود در

این شاخه دسته بندی شده است، در این صفحه ما دسته­‌ی beauty/hair و شاخه­‌ی body/hair  را انتخاب کرده‌­ایم.

سایت G Market
سایت G Market

روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید و اطلاعات تخصصی، نظر مشتریان، اطلاعات فروشنده و نحوه­‌ی پرداخت هزینه و ارسال ان را بررسی کنید و سپس روی گزینه­‌ی buy now در صورت نداشتن کارت gaccount کلیک کنید.

سایت G Market
سایت G Market

پس از کلیک روی گزینه­‌ی buy now و وارد کردن نام کاربری و رمز خود، به صفحه‌­ی اطلاعات ارسال و پرداخت می­‌روید. در این صفحه می‌­توانید نوع پرداخت خود را با گزینه‌­هایی همچون پی پال، دبیت کارت، کارت اعتباری و transferwire انتخاب کنید.

سایت G Market
سایت G Market

فروشگاه‌­های دیگری نظیرCS Club، CJ Mall,، LG E-Shop، Samsung Mall، H Mall، Shinsegae، Lotte I-Mall و Lotte نیز از جمله دیگر فروشگاه­‌های آنلاین کلیه تجهیزات و لوازم منزل، بهداشتی، فشن و مد و … می‌­باشند که از قوانین تحویل سریع و تضمین کالا پیروی می­‌کنند.

فروشگاه­‌های سامسونگ و ال جی در ایران نیز بسیار محبوب و پر فروش می‌­باشند.

از این رو بدون هیچ مشکلی می‌­توانید به راحتی با سفارش به سایت­‌های بالا و پرداخت هزینه از طریق پی پال و انواع کارت‌­های اعتباری تجهیزات مورد نیاز خود را با قیمت­‌های مناسب درب منزل دریافت کنید.

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT